eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowicerozbudowa cmentarza komunalnego w Mysłakowicach - część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-12

POZYCJA 8519

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mysłakowice: rozbudowa cmentarza komunalnego w Mysłakowicach - część I: budowa ogrodzenia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Mysłakowice, do kontaktów: Ryszard Krempa, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, tel. 075 6439986, e-mail: inwestycje@myslakowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): przetargi@myslakowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa cmentarza komunalnego w Mysłakowicach - część I: budowa ogrodzenia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Mysłakowice pow. jeleniogórski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Do wykonania jest ogrodzenie o długości 387 m składające się z: - cokołu z kamienia twardego o wysokości 0,5 m od gruntu na uprzednio przygotowanym fundamencie z betonu B-20, - słupów ogrodzeniowych żelbetowych z okładziną z cegły klinkierowej elewacyjnej o wysokości 1,8 m od terenu i przekroju 50 x 50 cm, -przęseł ogrodzeniowych wypełnionych ażurowo prętami stalowymi kwadratowymi 15x15mm, wysokość prętów zmienna od 0,9 m do 1,1 m, długość przęseł 2,00-2,5 m, - brama z prętów stalowych o wysokości maksymalnej 2,0 m, w środkowej części bramy krzyż z blachy stalowej o grubości 1 mm, -2 szt. furtek o wysokości 1,8 m zx prętów stalowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie ma szczególnych wymagań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w opisie przedmiotu zamówienia, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymaga się złożenia wadium 5.000 Pln 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia: 7.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.2 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 7.4 oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. (zgodnie z wzorem- załącznikiem nr 1 do wniosku) 7.5 wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem wartości robót, daty wykonania i odbiorców robót a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie (zgodnie z wzorem-załącznikiem nr 2 do wniosku). Do tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Z wykazu musi wynikać, że zostały wykonane co najmniej jedna robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100.000 zł. 7.6 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek; informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł.; informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.7 dokumentów osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i członkowstwo w odpowiednie Izbie, 7.8 polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. 8. W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt 7 Zamawiający informuje, że: 8.1 mogą być przedstawione w postaci oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; 8.2 jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8.3 w przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający wymaga aby: a./ każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, b/ partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie w sumie spełniali wymagane warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia, c/ w przypadku składania oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalna jest możliwość złożenia jednego oświadczenia wspólnego, potwierdzającego, że wykonawcy razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp W takim przypadku z treści oświadczenia oraz pełnomocnictwa musi wynikać, że oświadczenie zostało złożone w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, d/ ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i fakt ten udokumentowali w ofercie. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. 9. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawca musi spełniać wszystkie wyżej wymienione warunki. 8.3 w przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający wymaga aby: a./ każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, b/ partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie w sumie spełniali wymagane warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia, c/ w przypadku składania oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalna jest możliwość złożenia jednego oświadczenia wspólnego, potwierdzającego, że wykonawcy razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp W takim przypadku z treści oświadczenia oraz pełnomocnictwa musi wynikać, że oświadczenie zostało złożone w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, d/ ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i fakt ten udokumentowali w ofercie. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków odbędzie się wg formuły spełnia nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z opisem warunków udziału w postępowaniu. Poza tymi jeżeli liczba wykonawców spełniających wymagania ędzie większa od pięciu, każdy wykonawca otrzyma 1 punkt za każdą dodatkową robotę budowlaną o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 100.000 Pln. Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyzszą ilość punktów, nie więcej niż pięciu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - waga w procentach 80 2. długość okresu rękojmi i gwarancji -waga w procentach 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Do wykorzytania są wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu jak również wzór wykazu robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, znajdują się do pobranie na stronie internetowej WWW.myslakowice.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.