Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Pełczyce: Przebudowa drogi dojazdowej do pól na odcinku drogi gminnej Łyskowo-Chrapowo
Numer ogłoszenia: 85956 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7685038, fax 095 7685118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do pól na odcinku drogi gminnej Łyskowo-Chrapowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi dojazdowej do pól i posesji gospodarstw rolnych w ciągu drogi gminnej Łyskowo-Chrapowo, gmina Pełczyce .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wyskości 4.000,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - z data nie wcześniejszą niż 3 miesiące. - dokumenty stwierdzające, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.- zał. - oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.- zał. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające itp.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pelczyce.pl lub Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, pokój nr 7 / sekretariat /..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PEŁCZYCE
więcej: przetargi PEŁCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Budowa drogi gminnej nr 351154W w miejscowości Polany Kolonia, gm. Wierzbica
- Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Medyka
- Remont drogi gminnej ul. Zakręty w Starej Wsi w km 0+008 do 0+575.
- Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr G101524L w miejscowości Żabce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.