Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Reńska Wieś: Przebudowa ul. Reński Koniec w m. Reńska Wieś
Numer ogłoszenia: 84984 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reńska Wieś , ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, woj. opolskie, tel. 077 4820107, faks 077 4820123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Reński Koniec w m. Reńska Wieś.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Reński Koniec w m. Reńska Wieś tj..: - wykonanie nakładki istniejącej jezdni z betonu asfaltowego - 1 879,0 m 2 - wykonanie chodników - opasek z kostki betonowej - 136,0 m2 - wykonanie chodników - opasek z kostki granitowej - 50,0 m2 - wykonanie zatok parkingowych z kostki betonowej - 150,0 m2 - wykonanie dojazdów i dojść do posesji - 479,0 m 2- uzupełnienie elementów istniejącej kanalizacji deszczowej - budowa oświetlenia ulicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i do-świadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie na-stępujące warunki: Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5lat tj. od 01 - 04 - 2004 r. do 31 - 03 - 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 zł Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 200 000,00- zł lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 500 000,00 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. Udzielnie na wykonane minimum 36 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad (usterek) awarii, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Zamawiającego. Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) terenu i obiektu na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. Przedłożenie wypełnionego harmonogramu rzeczowo - finansowego Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag, załączonego do SWIZ, projektu umowy z załącznikiem w tym zawartych w tej umowie płatności. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: Ustanowienie Pełnomocnika re-prezentującego wspólników spółki lub konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności opowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (dot. osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POWYŻSZE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE DLA KAŻDEGO Z NICH (dot. pkt. 1.1 - 1.5) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 usta-wy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druk nr 3 SWIZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik) 2.1 Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 4 SWIZ) robót wykonanych w okresie od 01 - 04 - 2004 r. do 31 - 03 - 2009 r. z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środkach finansowych (zapis w informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub zdolność kredytową Wykonawcy w nie mniejszej od podanej w pkt. 3. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 3.2 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwier-dzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jedno-znaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowa-dzonej działalności gospodarczej - w innym przy-padku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocenianie będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWIZ druku nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska Wypełniony i podpisany bez poprawek i zastrzeżeń harmonogram rzeczowo-finansowy (druk nr 2 SWIZ) Zaakceptowane bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk nr 5 SWIZ) i karta gwarancyjna ( zał. nr 1 do umowy) podpisane pod słowem -akceptuję- przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspól-nikowi reprezentującemu spółkę) lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku nr 8 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.renskawies.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47 - 208 Reńska Wieś, pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47 - 208 Reńska Wieś, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy 23 kwietnia 2009 r. w sali nr 4.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





