Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Legnica: Dostawy materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 85122 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materiałów biurowych tj.: 1. Etykieta samoprzylepna do drukarek atramentowych, laserowych A4(210x297mm),op.100 szt. - 185 op. 2. Szpagat konopny, polerowany, 0,5 kg - 150 szt. 3. Wąsy metalowe do skoroszytów, 100 szt. w op. - 1.000 op. Blaszki metalowe do skoroszytów, 100 szt. w op. - 1.000 op..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 39.54.11.20 - Szpagat 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- CELTA Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka Spółka jawna, ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13618,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8644,49
Oferta z najniższą ceną: 8644,49 / Oferta z najwyższą ceną: 10679,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. 2. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 3.547,28 Euro i jest częścią zamówienia na materiały biurowe, które w skali roku nie przekroczą kwoty 125.000 EURO
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup samochodu osobowego
- DOSTAWA POWIETRZA SPRĘŻONEGO MEDYCZNEGO Z NAJMEM BUTLI
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl.Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
- 9/PNO/2025 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania "Bieżące utrzymanie pasa drogowego"
- Usługa dozoru oraz kompleksowego sprzątania obiektów szkółki w Miłogostowicach 1B w l. 2026-2027
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2026 roku
- Remont oraz doposażenie budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Więcborku
- Dostawa i montaż książkomatu i infokiosku na potrzeby Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku
- Dostawa materiałów biurowych w podziale na dziesięć części.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 3
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, tonerów i tuszy dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





