eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaWykonanie badań archeologicznych zmierzających do wyznaczenia zabudowy rynkowej w tym kościoła parafialnego, ratusza i 3 studni stanowiących I etap rewitalizacji Miasta Włodawa w ramach zadaniaOpracowanie szczegółowej analizy i studiów historycznych dotyc



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Włodawa: Wykonanie badań archeologicznych zmierzających do wyznaczenia zabudowy rynkowej w tym kościoła parafialnego, ratusza i 3 studni stanowiących I etap rewitalizacji Miasta Włodawa w ramach zadania: Opracowanie szczegółowej analizy i studiów historycznych dotyczących zabudowy centrum miasta - Szlak Trzech Kultur.
Numer ogłoszenia: 85890 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy, al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, fax (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań archeologicznych zmierzających do wyznaczenia zabudowy rynkowej w tym kościoła parafialnego, ratusza i 3 studni stanowiących I etap rewitalizacji Miasta Włodawa w ramach zadania: Opracowanie szczegółowej analizy i studiów historycznych dotyczących zabudowy centrum miasta - Szlak Trzech Kultur..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Celem postępowania jest wyłonienie wykonawcy wykopaliskowych badań archeologicznych poprzedzających planowaną rewitalizację Rynku we Włodawie, wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i opracowaniem wyników badań. 3.2 P r z e d m i o t z a m ó w i e n i a dotyczy: 1) Wykonania programu i przeprowadzenia badań archeologicznych, z uwzględnieniem przebiegu wykopów sondażowych wymaganych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( zwanego dalej WKZ ), wg. mapy w skali 1:500 obrazującej ich przebieg - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących wykopów sondażowych: wykop liniowy o szerokości 2 m przebiegający w układzie północ - południe i wschód - zachód przez ul. Rynek i Czworobok o łącznej długości ok. 130 m, wykop prostokątny na dziedzińcu czworoboku o wymiarach 2 m x 3 m, trzy wykopy krzyżowe każdy długości ramion ok. 5m i szerokości wykopu ok. 1,5m mające na celu zlokalizowanie studzien miejskich. 2) Przeprowadzenia kwerendy archiwalnej i badań terenowych polegających na eksploracji wyznaczonych stanowisk archeologicznych, mając na celu: rozpoznanie sposobu zagospodarowania przestrzeni rynku miejskiego we Włodawie; zlokalizowanie reliktów zabudowy rynkowej: kramic, domów zajezdnych i mieszkalnych, w tym trzech studni; ustalenie lokalizacji ratusza miejskiego i kościoła parafialnego, dokonanie szczegółowej analizy ewentualnie zachowanych wątków murów i fundamentów. 3) Przeprowadzenie badań z wyznaczeniem granic pola badań, odhumusowaniem, wykonaniem robót ziemnych, odwodnieniem, zabezpieczeniem, utrzymaniem i dozorem stanowisk do czasu odbioru prac przez WKZ i Komisję Odbioru, bez odtworzenia nawierzchni. Zabezpieczenie powinno uniemożliwiać wstęp osobom trzecim z jednoczesnym zapewnieniem możliwości obserwacji prowadzonych prac. 4) Wykonanie niezbędnych analiz specjalistycznych, dotyczących szczególnie: zachowanych fragmentów murów, fundamentów zabudowy przyrynkowej i studni. 5) Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji zgodnie ze standardami określonymi w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09-06-2004r. w sprawie prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579) oraz wymogami SIWZ. 6) Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu sprawozdania podsumowującego w terminie określonym w § 5 ust. 6 pkt 8 ww. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09-06-2004r. Udokumentowanie wyników przeprowadzonych badań archeologicznych w formie opisowej, rysunkowej i fotograficznej w zależności od konieczności, w celu możliwie dokładnego przedstawienia pierwotnego ukształtowania rynku i jego nawierzchni, zgodnie ze stanem określonym w załączniku do ww. rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09-06-2004r. Wspomniane dokumenty powinny zostać sporządzone w estetycznej edytorsko formie. Wymagana forma i liczba w/w dokumentacji : - Sprawozdanie podsumowujące badania : 2 w formie papierowej + 1 na płycie CD lub DVD; - Dokumentacja wyników badań: 2 w formie papierowej + 1 na płycie CD lub DVD. 7) Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiar służy celom poglądowym . Wykonawca, przed złożeniem oferty ma obowiązek dokonać wizji lokalnej w terenie objętym badaniami i zapoznać się ze stanem faktycznym. 3.3 Wykonawca jest zobowiązany do: 1)Wykonania wszystkich prac zgodnie z zasadami sztuki zawodowej, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych usług oraz zgodnie z wydanymi pozwoleniami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003, Nr 162, poz. 1568 z pózn. zm.), rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badan konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badan archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz. U. 2004, Nr 150, poz. 1579). 