Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Rybnik: USŁUGI DRUKOWANIA DLA PARTNERSTWA NA RZECZ ROZWOJU ODZIEDZICZ PRACĘ W RAMACH DZIAŁANIA 2 i 3
Numer ogłoszenia: 8541 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rybnickie Cenntrum Edukacji Zawodowej - Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Praktycznego, ul. Św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222433, fax 032 4229178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.odziedziczprace.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI DRUKOWANIA DLA PARTNERSTWA NA RZECZ ROZWOJU ODZIEDZICZ PRACĘ W RAMACH DZIAŁANIA 2 i 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne niżej wskazane zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania. Ilość zadań wynosi: 3. Zadanie 1 - Wydanie publikacji podsumowującej ewaluację projektu w nakładzie 500 egz w j. polskim oraz 200 egz. w j. angielskim. Zadanie 2 - Wydanie podręcznika dla wdrażających Dualny model szkolenia w nakładzie 500 egz. Zadanie 3 - Wydanie raportu z badań ekspertów na temat współpracy instytucji w nakładzie 100 egz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia warunku o którym mowa w pkt 1) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) Dla potwierdzenia warunku o którym mowa w pkt 2) - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) Dla potwierdzenia warunku o którym mowa w pkt 3) - oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4) Dla potwierdzenia warunku o którym mowa w pkt 4) - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odziedziczprace.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej - Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Praktycznego ul. Św. Józefa 30, 44 - 217 Rybnik pok. 202 B.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej - Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Praktycznego ul. Św. Józefa 30, 44 - 217 Rybnik pok. 202 B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane z budżetu państwa oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004 - 2006.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydanie publikacji podsumowującej ewaluację projektu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - opracowanie szaty graficznej, w tym: zaprojektowanie okładki, opracowanie: tabel, rysunków, diagramów, wykresów, dobór czcionki oraz skład, łamanie i dwukrotna korekta (wstępna - tekstu i ostateczna - całości), przygotowanie do druku oraz druk, w nakładzie 500 egzemplarzy, polskojęzycznej publikacji podsumowującej ewaluację działania 2 projektu Partnerstwo na rzecz Rozwoju Odziedzicz pracę realizowanego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej Equal dla Polski 2004-2006r. - opracowanie szaty graficznej, w tym: tabel, rysunków, diagramów, wykresów, dobór czcionki oraz skład, łamanie tekstu, przygotowanie do druku oraz druk, w nakładzie 200 egzemplarzy angielskojęzycznej publikacji podsumowującej ewaluację działania 2 projektu Partnerstwo na rzecz Rozwoju Odziedzicz pracę realizowanego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej Equal dla Polski 2004-2006r. - przeniesienie praw autorskich do projektu szaty graficznej publikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00-1, 78.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydanie podręcznika dla wdrażających Dualny model szkolenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - opracowanie szaty graficznej, w tym: projektu okładki, opracowania: tabel, dobór czcionki oraz obróbka graficzna zdjęć, skład i łamanie tekstu, przygotowanie do druku oraz druk, w nakładzie 500 egzemplarzy polskojęzycznego Podręcznika dla wdrażających Dualny model Szkolenia przygotowanego w ramach działania 3 projektu Partnerstwo na rzecz Rozwoju Odziedzicz pracę realizowanego ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej Equal dla Polski 2004-2006 r. - przeniesienie praw autorskicj do projektu szaty graficznej podręcznika..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00-1, 78.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydanie raportu z badań ekspertów na temat współpracy instytucji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - opracowanie graficzne, skład, łamanie, dwukrotna korekta (wstępna - tekstu i ostateczna - całości), przygotowanie do druku oraz druk, w nakładzie 100 egzemplarzy, polskojęzycznego Raportu z badań ekspertów na temat współpracy instytucji przygotowanego w ramach działania 2 projektu Partnerstwo na rzecz Rozwoju Odziedzicz pracę realizowanego ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej Equal dla Polski 2004-2006 r. - przeniesienie praw autorskich do projektu szaty graficznej raportu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00-1, 78.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wykonanie projektów zamiennych budowlano-technicznych: zadanie nr 1 pt.: ,,Ukształtowanie terenu obiektu ,,Północ" poprzez włączenie terenu osadnika mułowego nr V - Etap IV na terenie położonym w Rybniku" oraz zadanie nr 2 pt.: ,,Budowa obiektów rekreacyjno-sportowych na terenach zdegradowanych przemysłowo i terenach byłego szybu VI KWK Jankowice poprzez podniesienie do rzędnej 330 m n.p.m. - Etap III".
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej - nabór FESL.08.05-IZ.01-224/25 Oś Priorytetowa VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca Działanie 08.05 E-zdrowie
- Audyt efektywności energetycznej sprężarkowni PGG S.A. ZEC pracujących dla KWK ROW
- Spersonalizowany system zwiedzania: audioprzewodnik i system inteligentnego oświetlenia - ekspozycje stałe (3 szt.) w Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku (budynek Starego Ratusza)
- Awaryjna naprawa i remont średni sprężarki ERS 250 nr 1 (nr inw. 1-441-317354) zainstalowanej w EC Rydułtowy
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych - notesy, zeszyty
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, publikacji oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. "Umiejętności tworzą możliwości"
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2026
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





