eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Rzekuń i Czarnowiec-III etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Rzekuń: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Rzekuń i Czarnowiec-III etap
Numer ogłoszenia: 86032 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50720 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 029 7617301 w. 47, faks 029 7617302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Rzekuń i Czarnowiec-III etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w msc. Rzekuń i Czarnowiec - etap III w ramach pożyczki zWFOŚiGW. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 3. Zadanie obejmuje: Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej o łącznej długości 5 189,0 m z przyłączami do studzienek rewizyjnych o łącznej długości 987,0 m i ilości 115 szt. a) Zakres etapu obejmuje budowę kanalizacji: - ul. Kościuszki od S-23 do S-49, - ul. Cicha od S-292 do S-481, - ul. Złota od S-37 do S-190, - ul. Sadowa od S-48 do S-280, - ul. Srebrna od S-193 do P-4, S-36 do P-4, P-4 do S-38 w ul. Kościuszki, - ul. Platynowa od S-207 do P-5, S-40 do P-5, P-5 do S-50 w ul. Kościuszki, - działka nr 751, 752 od S-274 do S-253, od S-273 do 239 - działka nr 595/1 od S-263 do P-7 do S-481 w ul. Cichej, - działka nr 667 od S-219 do S-45 - działka nr 602/1 od S-43 do S-228 - działka nr 604/2 od S-39 do S-223 - działka 179/3 od S-28 do S-192 - działka 180/4 od S-191 do P-3 do S-33 w ul. Kościuszki - działka nr 607/7 do S-31 do S-185 - działka nr 607/4 od S-29 do S-183 - działka nr 174/4 do S-49 do S-242 b) Zakres etapu obejmuje budowę przyłączy kanalizacyjnych do działek: - 608, 180/1, 180/2, 179/1, 607/3, 607/10, 607/11, 607/5, 179/2, 178/15, 178/14, 178/21, 178/13, 178/12, 178/19, 178/11, 178/18, 178/10, 178/5, 178/4, 178/3, 178/17, 178/1, 178/2, 617, 605/29, 605/5, 605/7, 178/8, 177/27, 177/14, 177/26,177/13, 177/25, 177/12, 177/24, 177/11, 177/23, 177/10, 177/22, 177/9, 177/8, 177/8, 177/21,177/7, 177/20, 177/19, 177/6, 177/18, 177/5, 176/8, 176/3, 605/26, 605/9, 605/11, 604/2, 603/1, 603/2, 602/2, 602/3, 602/4, 602/5, 601, 600, 176/1, 175, 176/2, 598, 597/2, 597/3, 597/4, 597/5,597/6, 749, 591/2, 593, 561, 562/1, 562/2, 739, 740, 570, 595/8, 595/7, 595/3, 595/2, 750, 748, 747, 746, 745, 744, 743, 742, 741, 559, 621/2, 607/4, 607/8, 607/9, 605/17, 605/18, 605/15, 605/20, 605/13, 605/22, 605/24, 591/3, 595/6. 4. W ramach zadania należy wykonać: a) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami. -Rury PVC (lite) typ S o śr. 200 mm - 4 043,0 m -Rury PVC (lite) typ S o śr. 160 mm - 987,0 m -Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 1000 mm -56 kpl. -Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 600 mm - 92 kpl. -Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 400 mm - 114 kpl. -Odtworzenie nawierzchni i poboczy. b) Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej. -Rury PE100 SDR 17 o średnicy 110 mm o długości - 1 035,0 m, -Rury PE100 SDR 17 o średnicy 90 mm o długości - 111,0 m, -Montaż kompletnych przepompowni ścieków z wyposażeniem - 4 szt. opis wg. załącznika nr 7 do SIWZ -Montaż monitoringu pracy przepompowni z modułem GPRS - opis wg. załącznika nr 7 do SIWZ -Opracowanie dokumentacji technicznej i na jej podstawie przyłączy energetycznych zasilających przepompownie P3, P4, P5, P7. Warunki przyłączenia do sieci energetycznej dostarczy Zamawiający. -Odtworzenie nawierzchni i poboczy. 5. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: -udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, -prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, -wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci i przyłączy, oraz obsługi geodezyjnej, -wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach, -przedstawienia dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR) przepompowni ścieków, -przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane -przedstawienia protokołów badań i sprawdzeń urządzeń z rozruchu dopuszczających do eksploatacji, -przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów (grawitacyjnych, tłocznych i przyłączy) w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji elektrycznych, -wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu. -sporządzenia wykazu wykonanych przykanalików, zawierającego: Lp.; Nazwisko i imię właściciela posesji; nr domu; nr działki; długość przyłącza, rzędne studzienki rewizyjnej, podpis właściciela, -poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i opracowania projektu czasowej organizacji ruchu. Długość sieci w pasie drogi powiatowej nr 2550 W (ul. Kościuszki) wynosi ok. 1180,0 m, nr 2568 W (ul. Ogrodowa) wynosi ok. 95 m, pozostała część sieci zawiera się w pasach dróg gminnych. -dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia, -odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt. -zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat, -Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii, -zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji. -ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. -Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty. 6. Szczegółowy opis i zakres robót określają: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, -Przedmiar robót, -Dokumentacja projektowa, -Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANPROD Sp.zo.o., ul.Zawadzkiego Zośki 8, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2579270,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2075776,15

  • Oferta z najniższą ceną: 2075776,15 / Oferta z najwyższą ceną: 3689799,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.