eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKONSERWACJA MALARSKA, STOLARSKA, POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 3 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ WYMIANA BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI - BUDYNEK NR 82 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - SPRAWA NR 38/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Grudziądz: KONSERWACJA MALARSKA, STOLARSKA, POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 3 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ WYMIANA BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI - BUDYNEK NR 82 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - SPRAWA NR 38/2016
Numer ogłoszenia: 85737 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52391 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA MALARSKA, STOLARSKA, POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 3 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ WYMIANA BRAMY WJAZDOWEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI - BUDYNEK NR 82 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - SPRAWA NR 38/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska, stolarska, posadzkarska pomieszczeń budynku nr 3 przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy oraz wymiana bramy wjazdowej wraz z robotami towarzyszącymi - budynek nr 82 przy ul. Dworcowej 6a w Grupie (gm.Dragacz). ZADANIE NR 1:Konserwacja malarska, stolarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót: 1)Zadanie nr 1: ROBOTY BUDOWLANE roboty wewnętrzne w szczególności: rozebranie obicia ścian płytami paździeżowymi; ługowanie farby olejnej z tynków; skucie uszkodzonych płytek terakotowych oraz ułożenie nowych płytek podłogowych; dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii; szpachlowanie ścian; wymiana opasek i ćwierćwałków przy drzwiach; malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, krat; malowanie grzejników i rurarzu; wykonanie wyprawy cienkowarstwowej o fakturze rustykalnej gr. 2,5mm; utylizacja materiałów uzyskanych z demontażu. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45431100-8 - kładzenie terakoty KOD CPV: 45450000-6 - roboty bud. wykończeniowe pozostałe KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie zadania nr 1 oraz przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową w zakresie Zadania nr 2 oraz ogólne warunki umowy. 4. Budynki oraz teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynkach i na terenie. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w opisie przedmiotu zamówienia oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10.Wykonawca zobowiązany jest do:zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający);zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynków i przebywającym w budynkach oraz wokół budynków, na terenie robót, ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiektach czynnych; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynków i terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynków; Wykonawca winien wykonywać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu, użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2013 r. nr 0, poz. 21) oraz udokumentowania tych czynności. 13. W zakresie Zadania nr 2, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót remontowych złomu. Wywóz złomu z terenu budowy winien następować po pisemnym powiadomieniu inspektora o zamiarze wywozu według zestawienia ilościowego materiałów uzyskanych z demontażu (złom) odnoszącego się do konkretnych pozycji kosztorysowych ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Zaakceptowany dokument przez inspektora będzie stanowić podstawę i uprawnienie Wykonawcy do wywozu złomu. Wykonawca w zakresie wywozu odpadów itp. jest zobowiązany dostosować się do obowiązujących regulacji Zamawiającego w tym zakresie.Wywieziony złom winien zostać przeważony w obecności inspektora wyznaczonego po stronie Zamawiającego.Wartość złomu zostanie ustalona na etapie rozliczenia wykonania robót określonych w przedmiocie zamówienia - cena kosztorysowa wynikająca z faktury za wykonane roboty budowlane zostanie pomniejszona o wartość złomu zgodnie z § 9 Ogólnych Warunków Umowy. Wartość złomu zostanie ustalona następująco:- ilość kg złomu stalowego x 0,31 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) 14. Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1) o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 261 48 32 22 - sprawa numer 38/2016; 2) Osoby, które będą okazywać przedmiot zamówienia są upoważnione do udostępnienia obiektu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej, wizja ma służyć okazaniu obiektu robót budowlanych. 15. Zakazuje się dokonywanie wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu Dron. 16. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.11.00-8, 45.45.00.00-6, 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja malarska, stolarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo -Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13264,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17874,41

  • Oferta z najniższą ceną: 17874,41 / Oferta z najwyższą ceną: 18325,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.