Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Sosnowiec: Wywóz odpadów z obiektów SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 85805 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z obiektów SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z obiektów SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu. Zamówienie składa się z 2 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych, nagromadzonych w kontenerach - pojemnikach Wykonawcy z obiektów SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu zlokalizowanych w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1, ul. Zegadłowicza 3, ul. 3 Maja 33: 2. Ilość wywożonych miesięcznie odpadów komunalnych na poszczególne obiekty szacuje się na : - ul. Szpitalna 1 - 120 m3 - odpady komunalne 15 m3 - tektura, makulatura 5 m3 - plastik - ul. Zegadłowicza 3 - 120 m3 - odpady komunalne 10m3 - plastik 10 m3 - tektura, makulatura - ul. 3 Maja 33 - 60 m3 - odpady komunalne 7 m3 - tektura makulatura 3 m3 - plastik Pakiet nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych, określonych symbolem 02 03 04 - surowce i produkty nie nadające się do spożycia. 2. Odpady pokonsumpcyjne stanowią pozostałości po posiłkach pacjentów, powstają na każdym z oddziałów wszystkich obiektów SPZZOZ Szpital Miejski 3. Szacunkowa ilość odpadów pokonsumpcyjnych określona została na podstawie średniej ilości pacjentów przebywających w szpitalu i wynosi ok. 30 000 kg rocznie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych oraz ich składowania. c. Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów. d. Dokumenty dot. legalizacji wag (dotyczy tylko Pakietu nr 2) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ 6. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 7. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 8 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych, nagromadzonych w kontenerach - pojemnikach Wykonawcy z obiektów SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu zlokalizowanych w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1, ul. Zegadłowicza 3, ul. 3 Maja 33: 2. Ilość wywożonych miesięcznie odpadów komunalnych na poszczególne obiekty szacuje się na : - ul. Szpitalna 1 - 120 m3 - odpady komunalne 15 m3 - tektura, makulatura 5 m3 - plastik - ul. Zegadłowicza 3 120 m3 - odpady komunalne 10m3 - plastik 10 m3 - tektura, makulatura - ul. 3 Maja 33 60 m3 - odpady komunalne 7 m3 - tektura makulatura 3 m3 - plastik 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie zbiorczych kontenerów - pojemników, w których będą gromadzone odpady komunalne o pojemności od 5m3 ÷10 m3 ( w zależności od posiadanych przez Wykonawcę) otwierane od góry, typu np. MULDA DIN w wersji zamkniętej z max 2 klapami. Ilość pojemników : a) 2 szt. kontenerów do obiektu przy ul. Szpitalnej 1, b) 2 szt. kontenerów do obiektu przy ul. Zegadłowicza 3, c) 1 szt. kontenerów do obiektu przy ul. 3 Maja 33. Do zbiórki selektywnej - zbierania odpadów z tektury oraz z plastiku po dwa kontenery-pojemniki ( otwierane klapą z góry w przypadku kontenera na tekturę) na każdy rodzaj odpadu dla każdego z trzech obiektów szpitala zlokalizowanych przy: ( ul. Zegadłowicza 3, ul.3 Maja 33 oraz ul. Szpitalnej 1 ). Kontenery- pojemniki winny być oznakowane napisem makulatura, plastik. 4. Wykonawca winien dostarczyć dla każdego z obiektów SPZZOZ Szpital Miejski pojemnik na kółkach do transportu wewnętrznego o pojemności 500÷660 l (maksymalna szerokość i długość nie powinna przekraczać 65 cm). 5. Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych oraz makulatury ustala się na minimum 2 razy w tygodniu, w godzinach od 800 do 1400, w dniach ustalonych z Zamawiającym lub w miarę potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. W przypadku pojemników na plastik, odbiór następować będzie w miarę potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. 6. Wywóz odpadów będzie potwierdzany przez stosowny kwit, podpisany przez Wykonawcę oraz Zamawiającego. 7. Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, że usługa będzie realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące akty prawne: - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach- Prawo ochrony środowiska / Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn.zm /. -. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach / Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn.zm./. - Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm./ - Ustawa o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. / Dz.U z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn.zm./.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów pokonsumpcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych, określonych symbolem 02 03 04 - surowce i produkty nie nadające się do spożycia. 2. Odpady pokonsumpcyjne stanowią pozostałości po posiłkach pacjentów, powstają na każdym z oddziałów wszystkich obiektów SPZZOZ Szpital Miejski 3. Szacunkowa ilość odpadów pokonsumpcyjnych określona została na podstawie średniej ilości pacjentów przebywających w szpitalu i wynosi ok. 30 000 kg rocznie. 4. Wykonawca w ramach zamówienia dokonywać będzie odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych, 5. Wykonawca będzie odbierać odpady własnym środkiem transportu oraz zapewni niezbędną ilość odpowiednich pojemników na ich przechowywanie. Pojemniki powinny być sprawne technicznie oraz wyposażone w szczelne hermetyczne zamknięcia, wykonane z materiałów umożliwiających mycie i dezynfekcję. Każdy pojemnik winien być opisany przez określenie odpady pokonsumpcyjne płynne, odpady pokonsumpcyjne stałe. 6. Wykonawca zabezpieczy pojemniki dla poszczególnych oddziałów, gdzie zbierane będą odpady pokonsumpcyjne, przekazywane do pojemników o wielkości od 30 ÷50 l w ilości: - obiekt przy ul. Szpitalnej 1: 8 pojemników na odpady pokonsumpcyjne płynne, 8 pojemników na chleb, - obiekt przy ul. Zegadłowicza 3: 9 pojemników na odpady pokonsumpcyjne płynne, 9 pojemników na chleb, - obiekt przy ul. 3 Maja 33: 2 pojemniki na odpady pokonsumpcyjne płynne, 2 pojemniki na chleb oraz 6 pojemników zbiorczych, w tym 4 szt. o pojemności 240 l (dwa na odpady pokonsumpcyjne płynne i dwa pojemniki na chleb) oraz 2 szt. o pojemności 120 l (jeden na odpady pokonsumpcyjne płynne drugi na chleb), które będą odbierane nie rzadziej niż co drugi dzień. 7. Pojemniki wielokrotnego użytku, na odpady pokonsumpcyjne po każdorazowym odbiorze odpadów winny być: a) wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu; b) utrzymywane w czystości, c) czyste i suche przed użyciem. 8. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów pokonsumpcyjnych od Zamawiającego nie rzadziej niż co drugi dzień (od poniedziałku do niedzieli w godzinach 18 ÷ 20). W miejsce zabranych pojemników winien podstawić zamienne z zachowaniem zasad określonych w pkt. 7. 9. Przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, podpisanej przez przedstawiciela wskazanego przez Zamawiającego (np. osoby wyznaczone z oddziałów- służba dyżurna) oraz przedstawiciela Wykonawcy. W każdej karcie przekazania odpadów powinna widnieć ilość przekazywanych odpadów. Wagi do ważenia odpadów zabezpieczy Wykonawca (wagi muszą spełnia wymagania metrologiczne). 10. Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki, zgodnie z : - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska / Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm./, -. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach / Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm./, - Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm./. - Ustawa o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. / Dz.U z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn.zm./.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew, odpadów zebranych w PSZOK oraz odpadów z wybranych nieruchomości letniskowych w 2026 r.
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





