Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Polkowice: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych
Nr sprawy RP-2203-ZP1/POKL/09
Numer ogłoszenia: 85514 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7465250, faks 076 7465253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.polkowice.one.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych Nr sprawy RP-2203-ZP1/POKL/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia zawodowego Część 1: spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - dla 16 osób bezrobotnych; Część 2: rachunkowość I-go i II-go stopnia z wykorzystaniem pakietu Insert: Symfonia, Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant, Płatnik, Subiekt - dla 14 osób bezrobotnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez właściwą instytucję prowadzącą ewidencję lub rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 2) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy wraz z oświadczeniem o przedłużeniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2009 zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - kserokopia wpisu potwierdzona za zgodność z oryginałem; 3) oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami wobec właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; 4) wypełnione FORMULARZE OFERTOWE - załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ (oddzielnie na każdy kurs); 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i o nie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - wyłącznie na drukach stanowiących załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty, do pobrania drogą elektroniczną ze strony internetowej: www.pup.polkowice.one.pl (zakładka przetargi); 6) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat wyłącznie w specjalności objętej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności; wykaz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, odbiorców oraz liczby przeszkolonych osób - wyłącznie na druku stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty, do pobrania drogą elektroniczną ze strony internetowej: www.pup.polkowice.one.pl (zakładka przetargi); 7) wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, instruktorów, itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (wykształcenie średnie, wyższe) i doświadczenia zawodowego (staż w latach na stanowisku wykładowcy w instytucjach szkoleniowych w zakresie tematyki prowadzonych zajęć) - załącznik nr 4 do formularza oferty. Ponadto należy dołączyć kserokopie dokumentów, (tj. np. dyplomów, świadectw, uprawnień, zaświadczeń itp.) stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia - potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 8) przewidywany harmonogram szkolenia z wyszczególnieniem dat, godzin i tematów zajęć; 9) preliminarz kosztów szkolenia; 10) certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np. akredytacja kuratora oświaty, normy ISO, HCCP, PASE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 3 - Kwalifikacje kadry - 20
- 4 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.polkowice.one.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
ul.Legnicka 15
59-100 Polkowice
pokój nr 103
w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach ul.Legnicka 15 59-100 Polkowice pokój nr 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu systemowego Przełamywanie granic w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - dla 16 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 3. Kwalifikacje kadry - 20
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie w zakresie rachunkowości I-go i II-go stopnia z wykorzystaniem pakietu Insert: Symfonia, Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant, Płatnik, Subiekt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rachunkowość I-go i II-go stopnia z wykorzystaniem pakietu Insert: Symfonia, Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant, Płatnik, Subiekt - dla 14 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 3. Kwalifikacje kadry - 20
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Wymiana foteli w sali kinowej Kina w Polkowicach.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o. na rok 2026
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2026 r."
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach na rok 2026
- Zakup aparatu USG mobilnego (przenośnego), spirometru oraz UPS komputera w ramach Umowy nr 01OW/7636/I/2024 o powierzenie grantu
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych i zdalnych dla pracowników Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach projektu pn. "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





