eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówZadanie 1. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PRUSZKOWSKIEJ W BRWINOWIE (od ul. Peronowej do ul. Komorowskiej) Zadanie 2. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. SOCHACZEWSKIEJ (odnogi w ul. Skierniewicką, Żyrardowską i Grudowską) W BRWINOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Brwinów: Zadanie 1. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PRUSZKOWSKIEJ W BRWINOWIE (od ul. Peronowej do ul. Komorowskiej) Zadanie 2. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. SOCHACZEWSKIEJ (odnogi w ul. Skierniewicką, Żyrardowską i Grudowską) W BRWINOWIE
Numer ogłoszenia: 85122 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PRUSZKOWSKIEJ W BRWINOWIE (od ul. Peronowej do ul. Komorowskiej) Zadanie 2. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. SOCHACZEWSKIEJ (odnogi w ul. Skierniewicką, Żyrardowską i Grudowską) W BRWINOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie 1: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pruszkowskiej w Brwinowie - zgodnie z projektem budowlanym, polegająca na wybudowaniu kolektora z PCV o średnicy DN 315 od ul. Peronowej do ul. Komorowskiej; wpusty deszczowe od strony północnej będą wykonane w studniach; od strony południowej będzie wybudowany jeden wpust deszczowy przy ul. Peronowej; odpływ wód deszczowych do istniejącej kanalizacji w ulicy Pruszkowskiej; 2) Zadanie 2.: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sochaczewskiej w Brwinowie - zgodnie z projektem budowlanym, polegająca na wybudowaniu od istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Sochaczewskiej 3-ch odnóg w ulice boczne; kanały są z rur PCV o średnicy DN 315 i zakończone studnią betonową; 3) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 4) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej i urządzeń występujących w ulicy po robotach kanalizacyjnych, 5) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 6) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz., 7) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 8) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 9) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 10) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej (z odwodnieniem włącznie), kosztorysach, normach branżowych, 11) ubezpieczenie terenu budowy. 2. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty 3. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie w formularzu oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa kanalizacji (deszczowej, sanitarnej) o wartości min. 100.000 zł każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu, W przypadku Wykonawców, którzy złożą dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku i wykaz robót, w których wartość zamówień określono w innej walucie, to Zamawiający przyjmie do przeliczenia ich wartości kurs NBP dla danej waluty na dzień wszczęcia niniejszego postępowania tj. dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt.1 lit. a i pkt.1 ppkt.4 lit. b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. a i lit. C, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 ust.3 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa kanalizacji (deszczowej, sanitarnej) o wartości min. 100.000 zł każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu, Wykonawca sporządzi wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. budowa kanalizacji (deszczowej, sanitarnej) o wartości min. 100.000 zł każda - na załączniku nr 3, i załączy dokumenty/referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. W przypadku Wykonawców, którzy złożą dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku i wykaz robót, w których wartość zamówień określono w innej walucie, to Zamawiający przyjmie do przeliczenia ich wartości kurs NBP dla danej waluty na dzień wszczęcia niniejszego postępowania tj. dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn.zm.) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt.1 lit. a i pkt.1 ppkt.4 lit. b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. a i lit. C, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.2 ppkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Stosownie do treści § 2 ust.3 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Terminy wykonania zamówienia: Zadanie 1: 6 miesięcy od przekazania terenu budowy Zadanie 2: 5 miesięcy od przekazania terenu budowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PRUSZKOWSKIEJ W BRWINOWIE (od ul. Peronowej do ul. Komorowskiej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Pruszkowskiej w Brwinowie - zgodnie z projektem budowlanym, polegająca na wybudowaniu kolektora z PCV o średnicy DN 315 od ul. Peronowej do ul. Komorowskiej; wpusty deszczowe od strony północnej będą wykonane w studniach; od strony południowej będzie wybudowany jeden wpust deszczowy przy ul. Peronowej; odpływ wód deszczowych do istniejącej kanalizacji w ulicy Pruszkowskiej; 2) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej i urządzeń występujących w ulicy po robotach kanalizacyjnych, 4) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 5) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz., 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 7) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 8) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 9) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej (z odwodnieniem włącznie), kosztorysach, normach branżowych, 10) ubezpieczenie terenu budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. SOCHACZEWSKIEJ (odnogi w ul. Skierniewicką, Żyrardowską i Grudowską) W BRWINOWIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zadanie 2: budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sochaczewskiej w Brwinowie - zgodnie z projektem budowlanym, polegająca na wybudowaniu od istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Sochaczewskiej 3-ch odnóg w ulice boczne; kanały są z rur PCV o średnicy DN 315 i zakończone studnią betonową; 2) uzgodnienie z zarządzającym ulicą/drogą zajęcia pasa drogowego i uiszczenie opłat z tego tytułu, 3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy, a zwłaszcza odbudowę istniejącej nawierzchni drogowej i urządzeń występujących w ulicy po robotach kanalizacyjnych, 4) zagęszczenie gruntu w pasie po wykopach, z tym że w obrębie pasa drogowego - potwierdzone wynikami wskaźnika zagęszczenia, 5) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz., 6) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, 7) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 8) doprowadzenie wody i energii elektrycznej do terenu budowy, 9) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej (z odwodnieniem włącznie), kosztorysach, normach branżowych, 10) ubezpieczenie terenu budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.