Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-13
Śrem: DOSTAWA WĘGLA DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚREMIE
Numer ogłoszenia: 85634 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Farna 16, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2830369, faks 61 2830369.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego-pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘGLA DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚREMIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Węgiel orzech( granulacja 40-80 mm -wartość opałowa - min. 28.000-30.000 KJ/kg -zawartość popiołu do 9 % - zawartość siarki do 0,6 % - 100 TON 2.miał węglowy ( granulacja 0 mm- 20mm) - wartość opałowa - min. 25.000-28.000 KJ/kg - zawartość popiołu - do 9 % - zawartość siarki - do 0,6 % -50 TON 3.eko-groszek ( granulacja 5 mm-25 mm) - wartość opałowa - min. 28.000-30.000 KJ/kg - zawartość popiołu - 9 % - zawartość siarki- 0,6 % -10 TON.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się: 1. Wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj. załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy Pzp. tj. załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykonawcy, którzy spełniają warunki SIWZ i złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w VI rozdziale SIWZ Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez porównanie i sprawdzenie czy załączone do oferty dokumenty spełniają postawione przez Zamawiającego warunki. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą -spełnia-, -nie spełnia-. Z treści załączonych dokumentów wymienionych w rozdziale V musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2. Podpisany opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3), 4.Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp (załącznik nr 4), 5. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps-srem.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul.Farna 16 63-100 Śrem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul.Farna 16 63-100 Śrem , Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów "Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2026 roku"
- Modernizacja oświetlenia na energooszczędne wraz z systemem inteligentnego zarządzania na terenie Gminy Śrem
- ,,PRZEBUDOWA PARTERU BUDYNKU C NA POTRZEBY PORADNI LEKARSKICH I REJESTRACJI OGÓLNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE"
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





