Ogłoszenie z dnia 2006-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sobótka: wymiana pokrycia z dachówki karpiówki na pokrycie blachy dachówkopodobnej wraz z wymiana opierzeń, rynien, rur spustowych i remontem kominów na budynkach Szkoły Podstawowej nr 1 w Sobótce Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sobótka, do kontaktów: Janusz Szajna, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, tel. 071 31 62 043 - 045 wew. 139, fax 071 31 62 123, e-mail: sobotka-urzad@urzad.pl, www.sobotka.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta i Gminy Sobótka, Janusz Szajna, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, tel. 071 31 62 043 - 045 wew. 139, fax 071 31 62 123, e-mail: sobotka-urzad@sobotka.pl, www.sobotka.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana pokrycia z dachówki karpiówki na pokrycie blachy dachówkopodobnej wraz z wymiana opierzeń, rynien, rur spustowych i remontem kominów na budynkach Szkoły Podstawowej nr 1 w Sobótce. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: a) rozbiórka istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki, rynien, rur spustowych i opierzeń b) wykonanie pokrycia z blachy dachówkopodobnej na nowym łaceniu oraz opierzeń, rynien i rur spustowych c) przemurowanie kominów, wymiana ław kominiarskich d) roboty zabezpieczające i porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynki Szkoły Podstawowej nr 1, 55-050 Sobótka, ul. Świdnicka 20. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: jak w punkcie II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 18.04.2006; data zakończenia: 10.08.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni od dostarczenia zamawiającemu faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego Spółką Cywilną obowiązuje złożenie umowy spółki. W przypadku wykonawcy będącego Spółką z o.o. obowiązuje złożenie dokumentów o których mowa w . 230 K.s.h. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonaca ubezpieczy obiekt od odpowiedzialności cywilnej na czas trwania robót. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykonawca zatrudni kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, potwierdzające kwalifikacje zawodowe do przyjęcia zamówienia oraz dołączy w oryginale oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu tej funkcji w przypadku wyboru oferty. 2) Wykonawca przedstawi zaświadczenie kierownika budowy o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na okres związnia ofertą i prowadzenia robót). 3) Wykonawca wykaże na załączniku "Doświadczenie zawodowe" wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat pięciu porównywalnych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 4) Wykonawca przedstawi opisy, świadectwa dopuszczenia, atesty i certyfikaty na oferowane materiały. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lata. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: UMiG-IR/2213/01/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.03.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 30.05.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Andrzej Suporek, Zbigniew Michalewski, Eugenia Pawłowska, Janusz Szajna, Kazimierz Woliński. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.03.2006, godzina 10:00, Urząd Miasta i Gminy Sobótka, 55-050 Sobótka, ul. Rynek 1 sala nr 11.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Remont drogi wjazdowej wraz z parkingiem przy Szkole Podstawowej nr 6 w Puławach z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym w Niwiskach"
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 mieszczącej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Myślenicach
- Remont sal dydaktycznych i korytarza w Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 3 w Rzeszowie
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ząbkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.