To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Warszawa: Zakup dla biur senatorskich 16 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.
Numer ogłoszenia: 85297 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 52684 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6941046, fax 6290968.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dla biur senatorskich 16 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup dla biur senatorskich 16 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer). Dostawa kopiarek powinna nastąpić do siedziby Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zainstalowanie i uruchomienie fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych, we wskazanych biurach senatorskich rozmieszczonych na terenie całej Polski, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty dostawy kopiarek do siedziby Kancelarii Senatu, 2) przeszkolenie osób w biurach senatorskich, w których zostaną zainstalowane kopiarki, w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatną konserwację kopiarek w czasie trwania gwarancji. Konserwacja winna być wykonywana nie rzadziej niż co 50.000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Dostawa 16 sztuk kopiarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), powinna nastąpić w terminie dwóch tygodni od dnia podpisania umowy do siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70384 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COPY-Q S.C. CHOJNACKI ADAM, STĘPIEŃ RADOSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
COPY-Q S.C. CHOJNACKI ADAM, STĘPIEŃ RADOSŁAW
- COPY-Q Adam Chojnacki i Radosław Stępień, ul. Goworowska 15/3, 03-363 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70384.00
- Oferta z najniższą ceną: 69920.00 / oferta z najwyższą ceną: 100992.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu "Nowa organizacja kontroli starosty/urzędu pracy w myśl ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia od 01 czerwca 2025 r"
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z centrami usług społecznych
- Przygotowanie i realizacja 21 szkoleń pn. "Wielokulturowość w praktyce - szkolenie antydyskryminacyjne"
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby żłobka gminnego w Witanowicach i Woźnikach oraz na potrzeby Urzędu Gminy Tomice
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.