2)Uzyskania niezbędnych pozwoleń, wraz z wykonaniem potrzebnej do tego celu dokumentacji w tym - Wniosku o udzielenie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, programu badań archeologicznych, na prowadzenie archeologicznych badań wykopaliskowych wydanych przez WUOZ Delegatura w Chełmie zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2004r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. Nr 162 z 2003r., poz. 1568, z późń. zm.) 3)Występowania własnym staraniem i na własny koszt o wszelkie konieczne opinie i uzgodnienia . Wszystkie uzyskane warunki, uzgodnienia i opinie, w formie kserokopii zostaną na bieżąco przekazywane Zamawiającemu, w terminach pozwalających na ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. 4)Magazynowania, zabezpieczenia i dozoru pozyskanych obiektów zabytkowych i przekazanie ich do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków( zwanym dalej WKZ), który przeznaczy je właściwym zbiorom muzealnym. 5)Uzyskania od WKZ potwierdzenia zakończenia i odbioru końcowego prac objętych zamówieniem w sposób umożliwiający w przyszłości rewitalizację włodawskiego rynku. 6)Rekultywacji terenu po zakończeniu prac badawczych polegającej na : zasypaniu i uporządkowaniu terenu badań, bez odtworzenia nawierzchni. 7)Wszelkie prace powinny być realizowane w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla sąsiadujących terenów oraz dla ruchu ulicznego i pieszego w mieście. 6) Umieszczania informacji we wszystkich wzmiankach prasowych, radiowych i telewizyjnych, związanych z prowadzeniem badań objętych przedmiotem zamówienia, że sfinansowane one zostały ze środków budżetowych Gminy Miejskiej Włodawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.24.50 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.24.50 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500 zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100. ) 8.3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 8.3a w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: K.B. S.A. O/Chełm Nr 06150013731213700176600000 (decyduje data obciążenia rachunku Zamawiającego), 8.3b Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3c gwarancjach bankowych, 8.3d gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.4 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 ( sekretariat). 8.5 Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: 8.5a upłynął termin związania ofertą, 8.5b zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 8.5c zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.6 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 8.6a który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 8.6b który został wykluczony z postępowania 8.6c którego oferta została odrzucona..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, w trybie art. 22 ustawy Pzp.: 5.1a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5.1b. posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5.1c. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1d. niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. 5.2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 5.2a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Pzp opisanych w p pkt. 5.1a do 5.1d 5.2b. podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24ust. 1 ustawy Pzp 5.2c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 5.2d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 5.2e. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 5.3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 5.3a. niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5.3b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 5.3c. zawiera rażąco niską cenę 5.3d. wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5.3e. zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny 5.3f. który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 5.3g. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 5.4 Zamawiający wyznaczył Wykonawcom następujące warunki udziału w postępowaniu : 5.4a. Złożenie oferty. 5.4b.Udokumentowanie posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (art.22 ust.1 pkt.1ustawy Pzp.). 5.4c. Udokumentowanie nie zalegania z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadku, kiedy została uzyskana zgoda przewidziana prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.4d. Złożenie oświadczenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp i spełnienia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. 5.4e. