eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa,dzierżawa oraz serwisowanie koncentratorów tlenowych- Nr postępowania 8/E/P/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Gdańsk: Dostawa,dzierżawa oraz serwisowanie koncentratorów tlenowych- Nr postępowania 8/E/P/2009
Numer ogłoszenia: 85588 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy , ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, faks 058 3444440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa,dzierżawa oraz serwisowanie koncentratorów tlenowych- Nr postępowania 8/E/P/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, dzierżawa oraz serwisowanie 130 koncentratorów tlenowych z przeznaczeniem do używania przez pacjentów (użytkowników) zakwalifikowanych do domowego leczenia tlenem w miejscu zamieszkania pacjenta na terenie woj. pomorskiego w okresie 24 miesięcy /Urządzenia do podawania tlenu: KOD CPV: 33157800-3/, Medyczna aparatura oddechowa KOD CPV: 33157400-9, Urządzenia do terapii tlenowej Kod CPV: 33157810-6/. Dodatkowo Wykonawca będzie miał obowiązek posiadania w rezerwie minimum jednego koncentratora powyżej liczby pacjentów pozostających w aktualnym leczeniu. 2.Koncentratory tlenu wykorzystywane będą do przewlekłego leczenia tlenem pacjentów (użytkowników) w warunkach domowych, w oparciu o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia zawarty z Zamawiającym (usługa Domowego Leczenia Tlenem). Opis przedmiotu zamówienia i ilość koncentratorów tlenowych został wyszczególniony także w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) i stanowi integralną część Specyfikacji. 3.Oferowane koncentratory tlenowe powinny spełniać warunki techniczne niezbędne do ich samodzielnej obsługi przez pacjenta (użytkownika) w miejscu jego zamieszkania. 4.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędne przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz pacjenta (użytkownika) w prawidłowym użytkowaniu urządzenia oraz załączyć instrukcje używania i etykiety wyrobu w języku polskim w ramach ceny oferty. 5.Koszt dzierżawy koncentratora tlenowego powinien obejmować dostawę do użytkownika, jego odbiór po zakończeniu leczenia oraz koszty serwisowania i wymiany masek lub kaniul oraz nawilżacza i filtrów oraz innych ewentualnych materiałów zużywalnych. 6.Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu i wymiany filtra bakteryjnego po każdej zmianie pacjenta oraz dokonania rocznego przeglądu osprzętu medycznego oraz sporządzenia protokółu z każdego przeglądu i przedstawienia go Zamawiającemu. 7.Ciężar koncentratora tlenowego nie powinien przekroczyć 30 kg. 8.Wykonawca powinien zapewnić natychmiastową (do 3 dni) naprawę bądź wymianę urządzenia w przypadku jego awarii całodobowo we wszystkie dni tygodnia. 9.Dostarczone w ramach zawartej umowy koncentratory tlenowe powinny być nie starsze niż z roku produkcji 2005, być sprawne technicznie i spełniać warunki techniczne określone przez producenta oraz wymagania ustawy kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz.896 ze zm.). 10.Okres realizacji całości zamówienia wynosi 2 lata od chwili podpisania umowy. 11.Koncentratory tlenowe będące przedmiotem zamówienia muszą być dostarczone do pacjentów w terminie 7 dni roboczych od chwili przekazania danych adresowych pacjentów do Wykonawcy. 12.Miejscem wykonania umowy jest miejsce zamieszkania pacjenta na terenie woj. pomorskiego zakwalifikowanego do procedury Domowego Leczenia Tlenem. 13.Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 16.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3, 33.15.78.10-6, 33.15.74.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie (tj. realizował dostawy lub dzierżawy koncentratorów tlenu medycznego zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego wraz z zapewnieniem serwisu) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 4.1.W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia oraz dokumenty winny być złożone przez każdy z tych podmiotów, natomiast formularze ofertowe winny być podpisane w imieniu wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną, 4.2. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4.3. Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, 4.4. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone. 5. Stwierdzenie przez Zamawiającego podania informacji nieprawdziwych, istotnych dla prowadzonego postępowania, powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny zostać wyraźnie oznaczone zastrzeżeniem Wykonawcy, pod rygorem uznania, że stanowią one informacje jawne. 7. W ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III.2. 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 1.3.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.4.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.5.oświadczenie - wykaz dostaw (dzierżaw) wraz z zapewnieniem serwisu (zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 1.6.oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 1.7.pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.6., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3.,1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 3, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 1. Oferta winna zawierać: 1.1.wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ , 1.2.wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe wypełnione zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4. dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.4.1.dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania, bądź ważnego aktualnie dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie wyrobu . 1.4.2.instrukcja obsługi w języku polskim i etykiety wyrobu w języku polskim. 1.5.dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie III.SIWZ, 1.6.Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie III.1.2 (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. 1.7.Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku,ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk,Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwiązanie umowy przed upływem terminu, na który została zawarta, może nastąpić za porozumieniem stron lub przez każdą ze stron w trybie natychmiastowym w wypadku utraty prawa stosowania Osprzętu Medycznego w służbie zdrowia na terenie Polski, a także w wypadku niezainstalowania Osprzętu u wskazanego Użytkownika ponad 10 dni lub dwukrotnej zwłoki w wymianie kaniul lub masek, nawilżaczy, filtrów oraz innych ewentualnych materiałów zużywalnych. 2.W przypadku, gdy w kolejnym roku kalendarzowym obowiązywania umowy, Narodowy Fundusz Zdrowia nie zakontraktuje usługi Domowego Leczenia Tlenem u Zamawiającego, umowa niniejsza traci moc z dniem 31 grudnia roku, w którym usługa Domowego Leczenia Tlenem została zakontraktowana bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, natomiast jeżeli ilość zakontraktowanych pacjentów ulegnie zmniejszeniu, wówczas strony zmniejszają ilość dzierżawionych koncentratorów. 3.O braku zakontraktowania dalszej usługi lub zmniejszenia kontraktu z NFZ Zamawiający poinformuje Wykonawcę w ciągu 3 dni od daty otrzymania pisma z NFZ potwierdzającego ten fakt. Fizyczny odbiór koncentratorów od Użytkowników nastąpi w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty wygaśnięcia umowy. 4.Wszelkie pozostałe warunki umowy istotne dla Zamawiającego są zawarte w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zapisów wskazanych powyżej oraz gdy : - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w sytuacjach podwyższenia cen przez producentów produktów, jednakże nie wyżej niż o wskaźnik inflacji (cen towarów i usług konsumpcyjnych) ogłaszany przez Prezesa GUS, a także w przypadku zmian (także obniżki) podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia. O każdej zmianie cen Wykonawca obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie w terminie 14 dni przed zamierzoną podwyżką, udokumentowując fakt podwyższenia cen, a zmiana cen odbywa się na podstawie Aneksu do umowy. - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, - wystąpi konieczność zmian umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.