eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 85064 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Elektrotechniki , ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-00-21, faks 022 6157535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa składa się z 5 niezależnych części: 1) dostawy urządzeń wielofunkcyjnych (2 szt.) dla NZL i NSI 2) dostawy urządzenia wielofunkcyjnego dla NPM 3) dostawy laptopów (2 szt.) i urządzenia wielofunkcyjnego dla NPM 4) dostawy jednostek centralnych (2 szt.) z monitorami (4 szt.) i dyskiem sieciowym zewnętrznym dla NNE 5) dostawy akumulatora.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.80-5, 30.21.14.00-5, 37.45.33.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wyznaczyć spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i do zawarcia umowy oraz dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo dla niego. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje inna osoba niż upoważniona do reprezentacji Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie dla niej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące przesunięcia terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego, zmiany ceny w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT, zmiany parametrów podzespołów /sprzętu/ oprogramowania wynikających ze zmiany technologii ich produkcji, przy czym parametry te nie mogą być niższe od wymaganych przez Zamawiającego i zaoferowanych przez Wykonawcę, zmiany ilości nabywanego sprzętu/ oprogramowania. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iel.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, Dział Administracyjny, budynek nr 3, pok. 237..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, Dział Administracyjny, budynek nr 3, pok. 237..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne (2 szt.) dla NZL i NSI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Funkcje urządzenia: drukowanie, kopiowanie, skanowanie; możliwość podłączenia USB 2.0, 10/100 BaseT Ethernet; automatyczne drukowanie dwustronne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne dla NPM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Funkcje: kopiowanie, drukowanie, skanowanie; urządzenie laserowe z drukiem monochromatycznym; interfejs High Speed USB 2.0 lub wyższy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Laptopy (2 szt.) i urządzenie wielofunkcyjne dla NPM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptopy: przekątna ekranu LCD 15.6 cali, ekran matowy non-glare; ilość rdzeni: 2 szt; pojemność dysku: 500GB; urządzenie wielofunkcyjne o funkcjach: drukowanie, kopiowanie, skanowanie, fax; technologia druku laserowa kolorowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednostka centralna z monitorem oraz dysk zewnętrzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednostka centralna (2 szt.) z monitorem (4 szt.). Zastosowanie: projektowanie, obliczenia, przetwarzanie grafiki. Wydajność obliczeniowa: komputer powinien osiągać w teście wydajności SYSmark 2007 Preview Rating wynik min. 200 pkt. 2. Dysk zewnętrzny sieciowy min. 2 TB..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00-5, 37.45.33.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akumulator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bateria do notebooka HXIBMT40H o pojemności 7800mAh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.