Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Biała Podlaska: Wykonanie remontów istniejącej nawierzchni poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową dróg powiatowych Nr 1050L i 1084L
Numer ogłoszenia: 86056 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów istniejącej nawierzchni poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową dróg powiatowych Nr 1050L i 1084L.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów istniejącej nawierzchni poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową dróg powiatowych Nr 1050L i 1084L: 1.Nr 1050L Dobratycze - Żuki od km 0+002 do km 3+224 odcinek dł. 3,222 km 2.Nr 1084L Stasiówka - Żeszczynka - Motwica od km 1+200 do km 1+830 odcinek dł. 0,630 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 uPzp, 5) złożą formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczególne 2.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (powierzchniowe utrwalenie) oraz o wartości nie mniejszej niż 50,00 tys. zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, które zostały określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r. z późn. zm.) lub spełniające wymagania i posiadające uprawnienia określone w przepisach obowiązujących w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, zgodnie z Dyrektywą 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego Rady z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi. 2.3. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana ma podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia w cz. VI niniejszej Instrukcji, na zasadzie spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (na załączonym druku). 2.Kosztorys ofertowy (wypełniony i podpisany) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia oraz wykaz stawek i narzutów (na załączonym druku - załącznik Nr 1a). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4. Wykonawca złoży oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5. Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6. Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3. Do wykazu personelu kierowniczego muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Jeżeli Wykonawca w powyższym załączniku wskaże osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - do przedmiotowego załącznika musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku, gdy osoby wskazane przez Wykonawcę posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane w innych państwach członków Unii Europejskiej - Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z załącznikiem Nr 3 w/w uprawnienia lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, zgodnie z przepisami kraju pochodzenia. 7. Doświadczenie Wykonawcy. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (powierzchniowe utrwalenie) na załączniku Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy umieszczone w wykazie roboty dotyczą szerszego zakresu prac niż przedmiotowe zamówienie, Wykonawca w załączniku winien wyodrębnić ilościowo i wartościowo tę część, którą można uznać za rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3., 4., 5. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 6., 7. , 8. winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3., 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 10.1. Dokumenty, o których mowa w pkt.11 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 11. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok. nr 6 lub za zaliczeniem pocztowym, opłata 15,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu istniejącej nawierzchni poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową drogi powiatowej Nr 1050L Dobratycze - Żuki od km 0+002 do km 3+224 odcinek dł. 3,222 km.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty branży drogowej: - wykonanie remontu cząstkowego istniejącej nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - wyboje o śr. głębokości do 1,5 cm w ilości 300 m2, - regulacja poboczy ziemnych do uzyskania spadku poprzecznego 6 % na średniej szerokości 1,25 m do krawędzi korony drogi (ścinka ,dowóz, odwóz) wraz z ich zagęszczeniem (obustronnie ) w ilości 8055 m2 - remont istniejącej nawierzchni bitumicznej metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65 lub/i K1-70 w ilości 17 978 m2 wraz z oczyszczeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu istniejącej podbudowy poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową drogi powiatowej Nr 1084L Stasiówka - Żeszczynka - Motwica od km 1+200 do km 1+830 odcinek dł. 0,630 km.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty branży drogowej: - wykonanie remontu cząstkowego istniejącej podbudowy przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów - wyboje o śr. głębokości do 2,0 cm w ilości 1500 m2 - regulacja poboczy ziemnych (obustronnie) do uzyskania spadku poprzecznego 6% na średniej szerokości 1,50 m do krawędzi korony drogi (ścinka, dowóz, odwóz ) wraz z ich zagęszczeniem - 1890 m2 - mechaniczne oczyszczenie istniejącej podbudowy betonowej - 3150 m2 - skropienie (impregnacja) istniejącej podbudowy przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej, wolnorozpadowej K3-40 lub nadstabilną K4-40 w ilości 1,2 kg/m2 o Ph 4,0 - 3150 m2, - remont istniejącej podbudowy betonowej metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej kationowej, szybkorozpadowej K-1 65 lub/i K1-70 w ilości 3150 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wykonanie podświetlenia konstrukcji mostu na rzece Krznie w ciągu Al. Riada Haidara w Białej Podlaskiej
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego cz. 2 na potrzeby żłobka miejskiego w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch
- Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Dostawa wyrobów do zabiegów ICD i CRT, drenów do pompy artroskopowej Crossflow firmy Stryker, drenów do pompy irygacyjnej do wiertarek laryngologicznych Bien-Air, (...), w podziale na 28 części
- Renowacja elewacji budynku Oficyny Zachodniej w Zespole Zamkowo Parkowym Radziwiłłów przy ul. Warszawskiej 12 w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr ewid. 8040 Blizne- (Skibówka) od km 0+000 do km 0+345 w m. Blizne
- Remont drogi wojewódzkiej nr 131 na odcinku od km 0+101 do km 0+570 w m. Nowiny Wielkie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 865 Jarosław - Oleszyce - Cieszanów - Bełżec w m. Narol-Płazów
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Przebudowa drogi ul. Marii Konopnickiej w Bolesławcu
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.