eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówUbezpieczenie mienia Miasta Bełchatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Bełchatów: Ubezpieczenie mienia Miasta Bełchatów
Numer ogłoszenia: 85424 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7335198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Miasta Bełchatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia Miasta Bełchatów W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą Zadanie I /część I zamówienia/ -ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, -ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej /ogólnej + rozszerzenia /, - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Zadanie II /część II zamówienia/ -ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW, ASS. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ - Projekt umowy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z póżniejszymi zm./.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w niniejszym postępowaniu. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, oraz bez stosowania stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-0, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej /Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm./ we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, 3. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b/ posiadają wiedzę i doświadczenie, c/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych niżej dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków Ad. 1/ Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie /zgodnie ze wzorem Zamawiającego/ w trybie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ad. 2/ Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie /zgodnie ze wzorem Zamawiającego/ w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ad. 3a/ Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej /Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm./ we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego postępowania. Ad. b, c, d zamawiający nie opisuje szczegółowao tego warunku i warunek uzna za spełniony gdy wykonawca przedstawi oświadczenie z art. 22 ust.1 o którym mowa w ad.1 IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową w sposób określony w Rozdziale X SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia 1. Do formularza oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia a/ oświadczenie /zgodnie ze wzorem Zamawiającego/ o spełnieniu warunkówokreślonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych /zgodnie ze wzorem Zamawiającego/, c/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty /uprawnienia do jej podpisywania/ wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z 2009 roku). d) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm) we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego postępowania. 3. inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert: a) zaparafowany projekt umowy. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej dokumenty należy złożyć w oryginale bądź w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby /podpis i imienna pieczęć/ upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Projekty umów zostały zamieszczone w Załączniku nr 3 i 3a do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy a/ zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, b/ zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w przypadku zmiany wartości / ilości majątku, c/ zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji d/ rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, e/ korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy f/ zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bełchatowa ul. Kościuszki 1 bud. B p.13 97-400 Bełchatów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa ul. Kościuszki 1 bud. B p.13 97-400 Bełchatów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie Mienia Miasta Bełchatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I /część I zamówienia/ -ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej /ogólnej + rozszerzenia /, - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-0, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. klauzule dodatkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie mienia Miasta Bełchatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II /część II zamówienia/ -ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW, ASS..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-0, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. klauzule dodatkowe - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.