To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-11
Lublin: Dostawa mebli biurowych i gabinetowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-22/15
Numer ogłoszenia: 85245 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58131 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4485200, faks 81 4485201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i gabinetowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-22/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i gabinetowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia/meblami) określonych w dwóch zadaniach w następujący sposób: Zadanie nr 1 - Meble biurowe a) Zadanie obejmuje dostawę mebli biurowych - szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (mebli) zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1. b) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1; Zadanie nr 2 - Meble gabinetowe c) Zadanie obejmuje dostawę mebli gabinetowych - szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (mebli) zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2. d) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2; 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3 - Meble 39130000-2 - Meble biurowe 39516100-3 - Meble tapicerowane 39112000-0 - Krzesła Rozwiązania równoważne: 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych odpowiednio w załączniku nr 7 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone odpowiednio w załączniku nr 7 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2). 6. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 7. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy mebli będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD sp. z.o.o., Aleja na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77149,29
Oferta z najniższą ceną: 77149,29 / Oferta z najwyższą ceną: 144254,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: meble gabinetowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEBLOVE - LUBLIN A.DROZD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MEBLOVE - LUBLIN A.DROZD SPÓŁKA JAWNA
- Meblove-Lublin A. Drozd, ul. Kunickiego 90, 20-412 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9002,00
Oferta z najniższą ceną: 9002,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15281,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
- Wykonanie renowacji posadzek parkietowych w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
- dostawa na potrzeby Urzędu Miasta Lublin trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym dwóch samochodów osobowych, 5 osobowych, rodzaj nadwozia sedan, o napędzie benzynowym oraz jednego ......
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Sprzedaż i sukcesywne dostawy wraz z montażem mebli biurowych do sekretariatów i gabinetów dyrektorskich
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- "Dostawa mebli dla Przedszkola Samorządowego nr 1 im. Tęczowego Misia w Szydłowcu".
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku starego młyna zlokalizowanego nad zalewem "Borki" w Radomiu na funkcję usługową (gastronomia) wraz z budową drogi pożarowej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.