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykazanie się conajmniej 1 usługą polegającą na przeprowadzeniu badań archeologicznych w zakresie badań wykopaliskowych na terenach miejskich o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto. 5.4f. Złożenie oświadczenia o dysponowaniu potencjałem technicznym i wykazanie się co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zamówienia dla stanowiska kierownika badań, zdolną do wykonania zamówienia. 5.4g. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, złożenie dokumentu , o którym mowa w § 6 pkt. 6.3. 5.4h. Potwierdzenie uprawnienia do reprezentowania wykonawcy. 5.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą - spełnia lub nie spełnia. 5.6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 6. D O K U M E N T Y W Y M A G A N E - Wykaz oświadczeń i okumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i prawidłowego sporządzenia oferty. 6.0. Załączniki: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 3) podpisany wzór umowy, jako akceptację jej postanowień - załącznik nr 5 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. /Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania/. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Wykazanie się co najmniej jedną osobą, która posiada kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zamówienia dla stanowiska kierownika badań, zgodne z obowiązującymi przepisami, tj. Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz.1579); Do wykazu należy dołączyć dokumenty lub ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające posiadanie danych kwalifikacji, tj. dyplom ukończenia studiów kierunkowych , udokumentowanie 12 - miesięcznej praktyki badawczej lub zgodnie z § 13 ww. rozporządzenia zaświadczenie o kwalifikacjach. W celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego kierownika badań w zakresie samodzielnie prowadzonych badań wykopaliskowych na terenach archeologicznych o zbliżonej wartości do przedmiotu zamówienia, należy załączyć co najmniej 1 referencję. Dopuszcza się możliwość wykonywania badań wykopaliskowych przez studentów w ramach praktyk terenowych. Osoba kierująca grupą roboczą musi posiadać ww. kwalifikacje. Prace fizyczne bądź eksplorację obiektów mogą wykonać osoby nie posiadające wykształcenia kierunkowego. Archeolog prowadzący badania nadzoruje właściwe ich wykonanie. 2) W y k a z zawierający co najmniej 1 usługę wykonaną w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 70.000, polegającą na wykonaniu wykopaliskowych badań archeologicznych zbliżonych przedmiotowi zamówienia tzn. obejmujących stanowiska miejskie, z podaniem daty i miejsca ich wykonania, oraz wartości i nazwy Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 7. 3) R e f e r e n c j e, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru prac - na potwierdzenie wykazu, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat badań archeologicznych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dopuszcza się sytuację, w której przedstawiona referencja będzie dotyczyła zaawansowanych badań w toku (np. z uwagi na wieloletni cykl realizacji umów). Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania badań archeologicznych w należyty sposób: a. oświadczenie o nie zaleganiu z wywiązywania się z nałożonych obowiązków przy prowadzeniu poprzednich badań archeologicznych, potwierdzone przez właściwy miejscowo dla Wykonawcy Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków /WKZ/, 4)Dysponowanie potencjałem technicznym - oświadczenie składane przez Wykonawcę, Załącznik nr 3. 6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 6.3a. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000 zł. . 6.4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 6.4a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , 6.4b jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania o f e r t y w s p ó l n e j: 6.5a Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ma zastosowanie Art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające wspólne spełnianie wymogów w zakresie posiadanego doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego przez podmioty składające ofertę. Dokumenty wymienione w pkt. 6.2 i pkt. 6.3 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców lub wspólnie. Oświadczenia , o których mowa w pkt.6.1 i w pkt. 6.2 p.pkt. 4) również składane są wspólnie przez Wykonawców. 6.5b. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 6.1 każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 6.5c Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6.5g W trybie Art 141 Pzp Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie założeń umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wlodawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Włodawa Al. J. Piłsudskiego 41 22-200 Włodawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Włodawa Al. J. Piłsudskiego 41 22-200 Włodawa Pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.