eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalanówZakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85589 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Malanów: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66629


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: w dniu 2017-04-21 r. pod nr 70476


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Malanów, krajowy numer identyfikacyjny 54399900000, ul. ul. Turecka 16, 62709 Malanów, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 063 2883083 w. 25, faks , e-mail inwestycje@malanow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.malanow.pl
Adres profilu: http://www.bip.malanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.3.2017.RK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 1 samochodu typu: Autobus/BUS minimum 15 osobowy (14 + 1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia min. 1 osoby na wózku inwalidzkim. Samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2016r. - 2017r. , wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód spełniał wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych tej ustawy. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 poz. 305 z późn. zm.). Samochód powinien posiadać 1 stanowisko dostosowane do przewozu osoby niepełnosprawnej w tym transportu osoby na wózku oraz posiadać możliwość wymontowania 2 miejsc siedzących na 1 wózek inwalidzki. Stanowiska powinny być wyposażone w pasy i inne elementy umożliwiające bezpieczny transport osoby na wózku. Oznakowanie pojazdu symbolami zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Pojazd musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC) w zakresie emisji spalin i zużycia energii. Pojazd musi posiadać w języku polskim m.in. kartę pojazdu, instrukcję obsługi, instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, książkę serwisową i gwarancyjną, aktualne świadectwo homologacji, badania techniczne, polisę ubezpieczeniową OC, AC i NW na okres roku, tachograf oraz atesty na urządzenia potwierdzające dostosowanie do transportu osób niepełnosprawnych oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem. Zamawiający wymaga aby dostarczony samochód posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji. Przedmiot umowy powinien być dostarczony przez Wykonawcę na teren gminy Malanów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowe parametry techniczne, jakościowe, wyposażeni podstawowe i dodatkowe samochodu wymagane przez Zamawiającego (Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach): Silnik: wysokoprężny diesel z turbiną o pojemności nie mniej niż 2100 cm? z normą euro 5 bez dodawania ad-blue, o minimalnej mocy 120 km. Napęd: manualna skrzynia biegów, układ stabilizacji toru jazdy ESC, Układ bezpieczeństwa HSA,RSC, Układ hamulcowy: układ ABS + hamulce tarczowe wszystkich kół, Układ kierowniczy: regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach, kierownica po lewej stronie pojazdu. Podwozie: obręcz kół jezdnych "16" z oponami letnimi, dodatkowy komplet kół zimowych (opona + felga zalecane przez producenta), Nadwozie: elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi, lusterka elektrycznie regulowane i ogrzewane, ogrzewana powierzchnia szyby przedniej, światła przeciwmgielne, drzwi boczne otwierane automatycznie (pneumatycznie lub elektronicznie), jedno stanowisko dla osoby niepełnosprawnej + pasy + oznakowanie, możliwość wymontowania 2 miejsc siedzących na 1 wózek inwalidzki, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, klimatyzacja przód/tył, fotel kierowcy z regulacja wysokości i podłokietnikiem, podwójny fotel pasażera ze schowkiem, wysuwanym stopień boczny przy drzwiach przesuwnych, tylne drzwi dwuskrzydłowe, komputer pokładowy, wnętrze tapicerowane, półka podsufitowa, najazdy tylne, luk dachowy z wyjściem bezpieczeństwa, hak holowniczy, czujnik parkowania - przednie i tylnie, poręcze ułatwiające wsiadanie i zabezpieczające kierowcę, tempomat, radio CD/MP3 + głośniki + mikrofon, gaśnica, apteczka, naklejki informacyjne, Zabezpieczenia pojazdu: centralny zamek zdalnie sterowny z 2 pilotami, alarm. Gwarancja i serwis: gwarancja ogólna min. 24 miesiące bez limitu przebiegu kilometrów, okres gwarancji na powłokę lakierniczą min. 36 m-cy, okres gwarancji na perforację nadwozia min. 120 m-cy. Wykonawca zapewnia bezpłatny przegląd zerowy samochodu oraz zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych przez okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34121000-1
Dodatkowe kody CPV: 34114300-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15-05-2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT150520.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLSTER Sp. z o. o. Sp. k., , ul. Jana Styki 16 , 64-920, Piła, kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193110.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193110.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193110.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.