Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Poznań: Dostawa opału.
Numer ogłoszenia: 85642 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek wraz z wniesieniem we wskazane miejsce opału w roku 2013 w ilości 171,5 tony dla podopiecznych MOPR zamieszkujących na terenie gminy Poznań. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na podstawie pisemnych zapotrzebowań, w miesiącu marcu - łącznie 22 tony i w miesiącach od sierpnia do grudnia - łącznie 149,5 tony. Jednorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 0,5 tony. W ramach zamówienia należy dostarczyć węgiel orzech o grubość ziarna powyżej 40 mm - wartość opałowa min 29 000 KJ/kg - zawartość popiołu max do 8% - zawartość siarki max od 0,6 do 0,8 %. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza powierzenie całości albo części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji całości albo części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AL PARI" - PIOTR OSTROWSKI, ELŻBIETA PIEPRZYCKA - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AL PARI" - PIOTR OSTROWSKI, ELŻBIETA PIEPRZYCKA - SPÓŁKA JAWNA
- Al. Pari Sp Jawna Piotr Ostrowski, Elżbieta Pieprzycka, ul. Romana Maya 42, 61-371 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132055,00
Oferta z najniższą ceną: 132055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149205,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne Wybierając tryb zapytania o cenę kierowaliśmy się przede wszystkim specyfiką jakiej wymaga dostawa opału podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Zaproszenia do składania ofert zaproponowano 8 firmom prowadzącym działalność w Poznaniu lub jego bliskich okolicach mając na względzie możliwość dobrego wykonywania usługi permanentnie i w niedużych jednorazowych ilościach ( 0,5 tony min. jednorazowa dostawa). Dostawa z pobliskich firm zajmuje mniej czasu, jest mniej kosztowna a dla Zamawiającego jest łatwiejsza do wyegzekwowania. Ponadto dostawa ta jest formą pomocy przewidzianą dla osób co do których istnieje zagrożenie, że otrzymane pieniądze w formie zasiłku zostaną spożytkowane na inny niż przeznaczony cel. Osoby te stanowią specyficzną grupę odbiorców tzw. patologię, są ogromnie roszczeniowe i trudne w kontaktach. Jakiekolwiek opóźnienia w dostawach nawet jeżeli są zagrożone przewidzianymi w umowie karami nie są dla nich wystarczającym argumentem. Często chodzi tu o pilne dostawy do środowisk wielodzietnych, osób starszych, niezaradnych zagrożonych alkoholizmem czy narkomanią, gdzie dostawa musi być terminowa i kompleksowa czyli obejmować dowóz, rozładunek a nawet wniesienie do wskazanego pomieszczenia. Bardzo często przewoźnik po trzy razy udaje się w jedno miejsce ponieważ trudno zastać niektórych w domu, a pozostawiona informacja w drzwiach jest przez podopiecznych po prostu lekceważona. Nie może natomiast być lekceważona przez Ośrodek ponieważ często w grę wchodzi dobro małoletnich dzieci zamieszkałych w tych rodzinach. Z doświadczenia wiadomo, że tak kompletne i sprawne załatwianie dostaw są w mojej opinii możliwe tylko przez firmy działające w najbliższej okolicy, znające miasto i jego specyfikę w kwestii prowadzenia swojej działalności. Uzasadnienie prawne Stosownie do art. 70 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dostawa towaru powszechnie dostępnego o ustalonych standardach jakościowych a wartość jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8)
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





