eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmSzkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie - Komunikacja interpersonalna i public relations

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Chełm: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie - Komunikacja interpersonalna i public relations
Numer ogłoszenia: 85358 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37894 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627697, faks 082 5627668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie - Komunikacja interpersonalna i public relations.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szkolenie Komunikacja interpersonalna i public relations dla 40 osób w dwóch grupach szkoleniowych po 20 osób w każdej grupie. Szkolenie dla 25 pracowników finansowane będzie z projektu pt. Kompetentna kadra-skuteczny urząd w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wspieranie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Umowa nr POKL.06.01.02-06-024/09-02. Szkolenie dla pozostałych 15 osób finansowane będzie ze środków Funduszu Pracy. 2.Kod CPV 80511000-9 usługi szkolenia personelu. 3.Czas trwania szkolenia: 3.1. dwudniowe szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach i będzie obejmowało 12 godzin zajęć dydaktycznych na 1 uczestnika tj. 2 dni szkolenia. 3.2. szczegółowy harmonogram szkolenia powinien przewidywać: 3.2.1. rozpoczęcie zajęć nie później niż o godzinie 900 pierwszego dnia, 3.2.2.zakończenie zajęć w drugim dniu szkolenia nie wcześniej niż o godzinie 1430, 3.2.3.krótkie przerwy kawowe i obiadowe. 3.3. przewidywany termin realizacji szkolenia: I grupa 09-10 maja 2011r. (20 osób), II grupa 12-13 maja 2011r. (20 osób). 4.Program szkolenia powinien zawierać: 4.1. Nazwę i zakres szkolenia, 4.2. Harmonogram zajęć, 4.3. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 4.4. Cele szkolenia. 5.Program szkolenia powinien zawierać w szczególności: 5.1. Komunikacja interpersonalna: 5.1.1.Motywowanie siebie i innych, 5.1.2.Dystans interpersonalny, 5.1.3.Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych, 5.1.4.Radzenie sobie ze stresem. 5.2. Public relations: 5.2.1.Czym zajmuje się PR? 5.2.2.Zakres działań PR, 5.2.3.Uwarunkowania prawne PR, 5.2.4.Specyfika PR jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego, 5.2.5.Zasady organizowania działań PR /strategia, programy, dobór i wykorzystywanie nowoczesnych technik PR, miejsce w strukturze organizacyjnej Urzędu/, 5.2.6.Pozyskiwanie informacji i wykorzystywanie w pracy bieżącej 5.2.7. Kultura organizacyjna urzędu - wizerunek urzędu, promocja /promocja produktu, kanały przekazywania informacji/, materiały promocyjne, wydawnictwa, 5.2.8. Imprezy - seminaria, konferencje, spotkania, targi itp. - organizacja i udział, 5.2.9. Komunikowanie się z grupami otoczenia , 5.2.10. Współpraca z mediami, w tym m. in. - przygotowanie komunikatów prasowych, kontakty z dziennikarzami /zasady udzielania wywiadu/, organizacja konferencji prasowej, komunikowanie się za pomocą mediów/przekaz werbalny, pozawerbalny, ton głosu/, 5.2.11. PR w sytuacji kryzysowej. 6. Zajęcia nie mogą być prowadzone metodą e-learningu. 7. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, które powinny być oznaczone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r. (Dz.Urz. L210/25 z 31.07.2006) oraz zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 z dnia 4 lutego 2009r. dostępnymi na stronie http://www.efs.gov.pl. oraz z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr31, poz.216). 8. Wykonawca zapewni uczestnikom: 8.1. Zakwaterowanie w pokojach niewiększych niż dwuosobowe z łazienkami, 8.2. Całodzienne wyżywienie, 8.3. Poczęstunek podczas przerw w postaci kawy, herbaty, ciastek i wody mineralnej, 8.4. Transport z Chełma na miejsce szkolenia i z powrotem. 8.5. Ubezpieczenie uczestników szkolenia. 9. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus zestaw dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie: 9.1. Dwóch podręczników (jeden dotyczący komunikacji interpersonalnej, drugi PR). 9.2. Organizera formatu A4 zawierającego: długopis, notatnik, kieszonki na wizytówki i uchwyt na długopis. Materiały szkoleniowe powinny być oznaczone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r. (Dz.Urz. L210/25 z 31.07.2006) oraz zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 z dnia 4 lutego 2009r. dostępnymi na stronie http://www.efs.gov.pl. 10. Miejsce odbywania szkolenia: Kazimierz Dolny nad Wisłą. 11. Zajęcia szkoleniowe powinny odbywać się w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy. 12. Zajęcia szkoleniowe powinny odbywać się w Sali wykładowej wyposażonej w stół, krzesła, tablice Flip-chart, laptop, rzutnik multimedialny i ekran. 13. Pomieszczenia i miejsca w których będą się odbywać zajęcia powinny spełniać wymagania BHP i P/poż uregulowane w przepisach odrębnych. 14. Każdy uczestnik powinien mieć zapewnione indywidualne stanowisko pracy. 15. Wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie nie później niż 15 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia następujących dokumentów: 15.1. CV trenerów. 15.2. Program i harmonogram szkolenia. 15.3. Wykaz materiałów szkoleniowych. 16. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia następujące dokumenty: 16.1. List obecności. 16.2. Zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia. 16.3. Faktury VAT 17. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. 18. Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem- koordynatorem szkolenia. Osoba ta musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji szkolenia. Kierownikiem- koordynatorem nie może być osoba prowadząca szkolenie. 19. Wykonawca zobowiązany jest przechowywać wszystkie oryginalne dokumenty potwierdzające realizację szkolenia do 31.12.2020r. 20. Podana w ofercie cena powinna zawierać: 20.1. Koszt usługi szkoleniowe. 20.2. Koszt zakwaterowania. 20.3. Koszt wyżywienia. 20.4. Koszt transportu na miejsce szkolenia i z powrotem. 21. W ofercie powinien być podany ogólny koszt szkolenia wszystkich uczestników oraz koszt jednej osobogodziny szkolenia (jedna osobogodzina szkolenia = cena szkolenia/ liczba godzin szkolenia/ liczba osób na szkoleniu) 22. Wykonawca do rozliczenia szkolenia powinien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wydatki poniesione w związku z realizacją szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Kompetentna kadra-skuteczny urząd /Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 26.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFESSIONAL BUSINESS ADVICE - Szkolenia Zawodowe i Ustawiczne, Al.Jana Pawła II 22/102, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17810,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15769,80 / Oferta z najwyższą ceną: 51332,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.