Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Nowy Sącz: Zakup wraz z dostawą Kompaktora po odbudowie wykonanej w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 85710 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, fax 018 4421200 w. 6.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sok.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą Kompaktora po odbudowie wykonanej w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą Kompaktora po odbudowie wykonanej w 2008 r. Dane techniczne Kompaktora: 1. Kompaktor po odbudowie wykonanej w 2008 r. (po wykonanej odbudowie maszyna do momentu sprzedaży nie może być eksploatowana) 2. Masa całkowita - od 30 do 35 ton 3. Silnik DEUTZ 4. Moc silnika - 280 - 380 KM 5. Rok produkcji nie wcześniej niż 1998 r. 6. Koła przednie i tylnie stalowe z nowymi nadkładkami 7. Zgarniacze kół przednich i tylnich 8. Kabina ogrzewana z klimatyzacją 9. Osłony części ruchomych podwozia 10. Łyżka z kratą nad łyżką 11. Sygnalizator akustyczny biegu wstecznego 12. Sygnał świetlny ostrzegawczy na kabinie 13. Kabina wzmocniona konstrukcją przeciwzgniotną 14. Oświetlenie do pracy nocnej 15. Zaczep do holowania 16. Lusterka wsteczne wewnętrzne i zewnętrzne 17. Licznik godzin pracy 18. Lakierowanie i oznakowanie maszyny (logo Zamawiającego)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.50 - Maszyny do zagęszczania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium w formie przelewu Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. O/N. Sącz Nr 33 1500 1559 1215 5001 7026 0000 z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania na: Zakup wraz z dostawą Kompaktora po odbudowie wykonanej w 2008 r. Zamawiający nie dopuszcza wpłat wadium w swojej kasie. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - do oferty prosimy załączyć kserokopię przelewu . 2. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą , 2) zawarto umowę w sprawie dostawy Kompaktora po odbudowie wykonanej w 2008 roku, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy, który: 1) wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków · udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy na zał. nr 2 do siwz, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy na załączniku nr 3 do siwz. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane od wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga: jeśli powyższy dokument stracił wymaganą ważność: - to musi być wystawiony na nowo przez właściwy organ lub - z urzędową adnotacją tego organu, że przedstawione dane są ważne na dzień potwierdzenia dokumentu przez ten organ. b) oświadczenie o którym mowa w pkt 5a siwz c) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. d) oświadczenie z art. 24 ustawy p.z.p. e) opis techniczny f) wykaz wykonanych min. 5 usług w zakresie odbudowy maszyn typu kompaktor, ładowarka, spycharka w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do siwz) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów DTR oraz wyniki z badania środowiska pracy dla przedmiotowej maszyny - poziom hałasu nie może przekroczyć dopuszczalnych norm o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005 r. w sprawie Zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 259, poz. 2170) oraz Dyrektywie narzędziowej 89/655/EWG, w dacie dostawy maszyny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;;(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Pisemna gwarancja jakości przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sok.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w biurze Zarządu w Nowym Sączu przy ul. Śniadeckich 14 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedzibia Spółki ul. Śniadeckich 14 w Nowym Sączu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Dostawa 25 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych oraz gogli
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





