Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Warszawa: Dostawa i montaż drzwi wejściowych do pokoi studenckich oraz pomieszczeń gospodarczych w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Żwirki i Wigury 95/97 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 85165 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż drzwi wejściowych do pokoi studenckich oraz pomieszczeń gospodarczych w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Żwirki i Wigury 95/97 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w zamieszkałym budynku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drzwi wejściowych do pokoi studenckich oraz pomieszczeń gospodarczych w Domu Studenta Nr 2 w Warszawie ul. Żwirki i Wigury 95/97 wedtug wykazu : Dom Studenta Nr 2: -drzwi przeciwpożarowe stalowe EI-60 pełne szt 10 -drzwi przeciwpożarowe przeszklone EI-60 szt 7 -drzwi przeciwpożarowe stalowe bezklasowe z szybami szt 1 -drzwi stalowe bezklasowe szare szt 114 -drzwi stalowe bezklasowe brązowe szt 1 Wymiana drzwi dotyczy 133 pomieszczeń w budynku DS. 2. CHARAKTERYSTYKA DRZWI. Dostarczone drzwi muszą spełniać następujące wymagania : 1. drzwi przeciwpożarowe stalowe EI-60 o odporności ogniowej 60 min: stalowe, jednoskrzydłowe, pełne, fabrycznie wykończone z okuciami, malowane na kolor szary, wyposażone w zamek podklamkowy z wkładką patentową typu Yale z motylkiem oraz klamkę przeciwpożarową z rdzeniem stalowym, próg stały wysokości 1,5-2 cm, ościeżnica stalowa, samozamykacz w zawiasie. 2. drzwi przeciwpożarowe przeszklone EI-60 o odporności ogniowej 60 min: jednoskrzydłowe, profile stalowe, malowane proszkowe na kolor brązowy, wyposażone w zamek podklamkowy z wkładką patentową typu Yale oraz klamkę aluminiową przeciwpożarową z rdzeniem stalowym, przeszklone szybą przeciwpożarową, samozamykacz w zawiasie. 3. drzwi przeciwpożarowe przeszklone EI-60 : jednoskrzydłowe, profile stalowe, malowane proszkowo na kolor brązowy, wyposażone w zamek podklamkowy z wkładką patentową typu Yale z motylkiem oraz klamkę przeciwpożarową z rdzeniem stalowym, próg stały wysokości 1,5-2 cm, ościeżnica stalowa, samozamykacz w zawiasie. 4. drzwi stalowe bezklasowe: stalowe, jednoskrzydłowe, malowane na kolor szary, wyposażone w zamek podklamkowy z wkładką patentową typu Yale z motylkiem oraz klamkę z rdzeniem stalowym powlekaną tworzywem sztucznym, próg stały wysokości 1,5-2 cm, grubość blachy futryny - min. 1,5 mm, grubość blachy drzwi - min.0,8 mm. 5. drzwi stalowe bezklasowe: stalowe, jednoskrzydłowe, malowane na kolor brązowy, wyposażone w zamek podklamkowy z wkładką patentową typu Yale z motylkiem oraz klamkę z rdzeniem stalowym powlekaną tworzywem sztucznym, próg stały wysokości 1,5-2 cm, grubość blachy futryny - min. 1,5 mm, grubość blachy drzwi - min.0,8 mm. Wszystkie drzwi muszą być zaopatrzone w tabliczki znamionowe z następującymi danymi : - nazwa firmy; - oznaczenie typu drzwi; - odporność ogniowa; - numer aprobaty technicznej; - numer deklaracji zgodności; - numer certyfikatu CHARAKTERYSTYKA ROBOT 1.WYMIANA DRZWI W POKOJU STUDENCKIM. Roboty polegały będą na: - wykuciu z muru starych ościeżnic z drzwiami . - montażu nowych drzwi stalowych z ościeżnicą 90/200 fabrycznie wykończonych. - uzupełnieniu tynków na glifach wzdłuż zamontowanej ościeżnicy oraz nałożeniu - powłok malarskich na wykonanych tynkach i w całych glfach. - wymianie uszkodzonych w trakcie prac lub powtórnym przyklejeniu odbitych płytek glazury z okładziny ściennej. - usunięciu z budynku materiałów z rozbiórek i odwiezieniu ich w miejsce utylizacji na odl. 30 km. 2. WYMIANA W POMIESZCZENIACH GOSPODARCZYCH Roboty polegały będą na: - wykuciu z muru starych ościeżnic z drzwiami. - montażu nowych drzwi stalowych p.poż z ościeżnicą 90/200 fabrycznie wykończonych. - uzupełnieniu tynków na glifach wzdłuż zamontowanej ościeżnicy oraz nałożeniu powłok malarskich na wykonanych tynkach i w całych glifach. - usunięciu z budynku materiałów z rozbiórek i odwiezieniu ich w miejsce utylizacji na odl. 30 km. UWAGI KOŃCOWE 1. Wszystkie prace należy prowadzić : a) przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 06.02.2006 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz.401 z 2003 r.) b) zgodnie z obowiązującymi normami i Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, przestrzegając przepisy ppoż. i bhp. 2. Na Wykonawcy ciąży obowiązek opracowania metod i organizacji robót budowlanych. Prowadzone roboty budowlane nie powinny utrudniać funkcjonowania obiektu oraz ograniczać ruchu osób pracujących i interesantów podczas normalnego dnia pracy. 3. Zabronione jest wrzucanie gruzu i odpadów budowlanych do zsypu. 4. Zabronione jest wystawianie mebli z remontowanych pomieszczeń na korytarze jak również wykorzystywanie ich przez pracowników Wykonawcy podczas robót remontowych. 5. Zdemontowane drzwi należy składować w miejscu wskazanym przez kierowników obiektów. 6. Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń socjalnych i gospodarczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty: Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 250.000,00 PLN 3.2.2. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: a) kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej. 3.3. Wykonawca musi dysponować w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia, 3.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ Formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do oświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego albo poświadczonej notarialnie kopii. 2) Oświadczenie - wykaz zrealizowanych - ukończonych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej trzy roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 250.000,00 PLN Należy załączyć kserokopię dokumentów (np. opinie, referencje itp) potwierdzających, że wykazane roboty w oświadczeniu zostały wykonane z należytą starannością. 3)Oświadczenia dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla osób wskazanych w Oświadczeniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a)kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej. b)aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. 4) Oświadczenie, że wykonawca będzie dysponował, w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach proceduralnych jest Izabela Talarek- Dział Zamówień Publicznych- tel. 022 55 20 831. 2. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 3. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
- Zwiększenie dostępności przestrzeni szkolnej w Szkole Podstawowej w Głuchowie i w Szkole Podstawowej w Czempiniu.
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łagiewniki Nowe ul. Maków Polnych
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.