eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Remont ul. Środkowej w Orzeszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85494 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Orzesze: Remont ul. Środkowej w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50258-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 276257653, ul. ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48323248800, faks +48323248826, e-mail rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ul. Środkowej w Orzeszu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WRZP.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Remont ul. Środkowej w Orzeszu." Remont drogi na długości - 211 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,211 km 2. Frezowanie profilujące naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki -1055,00 m2 3. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask- 422,00 m2 (z odwozem i utylizacją) 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) - 25,32 m3 5. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. - 422,00 m 6. Ława beton z oporem pod krawężniki - 25,32 m3 7. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. - 422,00 m 8. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm - 25,35 m3 (wzdłuż krawężnika) ROBOTY TOWARZYSZĄCE 9. Demontaż studzienek ściek. bet. o śr 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2,00 kpl 10. Demontaż rurociągu bet. kielichowych o średnicy 200 mm - 6,00 m (demontaż przykanalika)11. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 5,88m3 (wykop pod studzienki i przykanaliki wraz z odwozem i utylizacją urobku)12. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm i gr 25 cm - 4,903 m3(podsypka pod przepust oraz obsypka rury i zasypanie wykopów pospółką)13. Podłoża betonowe o gr. 10 cm - ława z chudego betonu pod studzienki - 0,200 m314. Studzienki ściekowe uliczne beton. o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - 2,00 szt 15. Kanały z rur PVC lub PP fi 200 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 - 6,00 m 16. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 20 cm - 0,92 m3 (po wymianie studzienek i przykanalików) 17. Płyty żelbet. o śr. 950 mm ze skrzynkami włazowymi - 3,00 kpl (zabudowa pierścieni odciążających na studzienkach wraz z regulacją wysokościową i czyszczeniem studzienek) 18. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 12,00 szt 19. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 10,00 szt ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 20. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej -1055,00 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 21. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki -1055,00 m2 (warstwa wiążąca - gr. 5 cm z transportem mieszanki) 22. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. -1055,00 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 23. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki -1055,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ZJAZDY 24. Mechan. rozbiórka naw. bitum. o gr. 4 cm z wywozem mat. (zjazdy z BA) - 35,80 m2 25. Mechaniczna rozbiórka podbudowy beton. o gr. 12 cm z wywozem mat. - 5,20 m2 (zjazdy betonowe)26. Rozebranie naw. z kostki beton. 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm - 46,12 m3 na podsypce piaskowej ( zjazdy z kostki beton.) 27. Rozebranie obrzeży o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej 20,40 m 28. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 32,38 m3 (wykop pod zjazdy i dojścia z transportem urobku) 29. Profilowanie i zagęszczenie ręczne podłoża pod warstwy konstr. naw. - 80,95 m2 w gruncie kat. III-IV 30. Warstwa odcinająca o gr. 6 cm po zagęszczeniu mechanicznym - 80,95 m2 31. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 80,95 m2 32. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 80,95 m2 33. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 30x30 cm - 44,00 m +59,50 m (pod obrzeża i krawężniki) 34. Ława beton. z oporem pod krawężniki i obrzeża - 2,64 m3+1,79 m3 35. Krawężniki beton. o wym 15x 22 na podsypce cem-piaskowej - 44,00m 36. Obrzeża beton o wym 30x 8 cm na podsypce piaskowej - 59,50 m 37. Wjazdy do bram z kostki beton. 20X10 cm o gr. 8 cm na - 80,95 m2 podsypce cem-piaskowej ( wjazdy projektowane) 38. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 5 cm - 1,27 m3 (korekta wysokościowa naw. zjazdów z kostki beton.) 39. Wjazdy do bram z kostki beton. 20X10 cm 0 gr. 8 cm na - 25,37 m2 podsypce cem-piaskowej ( ułożenie kostki z rozbiórki) 40. Humusowanie skarp warstwą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 315,00 m2 II. Zakres zamówienia: 41. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 42. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 43. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 44. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 45. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 46. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 47. na 7 dni przed terminem wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót powiadomić: 1) Zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze (e-mail: wk@orzesze.pl) 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie, siedziba: ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne 3) Komendę Powiatową Policji w Mikołowie, ul. Rymera 1, 43-190 Mikołów, 4)Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w Mikołowie ul. Prusa 7, 43-190 Mikołów (e-mail: pczk@mikolow.starostwo.gov.pl) 5) Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach (e-mail: d.chmiel@wpr.pl) o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót z podaniem daty i godziny jej wprowadzenia. 48. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 49. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233223-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT120438.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROGRÓD Szymon Tetla, szymion.t@drogrod.pl, ul. Męczenników Oświęcimskich 37a, 43-229, Ćwiklice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133974.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133974.06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164054.68
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.