Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Gliwice: dostawa dwóch cieplarek laboratoryjnych o pojemności 112 litrów.
Numer ogłoszenia: 85731 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gliwicach, ul. Banacha 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 338 05 00, fax 0-32 338 05 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pssse.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budźetowa,publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch cieplarek laboratoryjnych o pojemności 112 litrów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowych, dwóch cieplarek laboratoryjnych o pojemności 112l, szkolenie w zakresie ich obsługi i eksploatacji, a także bezpłatne serwisowanie w okresie gwarancyjnym. Kod wg CPV: 297
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji; b) od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy; c) Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności niezgodne z w/w ustawą lub, których treść nie odpowiada treści SIWZ; d) Zamawiający wykluczy Wykonawców, zgodnie z treścią art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ; e) Oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane; f) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. g) Wykonawca zobowiązany jest do przeglądania strony internetowej tutejszej Stacji, a w szczególności zakładki z zapytaniami i odpowiedziami dotyczącymi toczącego się postępowania. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Oferenta obowiązku wynikającego z art. 22 ust.1 Pzp oraz nie występowanie przesłanek powodujących wykluczenie Oferenta z postępowania, wynikających z art. 24 ust. 1 i ust. 2, z wyłączeniem obowiązku wniesienia wadium. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie przez Oferenta stosownego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Oferenta obowiązku wynikającego z art. 22 ust.1 Pzp oraz nie występowanie przesłanek powodujących wykluczenie Oferenta z postępowania, wynikających z art. 24 ust. 1 i ust. 2, z wyłączeniem obowiązku wniesienia wadium. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie przez Oferenta stosownego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oferenci zobowiązani są do złożenia: 1) wypełnionej oferty zawierającej ceny netto i brutto przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, wskazanie terminu realizacji zamówienia, terminu płatności, okresu gwarancji i oświadczenia wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo dla osoby lub osób składających ofertę, a nie ujawnionych w dokumentach rejestracyjnych Oferenta jako osoby uprawnionej do jego reprezentowania; 3) zaparafowanego przez Oferenta projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 5) komplet dokumentacji technicznej wraz ze szczegółowym opisem proponowanego przedmiotu zamówienia (w języku polskim); 6) dokument gwarancyjny zawierający ogólne warunki świadczenia przez oferenta usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych; 7) wypełniony wykaz złożonych dokumentów w ofercie - załącznik nr 5 do SIWZ; 8) wypełniony opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ; 9) certyfikat zgodności z wymogami CE; 10) instrukcje wykonania badań w języku polskim; 11) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 12) list autoryzacyjny w zakresie sprzedaży sprzętu, pochodząca od producenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gliwicach ul. Banacha 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gliwicach Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont klatki schodowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Witkiewicza 17 w Gliwicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla kompleksowej przebudowy Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach
- [4WOG.1200.2712.52.2025] Sporządzenie dokumentacji projektowych w podziale na 3 części
- Boisko sportowe przy ul. Parkowej - budowa zaplecza - roboty budowlane
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy i adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium Technologii Wodorowych (LTW). Znak sprawy: DZPZ.283.68.2025.HP
- [4WOG-1200.2712.54.2025] Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2025/2026 w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4WOG w Gliwicach, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.