eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPN-20/09 Prace remontowo-budowlane



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Piotrków Trybunalski: PN-20/09 Prace remontowo-budowlane
Numer ogłoszenia: 85591 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy , ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, faks 044 6478925.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-20/09 Prace remontowo-budowlane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowlane w Szpitalu przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Trybunalskim w n/w pakietach: PAKIET 1 1. Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń po byłej pralni na potrzeby poradni chirurgicznej. 2. Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń piwnicznych budynku gospodarczego na potrzeby magazynowe. Wykonywanie prac budowlanych odbywa się na podstawie : -kosztorysu nakładczego (Remont piwnic, Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na poradnię) - projektu budowlanego - wizji lokalnej PAKIET 2 Remont kuchenek Oddziałowych: 1. Oddziału wewnętrznego 2. Oddziału chirurgicznego Wykonywanie prac budowlanych odbywa się na podstawie : - kosztorysu nakładczego (kuchenka wewnętrzny, kuchenka chirurgia) - opisu prac remontowych - wizji lokalnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych poniżej, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy złożyć niżej wymienione dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 3 do specyfikacji), 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 5), 5) wykaz wykonanych co najmniej 3 zamówień na roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 6) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, B) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy wypełniony(Załącznik Nr 2 do specyfikacji wraz z wypełnionymi kosztorysami nakładczymi) powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 2)oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 6 do specyfikacji), 3) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do specyfikacji), 4)oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155) Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Rejonowy ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Tryb. sekretariat, pawilon II.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń po byłej pralni na potrzeby poradni chirurgicznej. 2. Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń piwnicznych budynku gospodarczego na potrzeby magazynowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń po byłej pralni na potrzeby poradni chirurgicznej. 2. Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń piwnicznych budynku gospodarczego na potrzeby magazynowe. Wykonywanie prac budowlanych odbywa się na podstawie : -kosztorysu nakładczego (Remont piwnic, Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na poradnię) - projektu budowlanego - wizji lokalnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.10.00-7, 45.42.11.46-9, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont kuchenek Oddziałowych: 1. Oddziału wewnętrznego 2. Oddziału chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kuchenek Oddziałowych: 1. Oddziału wewnętrznego 2. Oddziału chirurgicznego Wykonywanie prac budowlanych odbywa się na podstawie : - kosztorysu nakładczego (kuchenka wewnętrzny, kuchenka chirurgia) - opisu prac remontowych - wizji lokalnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.25.22-6, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-9, 45.42.11.46-9, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.