eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mebli biurowych dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Łódź: Dostawa mebli biurowych dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 85893 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112016 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 59 53, faks 42 638 59 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla EC1- Łódź Miasto Kultury w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem w pomieszczeniach i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych, elementów wyposażenia wnętrz dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń w obiektach EC1 Łódź - Miasto Kultury w zakresie przedstawionym poniżej w tabeli: L.p. mebel symbol mebla Ilość zamówienie podstawowe Prawo opcji 1 fotele obrotowe FO 39 15 2 Biurka narożne BN 10 8 3 kontener do biurek (3 szuflady ) KT 39 15 4 stolik pomocniczy SP 1 6 5 biurko prostokątne BP 19 12 6 duże biurko prostokątne DBP 0 12 7 szafa na dokumenty SA 13 22 8 regał otwarty (5 półek) RO 14 10 9 regał archiwizacyjny RA 22 30 10 szafa ubraniowa SU1 6 2 11 Drabinka biurowa składana DR 0 2 12 Szafy metalowe PN 0 8 13 Stół konferencyjny ST 0 2 14 Stół konferencyjny typu beczka ST1 1 1 15 krzesła KK 42 20 16 moduł wypoczynkowy Cube z oparciem narożny CU 3 3 17 moduł wypoczynkowy Cube z oparciem CUN 1 2 18 Cube stolik CUS 1 2 19 szafka biurowa niska SBN 3 5 20 kosze na śmieci 20 l KS1 12 20 21 wieszak stojący W2 7 15 22 Wieszak mobilny na 50 osób WM 1 10 23 Samogaszący kosz na śmieci, 20 l KS2 0 10 24 Kosz na śmieci 45l KS3 0 7 25 Popielnica z koszem KP 0 11 26 Kosz na makulaturę KM 0 1 27 Szafa ubraniowa typu L 6-drzwiowa SUO3 0 4 28 Szafa ubraniowa typu L 4-drzwiowa SUO4 0 2 29 Wieszak ścienny WS 0 4 30 tablica suchościeralna mobilna TSM 3 0 31 Tablica suchościeralna wisząca duża TS1 0 3 32 Tablica suchościeralna wisząca mała TS2 0 3 2. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t. j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie: a)trudnozapalności i nie wydzielania toksycznych produktów rozkładu i spalania - materiałów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z 2002r. z późn. zmianami) i normami polskimi lub europejskimi, ( PN- EN-1021- 2:2014:12, PN-B-02855:1988 i PN-B-02855:1988 - ) płyty meblowe niezapalne mieszczące się w klasie M1 oraz B- s2-d0 zgodnie z normą PN-EN 13501-1; b)wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1). c) Minimalnych wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). 3. Termin gwarancji na przedmiot dostawy- 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, , w formie protokołu uzgodnień, szczegóły dotyczące koloru tapicerek, laminatów, obudów, uchwytów. Uzgodnienia między Wykonawcą oraz Zamawiającym nie będą miały wpływu na złożoną ofertą, nie będą prowadziły do jej zmiany, w tym zwłaszcza zmiany ceny oferty. 5. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI Zamawiający zastrzega, iż w terminie do dnia 31.10.2016 r. przewiduje możliwość skorzystania z prawa zwiększenia ilości zamawianych sztuk produktów w ilościach wskazanych w tabeli w kolumnie prawo opcji. Zamawiający zastrzega, iż może nabyć wszystkie sztuki produktów objętych prawem opcji lub tylko część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji przedstawiają istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik do niniejszego SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.12.00 - Stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.13.00 - Meble modułowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276718,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145890,30

  • Oferta z najniższą ceną: 145890,30 / Oferta z najwyższą ceną: 226312,62

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.