Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-04-25
P³oñsk: Rozbudowa siedziby Urzêdu Miejskiego w P³oñsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku.
Numer og³oszenia: 86089 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto P³oñsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta P³oñsk, ul. P³ocka 39, 09-100 P³oñsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa siedziby Urzêdu Miejskiego w P³oñsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa siedziby Urzêdu Miejskiego w P³oñsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku. Stan istniej±cy: -Budynek A wykoñczony u¿ytkowany, -Budynek B stan surowy otwarty. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie projektu budowlanego zamiennego (w uzgodnieniu z autorem projektu STALDREW PROJEKT Sp. z o.o.) adaptacja projektu budowlanego budynku Urzêdu wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami,uzyskanie akceptacji Zamawiaj±cego w zakresie szczegó³owych rozwi±zañ technicznych na etapie opracowywania,aran¿acja wnêtrz pomieszczeñ Urzêdu Stanu Cywilnego,kolorystyka elewacji,kolorystyka pomieszczeñ, zagospodarowanie terenu (w tym parkingi i ci±gi piesze),o¶wietlenie terenu. Prace projektowe nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i Polskimi Normami. 2.Wykonanie nastêpuj±cych robót w czê¶ci A obecnie u¿ytkowanej budynku Urzêdu: 1)Zamontowaæ klimatyzatory w ilo¶ci 5 szt., w pomieszczeniu nr 18, 101, 101 b, 201, 214. 2)Uzbroiæ instalacjê ppo¿. 3)Wykonaæ otwór drzwiowy z Biura Obs³ugi Interesantów do archiwum WSO pom. nr 17. 4)Wykonaæ otwór drzwiowy z korytarza do pokoju przyleg³ego do 214. 5)Powiêkszyæ pomieszczenie serwerowi kosztem pokoju przyleg³ego do 214. 6)Zlikwidowaæ otwór drzwiowy pomiêdzy pokojem Infrastruktury Technicznej (nr 16) a archiwum Wydzia³u Spraw Obywatelskich. Zdemontowane drzwi wykorzystaæ w budynku czê¶æ B. 7)Wykonaæ dodatkowy otwór okienny w sali narad przy Biurze Rady. 8)Dociepliæ salê narad przy Biurze Rady poprzez przebudowê instalacji c.o. 9)Zainstalowaæ drzwi - zabudowaæ otwór w ¶cianie do pomieszczenia socjalnego w Biurze Rady. 10)Podzieliæ pokój nr 204 na dwa niezale¿ne (jeden pokój z przeznaczeniem dla ksero). 11)Zlikwidowaæ wej¶cie tymczasowe do pomieszczeñ Stra¿y Miejskiej bezpo¶rednio z holu g³ównego. 12)Przebudowaæ ³±cznik miêdzy budynkami A i B, przywróciæ uk³ad zgodny z za³o¿eniami projektu wykonawczego. Zapewniæ komunikacje pomiêdzy czê¶ci± A i B budynku dla osób niepe³nosprawnych. 13)Monta¿ opraw o¶wietleniowych zewnêtrznych na budynku. 3.Wykonanie pozosta³ych etapów budowy (tj. roboty budowlane, instalacyjne i wykoñczeniowe od stanu surowego otwartego) w czê¶ci B wed³ug dokumentacji projektowej, wykonanej przez Wykonawcê aktualizacji, z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych zmian na poziomie piwnicy i parteru: W poziomie piwnicy zmieniæ czê¶æ powierzchni gara¿owej na: -archiwum - ogrzewane, wentylowane o pow. u¿ytkowej ok. 60 m2 (wykonaæ dodatkowo izolacjê p. wilgociow±). -pomieszczenie dla potrzeb zarz±dzania kryzysowego (szeroko¶ci ok. 3 m, i d³ugo¶ci ok. 10 m.) Pomieszczenie winno byæ wyposa¿one w wentylacjê i ogrzewanie. -stanowisko na elektrowniê polow±. Zmieniæ przeznaczenie poziomu parteru na: -pomieszczenia dla Urzêdu Stanu Cywilnego. Sala ¶lubów ok. 60 m2 - klimatyzowana, sala toastów ok. 30 m2, archiwum na akta Urzêdu Stanu Cywilnego ok. 20 m2, dwa pokoje biurowe w tym jedno dla kierownika z przej¶ciem do pomieszczenia obs³ugi interesantów, pomieszczenie socjalne do obs³ugi uroczysto¶ci - mycie naczyñ, sanitariat dla klientów, miejsce dla klientów na wype³nianie druków. Wej¶cie niezale¿ne od strony zachodniej dostêpne tak¿e dla osób niepe³nosprawnych -pomieszczenia dla monitoringu wizyjnego miasta (dwa pomieszczenia po ok. 20 m2 z oddzielnym wej¶ciem z zewn±trz. Jedno z pomieszczeñ klimatyzowane, wyposa¿one w urz±dzenia dla potrzeb monta¿u monitoringu, drugie pomieszczenie biurowe, sanitariat. 4.Wykonanie parkingów, chodników, o¶wietlenie terenu. 5.Opis techniczny budynku. Rozwi±zania konstrukcyjno-materia³owe Budynek zaprojektowano w konstrukcji ¿elbetowej, murowanej z nielicznymi s³upami ¿elbetowymi. Stropy monolityczne, ¿elbetowe o grubo¶ci 22 do 25 cm. S³upy ¿elbetowe wylewane na mokro. Dachy i stropodachy: -uko¶ne, dachówka cementowa Braas (kolor grafitowy na konstrukcji drewnianej, oparte na p³ycie stropu -p³askie, niewentylowane z pokryciem w technologii Braas dla dachów p³askich Schody wewnêtrzne ¿elbetowe wylewane na mokro. Wykoñczenie zewnêtrzne Tynki ¶cian: na styropianie wyprawa akrylowa. Stolarka okienna i drzwiowa: okna w pomieszczeniach biurowych z PCV o wspó³czynniku przenikania ciep³a K= 1,1-1,3 Wm2K z okuciami okiennymi i nawiewnikami. ¦lusarka: aluminiowa w kolorze szarym, profile ciep³e, szyby bezpieczne P2-P3 o wspó³czynniku przenikania ciep³a K= 1,1-1,3 Wm2K z nawiewnikami. Daszki wej¶ciowe szklane lub z leksanu pe³nego na konstrukcji stalowej wg detalu. Parapety: blaszane. Cokó³: gres lub w systemie przyjêtej wyprawy cienkopow³okowej. Opaska wokó³ budynku: ¿wirowa. Wykoñczenie wewnêtrzne Tynki: gipsowe w pomieszczeniach biurowych; cementowo-gipsowe w pomieszczeniach wilgotnych. Malowanie: farba emulsyjna wed³ug projektu kolorystyki ¦ciany w sanitariatach: glazura do h = 200 cm. ¦ciany w pomieszczeniach socjalnych i porz±dkowych: