eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO FAKSÓW ORAZ PŁYT CD, DVD.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-19

Krotoszyn: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO FAKSÓW ORAZ PŁYT CD, DVD.
Numer ogłoszenia: 8594 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356441 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO FAKSÓW ORAZ PŁYT CD, DVD..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO FAKSÓW ORAZ PŁYT CD, DVD - PAKIET NR 1-5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.39 - 30.19.93.39 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 32.58.20.00 - Nośniki danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ARTYKUŁY BIUROWO-PAPIERNICZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURTOWNIA MARKER MACIEJ JANKOWSKI, UL. BOCZNA 5, 62-800 KALISZ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21094,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25337,02

  • Oferta z najniższą ceną: 25337,02 / Oferta z najwyższą ceną: 26561,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH PIOMAR EWA BIELAWNA, UL. BENICKA 30, 63-700 KROTOSZYN, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15315,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19507,92

  • Oferta z najniższą ceną: 19507,92 / Oferta z najwyższą ceną: 20089,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO FAKSU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH PIOMAR EWA BIELAWNA, UL. BENICKA 30, 63-700 KROTOSZYN, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1763,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1716,42

  • Oferta z najniższą ceną: 1716,42 / Oferta z najwyższą ceną: 1908,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: NOŚNIKI DANYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH PIOMAR EWA BIELAWNA, UL. BENICKA 30, 63-700 KROTOSZYN, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4490,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4302,94

  • Oferta z najniższą ceną: 4302,94 / Oferta z najwyższą ceną: 6511,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.