eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201546P W BUDZYNIU - OS. PIASKI ETAP II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Budzyń: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201546P W BUDZYNIU - OS. PIASKI ETAP II.
Numer ogłoszenia: 85886 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44074 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201546P W BUDZYNIU - OS. PIASKI ETAP II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 201546P W BUDZYNIU - OS. PIASKI ETAP II. Zakresy przewidywanych prac do wykonania: I. Przebudowa drogi gminnej (branża drogowa) a)Roboty pomiarowe (0,37km), przygotowawcze, ziemne b)Wykonanie przepustów :14,0mb c)Ustawienie krawężników betonowych o wym. 20cm x30cm - 557,80mb d)Fundamentowanie ulic i ścieżek pieszo-rowerowych : warstwy odcinające, podbudowy, regulacja pionowa studzienek, obrzeża betonowe. e)Fundamentowanie zjazdów: warstwy odcinające, obrzeża betonowe, podbudowy. f)Nawierzchnie ulic- jezdnia : warstwa wiążąca z mieszanek mineralno- asfaltowych dla KR-2, gr. 4cm po zagęszczeniu na pow. 2.359,57m2 g)Nawierzchnie ulic- jezdnia warstwa ścieralna z mieszanek mastyksowo - grysowych (SMA) dla KR-2, gr. 4cm po zagęszczeniu na pow. 2.359,57m2 h) Nawierzchnia ścieżki pieszo - rowerowej z kostki brukowej - betonowej gr. 6cm , kolorowej, gat. I na pow. 789,75m2 i) Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej - betonowej gr. 8cm , kolorowej, gat. I, na pow. 298,0m2 j)Oznakowanie poziome jezdni - grubowarstwowe z mas termoplastycznych, linie segregujące i poprzeczne na pow.63,23m2 k) inwentaryzacja , dokumentacja powykonawcza I. Przebudowa drogi gminnej (branża sanitarna) Inwestycja polega na odwodnieniu dróg gminnych na Os. Piaski. Wody deszczowe będą rozsączane przez rurociągi oraz zbiorniki retencyjno - rozsączające. Na inwestycję składają się: a) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 400 mm/348 - 141,5m (ZRR - D4) b) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 315 mm/276 - 120,0m (D4 - D7) c) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 250 mm/218 - 90,5m (D7 - D9; 15m D4 - D10; 15 mD6 - D15) d) rurociąg ID PP - B MP SN 8dn 200 mm/174 - 83,5m (do wpustów W1 - W12) e) zbiorniki retencyjno - rozsączające o poj. 12,76m3 f) separator piasku i ropopochodnych ECO - II 40/5,0 - 1 szt. g) inwentaryzacja, dokumentacja powykonawcza 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona jeden pełen komplet wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej. Inwestor zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w trakcie realizacji robót badań sprawdzających grubość i nośność wykonanej podbudowy oraz parametry ułożonych warstw nawierzchni: wyrównawczej, ścieralnej. ( Badania na koszt Inwestora) 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów powykonawczych,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG WIELOBRANŻOWYCH BIMEX, Ruda 12B, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 852801,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 708249,67

  • Oferta z najniższą ceną: 708249,67 / Oferta z najwyższą ceną: 999288,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.