glazura w pasach przy umywalkach, zlewach i kuchenkach. Posadzki: w pomieszczeniach biurowych- wyk³adzina dywanowa, w sanitariatach- gres, w korytarzach i holach - gres i kostka granitowa, w pomieszczeniach socjalnych i na zapleczu- gres lub terakota, biegi i podesty schodów: gres lub kamieñ np. granit, sala konferencyjna: klepka lub deska barlinecka. Parapety: konglomerat jak w budynku A Stolarka drzwi wewnêtrznych jak w budynku A: do pomieszczeñ biurowych - fornirowane, do sanitariatów, kabin WC - laminowane. O¶wietlenie: typowe dla biur, jarzeniowe, na fragmentach korytarzy ¿arowe. Balustrady schodów jak w budynku A Sufity podwieszone: w przestrzeniach sanitariatów, na czê¶ciach pomieszczeñ biurowych, sali konferencyjnej i korytarzy w celu zamaskowania instalacji sanitarnych, elektrycznych czy strukturalnych. Wycieraczki w strefach wej¶ciowych. Instalacje projektowane w budynku: centralne ogrzewanie woda ciep³a i zimna kanalizacja sanitarna wentylacja mechaniczna wentylacja grawitacyjna wentylacja grawitacyjna z wymuszeniem elektrycznym o¶wietlenia wewnêtrznego i zewnêtrznego na budynku gniazd wtykowych 220V ochrony od pora¿eñ si³a wewnêtrznych linii zasilaj±cych tablice rozdzielcze ochrony odgromowej i przepiêciowej telefoniczna telewizyjna monitoringu klimatyzacja czê¶ci pomieszczeñ instalacja elektryczna dla suszarek do r±k w ³azienkach komputerowa Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuk± budowlan±, z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci: Ustaw± z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 tj.) Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690) oraz zgodnie z dokumentacj± projektow±. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca powinien dokonaæ wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyæ w³asnym staraniem wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty u¿yteczno¶ci publicznej Kod CPV wg s³ownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty u¿yteczno¶ci publicznej Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - K³adzenie upustów Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzêtu sanitarnego Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 31.52.72.00 - O¶wietlenie zewnêtrzne Kod CPV wg s³ownika 2008: 31.52.72.00 - O¶wietlenie zewnêtrzne Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Us³ugi projektowania architektonicznego Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.22.00.00 - Us³ugi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.22.10.00 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.32.00.00 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn± Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.32.31.00 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn± Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.40.00.00 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 74.23.27.00 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.32.70.00 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.32.10.00 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.21.20 - Us³ugi projektowania systemów grzewczych Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.32.12.00 - Us³ugi projektowania systemów grzewczych .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 25 000,00 z³, s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1 Wymagania stawiane Wykonawcom: 1)Wykonawca mo¿e z³o¿yæ jedn± ofertê. 2)Tre¶æ oferty musi spe³niaæ wymagania okre¶lone ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz musi odpowiadaæ tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ teren budowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i wymaganiami zamawiaj±cego. 4) Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wymagane jest okre¶lenie przez Wykonawcê numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1)spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 2)prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± odpowiadaj±c± zakresowi przedmiotu zamówienia, 3) posiadaj± kadrê in¿ynieryjno - techniczn± przewidzian± do realizacji zamówienia. 4)posiadaj± ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 5)Zamawiaj±cy zastrzega sobie, i¿ w przypadku trudno¶ci finansowych po stronie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest do kredytowania przedmiotowej inwestycji do wysoko¶ci 500 000,00 z³otych wynagrodzenia rycza³towego brutto przez okres 6-miesiêcy. 3.Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spe³nienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spe³nienia warunków Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ regu³±: (spe³nia albo nie spe³nia), 2) niespe³nienie, chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania, 3) ofertê wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±. 5.Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp. 6. 1)niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy zachowa siê zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2)informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawieraj±ca informacje o których mowa w art. 92.ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiaj±cego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostêpnym w siedzibie zamawiaj±cego tj. na tablicy og³oszeñ w budynku Urzêdu Miejskiego (na parterze) w P³oñsku, ul. P³ocka 39 (wej¶cie od ul. 1 Maja).
