Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Pionki: Dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach
Numer ogłoszenia: 85795 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 14 zadaniach, którym to zadaniom nadano następujące nazwy: Zadanie 1 - aparat RTG - szt. 1 Zadanie 2 - aparat USG - szt. 1 Zadanie 3 - pakiet StressEcho do aparatu do VIVID 3 - szt. 1 Zadanie 4 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - szt. 7 Zadanie 5 - KTG Team - szt. 1 Zadanie 6 - kardiomonitor z defibrylatorem 2 fazowym - szt. 1 Zadanie 7 - EKG 12 odprowadzeniowy - szt. 1 Zadanie 8 - EKG 6 odprowadzeniowy - szt. 2 Zadanie 9 - autoklaw typu B - szt. 1 Zadanie 10 - unit stomatologiczny - szt. 1 Zadanie 11 - audiometr - szt. 1 Zadanie 12 - tympanometr - szt. 1 Zadanie 13 - autorefraktometr - szt.1 Zadanie 14 - aparat do mikrodermabrazji - szt 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.11.23.10 - Ultrasonokardiografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.10 - Ultrasonokardiografy Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.11.23.40 - Echokardiografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.40 - Echokardiografy Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 33.12.14.00 - Audiometry Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.14.00 - Audiometry Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.40.00.00 - Przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki finansowe i płatności: 2.1. termin płatności - zapłata wynagrodzenia nastąpi po wydaniu i zainstalowaniu sprzętu na podstawie protokołu wydania i zainstalowania sprzętu w ciągu 30 dni od doręczenia faktury zamawiającemu przez wykonawcę, 3.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1.realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowane aparaty medyczny muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. 3.2.dla potwierdzenia zgodności parametrów technicznych oferowanego sprzętu medycznego z parametrami określonymi przez zamawiającego, wykonawca dołączy do oferty odpowiednie karty katalogowe (ulotki informacyjne, foldery, itp.) - w języku polskim - charakteryzujące oferowany aparat. 3.3.oferowany przez wykonawcę aparat medyczny ma być fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do stosowania zgodnie z przeznaczeniem (rok produkcji 2008), bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 4.Warunki dotyczące gwarancji: 4.1 Wykonawca udziela na sprzęt medyczny gwarancji na okres 36 miesięcy od daty jego wydania i instalacji z zastrzeżeniem postanowień zawartych w umowie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że sprzęt medyczny jakie ma zamiar dostarczać wykonawca w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, którymi jest zainteresowany, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego oświadczenia, Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty(na każde zadanie odrębnie) - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Wypełniony formularz - Zestawienie parametrów technicznych (ilość formularzy - maks. 14 - uzależniona jest tu od ilości zadań, na które składana jest oferta) - uwzględniający informacje przedstawione w załączonych do SIWZ załącznikach nr 2.1 - 2.14. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Dokumenty dodatkowe, typu katalogi producenta lub inne (strony dot. oferowane aparatu medycznego) - przetłumaczone na język polski - potwierdzające, iż oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania co do określonych przez zamawiającego i deklarowanych przez wykonawcę parametrów technicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych zadań dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl (patrz zał. nr 2.1 - 2.14). Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 ustawy. W związku z art. 29 ust. 3, jeżeli w załączniku nr 2.1 - 2.14 - zestawienie parametrów technicznych, określających przedmiot zamówienia, użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważne co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym urządzeniom opisanym we wskazanych załącznikach. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania zostanie zrealizowane przez wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Miejsce realizacji: Miejsce realizacji: :w zależności od zadania, na które wykonawca złoży ofertę: Oddział Wewnętrzny Szpitala Rejonowego, ul. Harcerska 1 w Pionkach, Oddział Chirurgiczny zlokalizowany przy ul. 15-go Stycznia 1 w Pionkach, Oddział Położniczo - Ginekologiczny przy ul. 15-go Stycznia 1 w Pionkach, Blok Operacyjny przy ul. 15-go Stycznia 1 w Pionkach, Poradnia Stomatologiczna, Laryngologiczna, Okulistyczna przy ul. Sienkiewicza 11 w Pionkach, Oddział Dermatologiczny przy ul. 15-go Stycznia 1 w Pionkach. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Niniejsze postępowanie prowadzi się języku polskim, postanowienia art.9 ust.3 nie mają zastosowania. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium, jakim zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena. Znaczenie kryterium: cena (wartość brutto zadania) - 100%. Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: - mgr Katarzyna Świdzikowska, tel./fax. (048) 612 18 66, w godz. 07:30 - 14:30 tel. kom. 0 604 288 604 w godz. 07:30 - 16:30 adres poczty elektronicznej: k.swidzikowska@op.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 12/ 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 05.05.2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 16,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: aparat RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - aparat RTG - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: aparat USG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - aparat USG - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet StressEcho do aparatu VIVID 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - pakiet StressEcho do aparatu do VIVID 3 - szt. 1 Oprogramowanie Strees Test do aparatu VIVID 3 do rejestracji, analizy i oceny funkcji kurczliwośći - dzięki możliwości podziału ekrenu na 4 części jest możliwy jednoczesny, synchroniczny podgląd dowolnie wybranych, wcześniej zapisanych pętli obrazowych. Cecha ta umożliwia wykonywanie badań wysiłkowych Echo serca. Pakiet Echo Stress do programowania procedury badania i tworzenia raportów z badań raz z wyznaczania współczynnika ruchomośći ścian (WSMI). Opcja umożliwia jednocześnie archiwizację danych - EchoPac3 baza danych z napędami CDR/RW o pojemności > 50 GB.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.23.40-3, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pompa infuzyjna dwustrzykawkowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - szt. 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KTG Team.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - KTG Team - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.23.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kardiomonitor z defibrylatorem 2 fazowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - kardiomonitor z defibrylatorem 2 fazowym - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: EKG 12 odprowadzeniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 - EKG 12 odprowadzeniowy - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.23.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: EKG 6 odprowadzeniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 - EKG 6 odprowadzeniowy - szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.23.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: autoklaw typu B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9 - autoklaw typu B - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: unit stomatologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10 - unit stomatologiczny - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0, 33.19.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: audiometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11 - audiometr - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: tympanometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12 - tympanometr - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: autorefraktometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 13 - autorefraktometr - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: aparat do mikrodermabrazji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 14 - aparat do mikrodermabrazji - szt 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.60.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZZOZ w Pionkach
- Budowa drogowego układu komunikacyjnego w rejonie ulicy Polnej w Pionkach
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Jedlnia.
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE
- Zakup sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku.
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii, aparatu do pomiaru kalorymetrii
- Dostawa aparatów kardiotokograficznych do monitorowania ciąży wraz z telemetrią płodową.
- Dostawa akcesoriów i części eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.