eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lnianozagospodarowanie centrum wsi Lniano



Ogłoszenie z dnia 2006-02-15

POZYCJA 8542

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lniano: zagospodarowanie centrum wsi Lniano

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Lniano, do kontaktów: Andrzej Gzella, ul. Wyzwolenia 7, 86-141 Lniano, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3323002, fax 052 3323203, e-mail: lniano2@gminyrp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Gminy Lniano, Andrzej Gzella, ul. Wyzwolenia 7, 86-141 Lniano, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3323002 w.26, fax 052 3323203, e-mail: lniano2@gminyrp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Gminy Lniano, Andrzej Gzella, ul. Wyzwolenia 7, 86-141 Lniano, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3323002 w. 26, fax 052 3323203, e-mail: lniano2@gminyrp.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Gminy Lniano, Andrzej Gzella, ul. Wyzwolenia 7, 86-141 Lniano, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3323002 w. 26, fax 052 3323203, e-mail: lniano2@gminyrp.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie centrum wsi Lniano. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Trzy parkingi dla sam. osobowych o łącznej liczbie stanowisk postojowych 57 i wymiarach 2,3 x 4,5 m w tym 2 stanowiska dla sam. osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 4,5 m, drogi manewrowe szerokosci 5,0 m. Poza tym planuje się urządzenie terenu zielonego - rekreacyjnego, budowę chodnikow alei spacerowych szerokości 2,0 m, ustawieniu 20 szt. ławek parkowych oraz oświetlenia terenu poprzez ustawienie 15 słupów oświetleniowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lniano, powiat świecki, województwo kujawsko - pomorskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.33.20 - Obiekty do parkowania i jazdy Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.20 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Trzy parkingi dla sam. osobowych o łącznej liczbie stanowisk postojowych 57 i wymiarach 2,3 x 4,5 m w tym 2 stanowiska dla sam. osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 4,5 m, drogi manewrowe szerokosci 5,0 m. Poza tym planuje się urządzenie terenu zielonego - rekreacyjnego, budowę chodnikow alei spacerowych szerokości 2,0 m, ustawieniu 20 szt. ławek parkowych oraz oświetlenia terenu poprzez ustawienie 15 słupów oświetleniowych. Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 20.04.2006; data zakończenia: 20.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostają oferenci, którzy spełniają wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W szczególności Wykonawcy powinni wykazać w sposób określony w SIWZ: 1) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 3 projektów o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł każdy, tego samego rodzaju i o tym samym stopniu złożoności porównywalnych do robót będących przedmiotem przetargu. 2) średnie roczne obroty Wykonawcy z ostatnich 3 lat powinny wynosić 500.000 zł, 3) Wykonawca musi również mieć dostęp do linii kredytowych wystarczających, aby zapewnić wymaganą płynność finansową przez okres obowiązywania Kontraktu. W Każdej sytuacji kwota kredytu dostępna wyłącznie na wykonanie kontraktu objętego niniejszym przetargiem (tj. nie zaangażowana dla innych robót) powinna wynosić 25 % wartości umowy. Podpisane przez Bank pótwierdrenfe tego felirtu specjalnie dla tego przetargu winno zostać dołączone do Oferty. 4) wniesienie wadium w wysokości 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych 00/100), 5) niepodleganie wykluczeniu, przy czym wykluczeni ż postępowania będą wykonawcy: wobec których otwarto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, (z pominięciem przypadków zwolnień, odroczeń, rat czy wstrzymania płatności przez właściwe organy, itp,), - nie spełniający warunków udziału w postępowaniu, - którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, - którzy nie wnieśli wadium. Szczegółowy wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu określa SIWZ Odrzuceniu podlegają oferty, które; - są niezgodne z przepisami prawa; - ich treść nie odpowiada treści SIWZ; - ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - zostały złożone przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawierają omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić lub błędy w obliczeniu ceny; - są nieważne na podstawie odrębnych przepisów. Przetarg podlega unieważnieniu w przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu albo nie wpłynie żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu Przetarg może podlegać unieważnieniu w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia lub gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć, a z powodu której przeprowadzenie przetargu lub wykonanie Zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.03.2006, cena - 57.00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Lniano, ul. Wyzwolenia 7, 86-141 Lniano, sala narad (I piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny w zakresie Działania 2.3. "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego". 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.