eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaRemont instalacji elektrycznej w wrsztatch samochodowych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Łęczyca: Remont instalacji elektrycznej w wrsztatch samochodowych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy
Numer ogłoszenia: 85259 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy , ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212341, faks 024 7212341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.oswiata.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w wrsztatch samochodowych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wykonanie oświetlenia i gniazd wtykowych ogólnego zastosowania; - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia i maszyny; - wykonanie instalacji bezpieczeństwa 24V; - demontaż starej instalacji elektrycznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami, a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww ustawy, a więc: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowania: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 2. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okrersowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usług oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie prac związanych z montażem instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej na kwotę w wysokości 60 000 złotych - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia w zakresie sieci oraz instalatorstwa i pomiarów elektrycznych. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowania, to: - złozyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ; - wypełniony kosztorys ofertowy dotyczący wykonania przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ; - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; - jeżeli dotyczy, to wypełniony formularz zlecenia usług podwykonawcom załącznik nr 5 do SIWZ; - podpisany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Gwarancja - 20
  • 3 - Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1.oswiata.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy 99 - 100 Łęczyca ul. Ozorkowskie Przedmieście 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy 99 - 100 Łęczyca ul. Ozorkowskie Przedmieście 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.