Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-12
Wałbrzych: Druk książek i materiałów informacyjnych
Numer ogłoszenia: 85142 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk książek i materiałów informacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk (wykonanie z własnych materiałów) i dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt własny książek i innych materiałów na rzecz Zamawiającego zgodnie z podanym poniżej zestawieniem 1.WŚPAZP-ISP Format:B5 Liczba stron:208 Liczba egzemplarzy:100 Kolor druku:1+1 Papier:offset 80 Okładka:karton jednostronnie powlekany 250g.m2,zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: kwiecień 2016 r.2.AP.ZPiKZ-ISP Format: B5 Liczba stron:256 Liczba egzemplarzy:100 Kolor druku: 1+1 Papier:offset 80 Okładka:karton jednostronnie powlekany 250g.m2,zadruk 4+0,folia błysk Korpus:klejony Termin oddania do druku:maj 2016 r. 3.PIAdR-ISP Format:B5 Liczba stron:320 Liczba egzemplarzy:100 Kolor druku:1+1 Papier:offset 80 Okładka:karton jednostronnie powlekany 250g.m2,zadruk 4+0,folia błysk Korpus:klejony Termin oddania do druku:listopad 2016 r. 4.AP. ZPiKZ-ISP Format: B5 Liczba stron: 272 Liczba egzemplarzy: 100 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: styczeń 2017 r.5.ZBwZGK-ISP Format: B5 Liczba stron: 144 Liczba egzemplarzy: 100 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: luty 2017 r. 6.AiDPWR - ISP Format: B5 Liczba stron: 400 Liczba egzemplarzy: 100 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: październik 2016 r. 7. WWRwWE - ISP Format: B5 Liczba stron: 400 Liczba egzemplarzy: 100 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: marzec 2017 r. 8. LWW8 - IPT Format: B5 Liczba stron: 176 Liczba egzemplarzy: 100 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: styczeń 2017 r. 9. PO - IZ Format: B5 Liczba stron: 192 Liczba egzemplarzy: 200 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: czerwiec 2016 r. 10. ZDR - IZ Format: B5 Liczba stron: 352 Liczba egzemplarzy: 100 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: grudzień 2016 r. 11. AT - IZ Format: B5 Liczba stron: 160 Liczba egzemplarzy: 100 Kolor druku: 140 stron 1+1, 20 stron 4+0 Papier: offset 80 dla druku 1+1, kreda 120 dla druku 4+0 Okładka: karton jednostronnie powlekany 250g.m2, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: klejony Termin oddania do druku: październik 2016 r. 12. ChW Format: 125x176 mm Liczba stron: 160 Liczba egzemplarzy: 300 Kolor druku: 1+1 Papier: offset 80, kremowy Okładka: twarda, szyta, 1200g.m2, zadruk 4+0, całopapierowa, folia mat + lakierowanie miejscowe Korpus: szyty Termin oddania do druku: czerwiec 2016 r. 13. ŻiTAS Format: B5 Liczba stron: 352 Liczba egzemplarzy: 200 Kolor druku: 336 stron 1+1, 16 stron 4+0 Papier: offset 80 dla druku 1+1, kreda 120 dla druku 4+0 Okładka: twarda, szyta, 1200g.m2, zadruk 4+0, całopapierowa, folia mat + lakierowanie miejscowe Korpus: szyty, zaokrąglony Termin oddania do druku: październik 2016 r. 14. 