eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaDostawa samochodu ciężarowego z zabudową do przewozu śledzącego systemu radarowego dla WITU OBD Stalowa Wola według specyfikacji technicznej i formularza cenowego



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Zielonka: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową do przewozu śledzącego systemu radarowego dla WITU OBD Stalowa Wola według specyfikacji technicznej i formularza cenowego
Numer ogłoszenia: 85040 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową do przewozu śledzącego systemu radarowego dla WITU OBD Stalowa Wola według specyfikacji technicznej i formularza cenowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę samochodu ciężarowego z zabudową do przewozu śledzącego systemu radarowego z homologacją, fabrycznie nowego, nie używanego - rok produkcji nie wcześniejszy niż 2007 wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku polskim zawierającą instrukcję obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w wymaganiach technicznych i w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Wymieniony w formularzu cenowym towar musi posiadać logo producenta oraz musi spełniać warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5) udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, bez limitu przebiegu oraz udzielą gwarancji na lakier i perforację nadwozia co najmniej na 3 lata, 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy, Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru,załącznik nr 4. 5)Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dostarczy zamawiającemu świadectwa jakości, homologacji (certyfikaty, aprobaty, atesty) oraz dostarczy dokumenty pojazdu wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku polskim zawierającą instrukcje obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne, 2) oświadczenie, że samochód ten spełnia warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania, 3) oświadczenie, że użyte materiały do zabudowy pojazdu spełniają polskie wymagania w tym zakresie, 4) prospekty proponowanego pojazdu ze zdjęciami, z danymi technicznymi i wyposażeniem, 5) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo,upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 5) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach 9.1 do 9.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul.Prymasa St. Wyszyńskiego 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.