eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaDostosowanie ciągu pieszo/rowerowego do obowiazujących przepisów przy drodze krajowej nr 9 E 371 Radom - Barwinek w m. Tylawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Dukla: Dostosowanie ciągu pieszo/rowerowego do obowiazujących przepisów przy drodze krajowej nr 9 E 371 Radom - Barwinek w m. Tylawa
Numer ogłoszenia: 8591 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie ciągu pieszo/rowerowego do obowiazujących przepisów przy drodze krajowej nr 9 E 371 Radom - Barwinek w m. Tylawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ręczne karczowanie pni (śr. 46-55 cm) - 4 szt. ręczne wykonanie koryta w gruncie kat. III - IV pod chodnik, głęb. 20 cm, 131 m x 1,5 m2 = 450 m2; ręczne wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV pod chodnik, za każde dalsze 5 cm, głęb., krotność = 4, 131 m x 1,5 m2 =196,5 m2; mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. V-VI pod chodnik - 300 m x 1,5 m2 = 450 m2; mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. V-VI pod chodnik - za każde dalsze 5cm, głęb., krotność = 4, 300 m x 1,5 m2 = 450 m2; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna, grubość po zagęszczeniu 20 cm - 431 x 1,5 m = 646,5 m2; wykonanie formowania i zagęszczania nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV, 300 m x 1,5 m x 0,40 = 180 m3; wykonanie zagęszczenia nasypów ubijakami mechanicznymi, grunty spoiste kat. III - IV 300 m x 1,5 m2 x 0,40 = 180 m3; wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 20 x 20 cm w gruncie kat. III - IV 431 x 2 m = 862 m; wykonanie ławy pod krawężniki, betonowej z oporem 431 x 2, 20 x 0,30 = 51,720 m3; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna , grubość po zagęszczeniu 15 cm - 431 x 1,5 m = 646,5 m2; ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej- 431 x 1,5 m = 646,5 m2; ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 431 x 2 = 862 mb; Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami przy tego typu robotach oraz normami. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w drogownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem określony jest w przedmiarze robót do niniejszej specyfikacji. Przed przygotowaniem oferty każdy wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz powinien zdobyć konieczne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia ; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp), - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.