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2)aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3)aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przez up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje), /nale¿y wykorzystaæ za³±cznik nr 5 SIWZ/, 2) informacjê na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, je¿eli przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane lub us³ugi oraz schematu organizacyjnego Wykonawcy, /nale¿y wykorzystaæ za³±cznik nr 3 do SIWZ/, 3) wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakie posiada wykonawca, /nale¿y wykorzystaæ za³±cznik nr 4 do SIWZ/, 4) wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. Do wykazu nale¿y do³±czyæ potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em kopie dokumentów stwierdzaj±cych posiadanie odpowiednich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia./nale¿y wykorzystaæ za³±cznik nr 7 do siwz/, 4. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej: 1) polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, 2) cze¶æ sprawozdania finansowego za 2007rok w postaci rachunku zysków i strat, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego czê¶ci, a w przypadku wykonawców niezobowi±zanych do sporz±dzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów okre¶laj±cych obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci za rok 2007,a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, 3) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzaj±cy wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytowa wykonawcy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5 Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spó³ki cywilne): 1)Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spó³ce cywilnej) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiaj±cy bêdzie móg³ ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, orygina³u umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. 4) Ka¿dy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2),3),4);6.4.1),2),3) siwz, 6 Postanowienia dotycz±ce wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2)Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê tych dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 3)Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrze¿onych: 1)Wszystkie dokumenty z³o¿one w prowadzonym postêpowaniu s± jawne, z wyj±tkiem informacji zastrze¿onych przez sk³adaj±cego ofertê. 2)Dokumenty niejawne (zastrze¿one) sk³adane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3)Po dokonaniu czynno¶ci otwarcia ofert komisja zamawiaj±cego dokona analizy ofert, które w tej czê¶ci mog± byæ udostêpnione innym uczestnikom postêpowania na ich wniosek. Dokumenty z³o¿one w prowadzonym postêpowaniu s± jawne, z wyj±tkiem niepodlegaj±cych ujawnieniu oraz z wyj±tkiem informacji zastrze¿onych przez sk³adaj±cego ofertê. 4)Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji i dokumentów, których jawno¶æ wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas gwarancji na roboty budowlane - 5
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: Urz±d Miejski w P³oñsku 09-100 P³oñsk, ul.P³ocka 39 (wej¶cie od ul. 1-ego Maja) Referat Zamówieñ Publicznych pokój nr 212, II pietro..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: niue dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: 09-100 P³oñsk, ul. P³ocka 39 w Urzêdzie Miejskim (wej¶cie od ul. 1-ego Maja) w Kancelarii Urzêdu - Sala Obs³ugi Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: 18.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z P£OÑSKA
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Pu³tuskiej na odcinku od ul. ¯o³nierzy Wyklêtych do ul. Targowej wraz z budow± kanalizacji deszczowej
- Wykonanie us³ug opiekuñczych ¶wiadczonych na rzecz osób wskazanych przez Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³oñsku
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Karolinowie wraz z termomodernizacj± istniej±cego budynku"
wiêcej: przetargi w P³oñsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobran¿owych dokumentacji projektowych dla dwóch zadañ dotycz±cych budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowo¶ci Wêgorzyno.
- Opracowanie wielobran¿owych dokumentacji projektowych dla trzech zadañ dotycz±cych budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowo¶ciach: Dêbice, Rymañ i Karsibór.
- Roboty remontowe pomieszczeñ biurowych i dydaktycznych Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Rzemieniu
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy D³ugosiod³o
- Modernizacja pomieszczeñ Oddzia³u C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja ¯³obka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
wiêcej: O¶wietlenie zewnêtrzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.