Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 85064 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Elektrotechniki , ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-00-21, faks 022 6157535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa składa się z 5 niezależnych części: 1) dostawy urządzeń wielofunkcyjnych (2 szt.) dla NZL i NSI 2) dostawy urządzenia wielofunkcyjnego dla NPM 3) dostawy laptopów (2 szt.) i urządzenia wielofunkcyjnego dla NPM 4) dostawy jednostek centralnych (2 szt.) z monitorami (4 szt.) i dyskiem sieciowym zewnętrznym dla NNE 5) dostawy akumulatora.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.80-5, 30.21.14.00-5, 37.45.33.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Ocena jego spełniania nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wyznaczyć spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i do zawarcia umowy oraz dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo dla niego. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje inna osoba niż upoważniona do reprezentacji Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie dla niej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące przesunięcia terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego, zmiany ceny w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT, zmiany parametrów podzespołów /sprzętu/ oprogramowania wynikających ze zmiany technologii ich produkcji, przy czym parametry te nie mogą być niższe od wymaganych przez Zamawiającego i zaoferowanych przez Wykonawcę, zmiany ilości nabywanego sprzętu/ oprogramowania. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iel.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, Dział Administracyjny,
budynek nr 3, pok. 237..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, Dział Administracyjny, budynek nr 3, pok. 237..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne (2 szt.) dla NZL i NSI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Funkcje urządzenia: drukowanie, kopiowanie, skanowanie; możliwość podłączenia USB 2.0, 10/100 BaseT Ethernet; automatyczne drukowanie dwustronne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne dla NPM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Funkcje: kopiowanie, drukowanie, skanowanie; urządzenie laserowe z drukiem monochromatycznym; interfejs High Speed USB 2.0 lub wyższy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Laptopy (2 szt.) i urządzenie wielofunkcyjne dla NPM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptopy: przekątna ekranu LCD 15.6 cali, ekran matowy non-glare; ilość rdzeni: 2 szt; pojemność dysku: 500GB; urządzenie wielofunkcyjne o funkcjach: drukowanie, kopiowanie, skanowanie, fax; technologia druku laserowa kolorowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednostka centralna z monitorem oraz dysk zewnętrzny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednostka centralna (2 szt.) z monitorem (4 szt.). Zastosowanie: projektowanie, obliczenia, przetwarzanie grafiki. Wydajność obliczeniowa: komputer powinien osiągać w teście wydajności SYSmark 2007 Preview Rating wynik min. 200 pkt. 2. Dysk zewnętrzny sieciowy min. 2 TB..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00-5, 37.45.33.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akumulator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bateria do notebooka HXIBMT40H o pojemności 7800mAh.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
więcej: Konfiguracje komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.