eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Rewitalizacja Wieży Brackiej w Lubaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85357 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Lubań: Rewitalizacja Wieży Brackiej w Lubaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 61702-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubań, krajowy numer identyfikacyjny 23082138000000, ul. ul. 7 Dywizji 14, 59800 Lubań, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 464 400, faks 756 464 405, e-mail boi.um@miastoluban.pl
Adres strony internetowej (URL): www.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Wieży Brackiej w Lubaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rewitalizacja Wieży Brackiej w Lubaniu Zakres prac obejmuje remont Wieży Brackiej, przy ul. Brackiej 12, 59-800 Lubań, dz. nr 43, AM-6, obręb 0003, wpisanej do rejestru zabytków w dn. 03.12.1949 r. pod numerem 603/94. Celem zamówienia jest remont umożliwiający naprawę postępujących uszkodzeń, zapewniając bezpieczeństwo użytkowania obiektu, zabezpieczenie zabytku przed wpływem czynników atmosferycznych, doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem w zakresie ochrony ppoż oraz poprawę walorów estetycznych. Projekt nie przewiduje przebudowy i zmian funkcjonalnych pomieszczeń wewnętrznych. Budynek wieży pełni obecnie funkcję punktu widokowego. Z poziomu 2 wieży dostępna jest sala wystawiennicza Muzeum Regionalnego w Lubaniu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi, stanowiącą drugą (ostatnią) kondygnację przyległego budynku usługowego. Ostatni poziom wieży (10) wraz z przyległym gankiem jest niedostępny dla zwiedzających. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wieży, krenelaży, sklepienia (kopuły), stropów i ścian, schodów i instalacji elektrycznych. Zakres prac obejmuje min.: naprawę sklepienia poprzez wykonanie ściągów stalowych, iniekcję spękań i zarysowań sklepienia i ścian, wymianę pokrycia dachowego nad latarnią na nową dachówkę ceramiczną karpiówkę, krycie w koronkę, wykonanie obróbek blacharskich dachu i krenelaży, uzupełnienie spoin i ubytków, wykonanie wypraw tynkarskich, remont, wzmocnienie i zabezpieczenie schodów i balustrad, wykonanie instalacji elektrycznych, zabezpieczenie drew. elementów do stopnia trudnozapalności. Charakterystyczne parametry techniczne remontowanego budynku: Bez zmian. o Liczba kondygnacji/poziomów - 9 poziomów o Powierzchnia zabudowy - 76,76 m2 o Powierzchnia użytkowa: 205,56m2 o Wysokość - 36,65m Zestawienie powierzchni użytkowych: poziom 0 - 10,19m2 poziom 1 - 7,26m2 poziom 2 - 9,46m2 poziom 3 - 7,34m2 poziom 4 - 10,20m2 poziom 5 - 13,68m2 poziom 6 - 16,34m2 poziom 7 - 19,31m2 poziom 8 - 39,14m2 poziom 9 - 22,41m2 (obejście 27,83m2) poziom 10 - 5,38m2 (obejście 16,99m2) Ogółem: 205,56m2 Bryła budynku wieży zwarta, na planie koła, ośmiokondygnacyjna. Elewacje kamienne i ceglane, z kamiennym cokołem do wysokości 2 poziomu. Na ścianach zewnętrznych widocznie są szczątkowe pozostałości tynku - elewacja była w całości otynkowana. Od strony północnej do wieży przylega trzykondygnacyjny budynek administracyjno - biurowy. Dostęp do dwóch niższych kondygnacji budynku umożliwia wejście od strony zachodniej, dostęp do trzeciej kondygnacji możliwy jest jedynie poprzez wieżę. Wejście do wieży zlokalizowane jest od wschodu. Mury ścian zewnętrznych na poz. 0-7. z łamanego bazaltu na zaprawie cementowej i cementowo-wapiennej, we wnętrzu tynkowane. Na poz. 8 ściany bazaltowe z licznymi ceglanymi przemurowaniami. Powyżej poz. 8. wszystkie ściany murowane z cegły. Ściany wewnętrzne na poz. 8. i 9. oraz ściany dolnego i górnego tarasu z licznymi pozostałościami po tynku. Ściany wewnętrzne na poz. 10. - tynkowane. Dolny krenelaż tynkowany obustronnie, górny - od wewnątrz. Zewnętrzną ścianę górnego krenelażu stanowi nieotynkowana XIX-wieczna cegła z tynkowanymi blendami. Szczyt wieży murowany - ceglany, pokryty dachówką karpiówką, krycie w koronkę na zaprawie cementowej i cem.-wap. W strefie cokołowej liczne przemurowania ceglane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45421000-4, 45453000-7, 45261210-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT294183.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALTA Sp. z o.o., alta.maliowski@gmail.com, ul. Gen. Stefana Grota - Roweckiego, 52-214, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300774.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300774.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300774.15
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.