eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania oraz regałów stacjonarnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Warszawa: Dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania oraz regałów stacjonarnych
Numer ogłoszenia: 85844 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46626 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, ul. Mazowiecka 9, 00-052 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3433500, faks 022 3433549.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania oraz regałów stacjonarnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania oraz regałów stacjonarnych w pomieszczeniu adaptowanym na składnicę akt, zlokalizowanym w budynku przy ul. Felińskiego 2A w Warszawie. 2.Zamawiający informuje, że budynek znajduje się na nieruchomości będącej przyszłą siedzibą Zamawiającego, na której trwa inwestycja pn. Przebudowa i rozbudowa budynku dawnej drukarni wraz ze zmianą sposobu użytkowania i dobudowa skrzydła z pomieszczeniami biurowymi na działkach nr Ew. 12 i 17 w obrębie 7-01-20 przy ul. Felińskiego 2A w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Przewidywany termin zakończenia inwestycji - październik 2013 r. 3.Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w trakcie realizacji inwestycji. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca bezwzględnie będzie musiał przestrzegać zapisów Porozumienia w sprawie warunków pracy wykonawców, którym Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie powierzy do wykonania określone zakresy zamówień na terenie budowy, przy ul. Felińskiego 2A w Warszawie - Załącznik Nr 2 do Umowy. 4.Wykonawcą robót budowlanych przy realizacji inwestycji jest Skanska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Gen. J. Zajączka 9. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod względem jakościowym oraz ilościowym określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ, (po wyborze oferty - Załącznik Nr 1 do Umowy). 6.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia. O chęci dokonania wizji lokalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. 7.Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez Strony protokołu odbioru przedmiotu umowy. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni bezpłatne naprawy, przeglądy techniczne i regulacje oraz przeszkoli upoważnionych pracowników Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.20.00 - Systemy aktowe 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o. o., ul. Grójecka 128 paw. 51, 02-383 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 485850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 485850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 485850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.