Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Ciechocinek: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 84969 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28 332 11, fax 054 283 3211 w. 3202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-wojskowe.ciechocinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: NAZWA MATERIAŁU Ilość ogółem jm szczotka ryżowa na kij - wkręcana PCV 24szt szczotka ryżowa ręczna PCV 68szt szczotka uliczna - 500mm drewno 4szt szczotka do zamiatania drewniana wkr. 48 szt trzonki do szczotek dr. Wkręcane 48 szt szczotka zmiotka + szufelka PCV 24 kpl szczotka do butelek - duża 16 szt szczotka klozetowa z podstawką PCV 100 kpl ściągaczka do mycia szyb -z trzon. Regul 2m 16 szt stelaż do MOP-ów 40cm na kieszenie 4 szt kij aluminiowy do MOP-ów płaskich 4 szt komplet MOP (wiadro+mop sznurkowy z trzon.)zw 12 kpl ściągaczka do wody z posadzki - 50cm 12 szt rękawice lateksowe(M i S) 27520 szt rękawice gumowe - gospodarcze 536 par kosz na śmieci plastikowy z pokrywą 30l 48 szt gąbka do mycia naczyń- średnia z padem ścier. 984 szt druciki do mycia naczyń ( 3 szt.) 140 op mata łazienkowa - szerokości 70cm Simplex gr.5mm 128 mb zasłona prysznica wodoodporna 140x200 mat. pow. 88 szt końcówka MOP -sznurkowa średnia wkr. 180 szt kubek do napoi gorących- plastikowe 4000 szt kubek do napoi zimnych - plastikowe 12000 szt miska plastikowa - śred. 500mm 32 szt rozpylacz ręczny do płynów z regulowaną koń. 0,5l 32 szt worki do śmieci 30l o gr 0,024mm HDPE czar. 24160 szt worki do śmieci 30l o gr 0,030mm HDPE czerwone 1000 szt worki do śmieci 120l o gr.0,035mm HDPE czar. 7200 szt w orki dośmieci 120l o gr 0,035mmHDPE czerwone 192 szt worki do śmieci 240l o gr 0,04mm HDPE czar. 1920 szt worki do śmieci 60l o gr 0,04mm HDPE czarne 6736 szt worki do śmieci 30l o gr 0,04mm HDPEżółte 160 szt worki do śmieci 160l o gr.0,04mm HDPE czarne 2000 szt wiadro plastikowe 10l 32 szt kratka łązienkowa 120 szt papier toaletowy-30 mb na rolce mak. jednowarst. 26960 szt papier toaletowy miękki dwuwarstwowy-celul.- 30mb 2400 szt ręczniki papierowe Z-Z ziel. makul.a/200 2576 szt ręcznik papierowy na roli biały 2rolx48list.)kuch. 96 op ręcznik z celulozy do solarium- czyściwo nie pylący 8 op worki do odkurzaczy - zelmera 800 szt filtry do odkurzaczy - zelmer 38 szt worki do odkurzaczy - laver 480 szt filtry do odkurzaczy - laver 24 szt płyn dezynfekujący -typu domestos 5l 1360 szt płyn dezynfekujący typu Forte 5l 1339,2szt płyn na kamień rdzę do wc w płynie 5l typu cilit 1400 szt mleczko typu cif 5l 1400 szt mydło w płynie - różne zapachy (5l) 288 l płyn do mycia płytek, holi, klatek sch.typuAjax 5l 1384 szt płyn do mycia mebli 5lt pronto 136 szt dezydorant do pomieszczeń(zapach) 344 l płyn do mycia szyb i luster typu klin 5l 328 szt płyn do mycia naczyń 5l 1696 l zapach do toalet - koszyczek 1792 szt zapach do toalet - krążek 312 szt płyn do prania dywanów typu Wanic 5l 62 szt pasta do podłóg samopoł. antypośl.typu Sidolux 5l 236 szt pasta do podłóg samopoł. -paneli typu Sidolux 5l 100 szt zmywacz do podłog typu Sidolux 5l 108 szt środek do udrażniania rur kanalizacyjnych 500g 48 szt odkamieniacz do dzbanków 40 szt pasta do urządzeń sanitarnych typu Sama0,250g 96 szt płyn myjąco-dezynfekcyjny -typu Goliat 5l 384 l mydło antybakteryjne do mycia rąk -1l 128 l mydło toaletowe- 100g 896 szt pasta BHP do rąk 0,5 kg 30 szt krem do rąk z witaminami 75ml 400 szt pasta do obuwia 40g - czarna 96 szt pisuarka do łazienek- kostka 384 op odkamieniacz do usuwania kamien. kotł. typu remix 112 l płyn do mycia naczyń w zmyw.na bazie chloru do bardzo twardej wody typu neodisher 160 kg płyn do mycia powierzchni roboczych - CAROFARM AKT104l płyn do mycia naczyń w zmyw.bez chlorowy do mycia szkła i sztućców typu neodisher 160 kg środek do namaczania sztućców typu neodisher 32 kg środek myjąco-dezynfekcyjny dla gastronomi spektrum działania- grzyby, bakterie dozowanie za pomocą urządzeń dozujących-NEOQUAT S 80 l Nabłyszczacz do naczyń 56 l odkamieniacz 56 l środek do czyszczenia grilla 32 l nabłyszczacz do urządzeń ze stali nierdzewnej 10 l kwas siarkowy 37% - płynny roztwór 9600 l podchloryn sodu do 16%chloru stabilizowany 9600 l środek do czyszczenia plaży 320 l środek do czyszczenia linii wodnej 320 l koagulant 1200 l środek przeciw glonom 320 l ścierka do podłog biała 1320 szt ścierka domowa (3szt) 155 op końcówka MOP - sznurkowa średnia wkr. 171 szt końcówka MOP - ścierki z kieszeniami 40cm 62 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 36.60.00.00 - Różne wyroby gotowe i pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. [o] 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: [x] A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę [x] A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę [x] A.3) [o] Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: [x] B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. [x] B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [x] B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. [x] C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: -nie dotyczy [x] D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: [x] D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na wartość nie mniejszą aniżeli oferowany przedmiot zamówienia E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: [x] E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) i B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy [x] G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: -próbki oferowanych środków z pakietu nr 4 z poz. od 1 do 12 w najmniejszych posiadanych opakowaniach . Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą wyszczególnione w dostarczonej z próbkami specyfikacji z nazwą firmy dostarczającej , w opakowaniu zamkniętym. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. JAKOŚĆ( dla pak. 1,2,3,5,6,7- Cena 100%, dla pak. 4 -cena 80% i jakość20% - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-wojskowe.ciechocinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek - administracja szpitala , pokój nr 13( wyłącznie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt gospodarczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z pakietami 1 i 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: artykuły papiernicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z pakietem nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: chemia gospodarcza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z pakietem nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. JAKOŚĆ - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: chemia gospodarcza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z pakietem nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: chemia basenowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z pakietem nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wyroby włókiennicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z pakietem nr 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawy przetworów owocowo - warzywnych, makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
- Przebudowa pokoi w budynku A pierwsze piętro w celu zniesienia barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych
- Docieplenie i remont elewacji, remont dachu oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 11 w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków medycznych
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