70LSW Format: A4 Liczba stron: 256 Liczba egzemplarzy: 500 Kolor druku: 4+4 Papier: kreda 120 Okładka: twarda, 1200g.m2, całopapierowa, zadruk 4+0, folia błysk Korpus: szyty Termin oddania do druku: sierpień 2016 r. 15. RCz Format: 200x200 mm Liczba stron: 160 Liczba egzemplarzy: 500 Kolor druku: 4+4 Papier: kreda 120 g.m2 Okładka: twarda, 1200g.m2, szyta, całopłócienna, 4+0, uszlachetnienie 1 strony okładki: tłoczenie suchym tłokiem folią metalizowaną (złocenie) Obwoluta: 75 mm wysokości, ze skrzydełkami, kolor druku: 4+0, folia mat, złocenie Korpus: szyty, zaokrąglony Termin oddania do druku: styczeń 2017 r. Pozycje 1-15 posiadają nr ISBN 16. Biuletyn informacyjny (posiada nr ISSN) Rodzaj publikacji: półrocznik (2 numery w ciągu roku) Format: A4 Liczba stron: 32 z okładką Kolor druku: 4+4 Papier: kreda 130 g Okładka: 4+4, kreda 200 g, folia błysk Korpus: szyty metalowym spinaczem Liczba egzemplarzy: 2 x 300 szt. Termin oddania do druku: czerwiec, grudzień UWAGA: Biuletyn informacyjny spełnia wymogi definicji czasopism specjalistycznych zawartej w art. 2 ust. 27f ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r ( (Dz.U.2011.177.1054) 17. Informator rekrutacyjny Format: 20x20 cm Liczba stron: 64 Korpus: szyty metalowym spinaczem Kolor druku: 4 +4 Papier: kreda błysk 135 g Okładka: kreda 250 g, 4+4, folia błysk Liczba sztuk: 5 000 szt. (druk w dwóch transzach po 2500, zmiana plików w każdej z transzy) 18. Plakat rekrutacyjny Format: A3 Kolor druku: 4 + 0 Papier: kreda błysk 150 g Liczba sztuk: 100 szt. 19. Ulotka Format: A4, łamane na 3 Kolor druku: 4+4 Papier: kreda błysk 200 g Maksymalna liczba sztuk: 1 000 szt. (druk na życzenie zgodnie z potrzebami, druk jednorazowy nie mniej niż 20 szt.) 20. Plakaty wielkoformatowe Format: B1 Kolor druku: 4 + 0 Papier: kreda błysk 170 g Liczba sztuk: 200 szt. (druk w zależności od potrzeb w ciągu całego roku, druk na życzenie pojedynczych egzemplarzy) 21. Wizytówki Format: 90x50 mm Kolor druku: 4+4 Papier: kreda 300g, lakier błysk UV Liczba: 500 szt. (druk na życzenie, za każdym razem inne dane osobowe, druk jednorazowy nie mniej niż 20 szt.) 22. Kartki świąteczne z kopertami Format: podwójne 145 mm (składane do 145 mm) Papier: ozdobny, barwiony w masie, gładki lub z fakturką, 240g Uszlachetnienie: tłoczenie wklęsłe folią Hot Print złotą lub srebrną, bigowanie, 2 nacięcia na wkładkę Wkładka: 260mmx125 mm, papier offset 90 g, kremowy, druk 4+0 Liczba sztuk: 500 szt. (druk w dwóch transach, zmiana plików w każdej z transzy) 23. Zaproszenie Format: 2xDL (składane do DL) Papier: kreda 300 g Kolor druku: 4+4 Uszlachetnienie: lakier UV błysk Liczba sztuk: 500 szt. (druk na życzenie, za każdym razem inne pliki, druk jednorazowy nie mniej niż 50 szt. 24. Teczki ofertówki z dwoma skrzydłami Grzbiet: 5 mm, na kartkę formatu A4 Liczba sztuk: 2 000 egz. Wykrojnik: wzór drukarni Karton: karton 350g Kolor druku: 4+1 Wykończenie: lakier błysk.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegającego na dodruku wybranych pozycji książkowych zawartych w poz. 1-15 oraz poz. 17 Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia dokonana zostanie przy pomocy formuły spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa,
58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w Wałbrzychu
- Usługa wykonania koncepcji i dokumentacji projektowej remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Wymiana złoża filtracyjnego wraz z utylizacją w basenowych filtrach ciśnieniowych Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pankiewicza 6 w Wałbrzychu oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Pankiewicza 6a i Moniuszki 32a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowych usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





