Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Legnica: Wykonanie miesięcznych, okresowych przeglądów technicznych i konserwacji dźwigów osobowych oraz platform pochyłych użytkowanych w Oddziale ZUS w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 84995 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie miesięcznych, okresowych przeglądów technicznych i konserwacji dźwigów osobowych oraz platform pochyłych użytkowanych w Oddziale ZUS w Legnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miesięcznych, okresowych przeglądów technicznych i konserwacji dźwigów osobowych oraz platform pochyłych użytkowanych w Oddziale ZUS w Legnicy z podziałem na zadania częściowe: 1) Zadanie 1- obejmie przegląd i konserwację dźwigów i platform pochyłych nie będących na gwarancji: dźwigi Schindler- 2 szt., dźwigi ODF - 2 szt. dźwig OE-2/100 - 1 szt. platformy pochyłe HIRO 350 -3 szt. 2) Zadanie 2 - obejmie przegląd i konserwację dźwigów będących na gwarancji: OE-2/100 - 2 szt. Szacunkowa wartość całości zamówienia bez podatku VAT wynosi 97.440,00 zł..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i 2 spełni warunek jeżeli przedłoży decyzję Urzędu Dozoru Technicznego uprawniającą podmiot do wykonywania usług w zakresie montażu lub modernizacji zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 nr 122 poz. 1321).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i 2 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 1 do instrukcji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie wg załącznika nr 3 do instrukcji, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, będą posiadały świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wydane na postawie rozporządzenia Ministra Gospodarki (Dz. U. z 2001 Nr 79 poz. 849 z późn. zm. ) Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2 spełni warunek jeżeli przedłoży łącznie: 1) oświadczenie wg załącznika nr 3 do instrukcji, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, będą posiadały świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wydane na postawie rozporządzenia Ministra Gospodarki (Dz. U. z 2001 Nr 79 poz. 849 z późn. zm. 2) autoryzację producenta WINDEX s.c. 64-100 Leszno ul. Leśna 1 uprawniającą do naprawy i konserwacji dźwigów OE-2/100 będących na gwarancji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i 2 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -wg załącznika nr 1 do instrukcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i 2 spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -wg załącznika nr 1 do instrukcji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na zadanie nr 2 - Autoryzacja producenta WINDEX uprawniająca do naprawy i konserwacji dźwigów będących na gwarancji. 2)W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich na zasadach art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową oferty). 2) Formularz cenowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w momencie powstawania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy 3.Nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno -organizacyjną umowy. b) Zmiany danych teleadresowych. c) Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do niezwłocznego, nie później niż 3 dni od zaistnienia wskazanych przyczyn poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 -
w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie miesięcznych, okresowych przeglądów technicznych i konserwacji dźwigów osobowych oraz platform pochyłych użytkowanych w Oddziale ZUS w Legnicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1- obejmie przegląd i konserwację dźwigów i platform pochyłych nie będących na gwarancji: dźwigi Schindler- 2 szt., dźwigi ODF - 2 szt. dźwig OE-2/100 - 1 szt. platformy pochyłe HIRO 350 -3 szt. Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku VAT 53.760,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie miesięcznych, okresowych przeglądów technicznych i konserwacji dźwigów osobowych oraz platform pochyłych użytkowanych w Oddziale ZUS w Legnicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - obejmie przegląd i konserwację dźwigów będących na gwarancji: OE-2/100 - 2 szt. Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku VAT 43.680,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego" trzy części
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Grupowe ubezpieczenie pracowników na życie
- Aktualizacja dokumentu "Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027" (...)
- Zakup mebli.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku KMP Konin położonego przy ul. Przemysłowej 2 w Koninie
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- NAPRAWA I KONSERWACJA DŹWIGÓW OSOBOWYCH I TOWAROWYCH
- NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA POJAZDACH MARKI JELCZ
- Dostawa i wymiana dźwigu w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego (...)w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.