Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Warszawa: Dostawa książek i wizytówek
Numer ogłoszenia: 84948 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, fax 022 6226595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobidz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa książek i wizytówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. druk offsetowy i oprawa publikacji książkowych SPECYFIKACJA TECHNICZNA PUBLIKACJI Specyfikacja -Teki krakowskie t. XV nakład: 500 egz. format: 167 x 240 mm objętość: 160 stron + okładka 4 strony(+/- 10%) oprawa: broszurowa klejona, karton 250 g kremowy, folia błysk jednostronnie, kol. 1+0 (czarny) środki: papier offset 80 g, kol. 1+1 (czarny) Specyfikacja albumu- Konkurs plastyczny EDD nakład: 500 egz. format: 210 x 120 mm objętość: 150 stron + 4 strony okładka (+/- 10%) oprawa : broszurowa szyta, klejona, kreda błysk 300 g, 4 + 4 kol. środki: kreda mat 115 g, 4 + 4 kol. 2. Druk offsetowy wizytówek Specyfikacja techniczna- Wizytówki Format: 50/90 mm Gramatura: co najmniej 300 g/m2; kreda satynowa Kolor papieru: ecru Kolor druku: 3 + 3 - wg projektu Zamawiającego; Ilość: Minimalna ilość w trakcie realizacji umowy 3000 sztuk, Maksymalna 4000 sztuk (30/40 wariantów nadruku - 1 wariant min. 100 szt.) Opakowanie: pudełko z tworzywa sztucznego na każde 100 szt. Minimalna ilość zamawianych wizytówek: jedno opakowanie - 100 sztuk Publikacje książkowe zawierają tabele, zdjęcia i wykresy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wersje książek i wzór wizytówek w postaci elektronicznej w postaci pliku PDF. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem (transport i wniesienie) i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kopernika 36/40 książki i wizytówki w zakresie określonym w SIWZ w terminie: 5 dni od dnia przekazania materiałów niezbędnych do publikacji (dotyczy wizytówek) 14 dni od dnia przekazania materiałów niezbędnych do publikacji (dotyczy książek). Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania wydrukowanych pozycji książkowych w paczki lub opakowanie, zawierające jednakową liczbę egzemplarzy, opatrzone informacją o tytule pozycji i liczbie egzemplarzy. Wizytówki Wykonawca dostarcza w opakowaniach o których mowa w specyfikacji technicznej dotyczącej wizytówek. Planowany termin dostarczenia materiałów niezbędnych do druku (plik PDF): Książki: do 30.06.2008r. Wizytówki: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.21.00.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają doświadczenie w zakresie druku i oprawy publikacji książkowych i wizytówek tzn. wykażą zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 4 usług o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia: a) co najmniej dwie usługi w zakresie druku i oprawy publikacji książkowych o wartości dla każdej wykazanej usługi co najmniej 30 000 PLN; b) co najmniej dwie usługi w zakresie druku wizytówek o wartości dla każdej wykazanej usługi co najmniej 3 000 PLN; wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt. 2) muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu a. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. b. Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ w którym Wykonawca wykaże zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 4 usług o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia: -co najmniej dwie usługi w zakresie druku i oprawy publikacji książkowych o wartości dla każdej wykazanej usługi co najmniej 30 000 PLN; -co najmniej dwie usługi w zakresie druku wizytówek o wartości dla każdej wykazanej usługi co najmniej 3 000 PLN; wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunek ten muszą spełniać łącznie. c. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. f. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt c-f składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa punkcie 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie 3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Kopernika 36/40 00-328 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków mieszczącej się w Warszawie (00-328) przy ul. Kopernika 36/40 (pokój nr 130)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa wydawnictw dla Magurskiego Parku Narodowego w ramach zadania pn. "Różne oblicza natury"
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Druk książki "Klein-Wien - Eine deutsche Sprachinsel in Osterreichisch Schlesien Bielitz und sein letzter deutscher evangelischer Pfarrer"
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, wraz ze świadczeniem usługi serwisowo - eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie dzierżawionych urządzeń w stanie pełnej funkcjonalności
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki pt. "Złoto i srebro Zadaru" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie
- Druk i dostawa kalendarzy oraz wydawnictw Województwa Małopolskiego
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.