eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówBUDOWA AULI WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKÓW POMOCNICZYCH SP NR 3 im. JANA PAWŁA II W SKOCZOWIE - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Skoczów: BUDOWA AULI WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKÓW POMOCNICZYCH SP NR 3 im. JANA PAWŁA II W SKOCZOWIE - ETAP I
Numer ogłoszenia: 84934 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8532974, faks 033 8532974.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA AULI WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKÓW POMOCNICZYCH SP NR 3 im. JANA PAWŁA II W SKOCZOWIE - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.roboty ziemne wiązane z wykonaniem fundamentów pod aule (wymiary auli 19,14m x 11,26m), 2.wykonanie fundamentów, ścian zewnętrznych, stropu i ścianek działowych, 3.roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe związane z przebudową zaplecza świetlicowego oraz poszerzeniem przewiązki, 4.usunięcie pokrycia dachowego wraz z ociepleniem nad jadalnią, zapleczem kuchennym i świetlicowym oraz przewiązką, 5.wykonanie nowej konstrukcji dachu z pokryciem dachówką bitumiczną nad budynkiem auli, jadalnią, kuchnią, zapleczem świetlicowym, przewiązką wraz z poszerzeniem, 6.montaż stolarki okiennej i drzwiowej ( w tym częściowa wymiana), 7.wykonanie warstw pod posadzki do płyty betonowej gr. 15cm, 8.roboty wykończeniowe ( tynki, posadzki, malowanie - w hollu do auli, powiększeniu hollu do auli), 9.malowanie przewiązki, 10.wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej ( z wyłączeniem montażu opraw oświetleniowych), 11.wykonanie kanalizacji deszczowej, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w/w w pkt. 1- 11, zawartych w dokumentacji projektowej i siwz niezależnie czy były ujęte w przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczęcia i zakończenia) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z budową obiektów w stanie surowym zamkniętym o wartości min. 500 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,c)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, osoba posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej. d)udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2a) będą:a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2),b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2b) będą: a) wykaz dwóch wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z budową obiektów w stanie surowym zamkniętym o wartości min. 500 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), b) dokumenty od zamawiających (wskazanych w zał. nr 3 do siwz) dla których wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty związane z budową obiektów w stanie surowym zamkniętym o wartości min. 500 tys. zł brutto każda, potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2c) będą:a)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c)dokument potwierdzają uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby. 4. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2d) będzie: a) oświadczenia o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Wydziału Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 17, pokój nr 5 ( po wcześniejeszym uzgodnieniu terminu).Koszt specyfikacji 50,00 zł.Opłata w kasie Urzędu,Rynek 1 43-430 Skoczów pok.nr2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.