eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKontynuacja zarządzania projektem i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Warszawa: Kontynuacja zarządzania projektem i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol
Numer ogłoszenia: 85875 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 375 86 21, faks (022) 375 86 21, 3758803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja zarządzania projektem i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontynuacji zarządzania projektem i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót realizowanych w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PT/007 - Przebudowa drogi krajowej nr 2 odcinek Siedlce - Terespol.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Konsultanci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: 2.1. Potencjał kadrowy. Konsultant dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone. Konsultant przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia na stanowisku Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta (w rozumieniu FIDIC) w wykonawstwie lub nadzorze nad budową lub przebudową dróg lub obiektów mostowych; b) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inżyniera Rezydenta: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia na stanowisku Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta lub Zastępcy Inżyniera rezydenta (w rozumieniu FIDIC) w wykonawstwie lub nadzorze nad budową lub przebudową dróg lub obiektów mostowych; c) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor Nadzoru robót drogowych: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych polegających na budowie lub przebudowie d) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor Nadzoru robót mostowych: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: min. 4 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robót mostowych polegających na budowie lub przebudowie e) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor ds. rozliczeń: - minimalna liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w budownictwie, przy wycenie i rozliczaniu robót budowlanych na stanowisku Inspektora ds. rozliczeń Zamawiający nie dopuszcza przedstatwienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. 2.2. Doświadczenie Konsultant musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, (jako wykonawca lub podwykonawca), co najmniej dwie usługi polegające na nadzorowaniu kontraktów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej obejmujących budowę lub przebudowę drogi klasy min. G lub obiektów mostowych leżących w ciągu drogi klasy min. G. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót. 3. Informacja dla Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) 3.1.W przypadku Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2 muszą spełniać łącznie. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa Instrukcji dla Konsultantów, na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Konsultanci powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, Konsultanci powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Konsultant i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza Potencjał kadrowy. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku. W przypadku, gdy Konsultant wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.2. Wykaz wykonanych usług, na formularzu zgodnym z treścią Formularza Doświadczenie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 1.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Konsultantów warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Konsultanta. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Konsultanta. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Konsultantów. b)dokumenty wymienione w pkt 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3 i 4, powinny być złożone przez każdego Konsultanta; c) dokumenty wymienione w pkt 2, powinien złożyć dowolny(ni) Konsultant(ci)spośród Konsultantów składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prowadzącego postępowanie: GDDKiA Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin tel. 081 534 92 42 fax. 081 534 92 39 Koszt 1 egz. wersji papierowej SIWZ: 10 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21 20-075 Lublin pok. nr 58 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane z Funduszu Spójności oraz ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.