Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa owoców i warzyw do Ośrodków dla Uchodźców w Podkowie Leśnej-Dębaku i w Lininie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, do kontaktów: Rafał Ginszt, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, fax 022 8454980, e-mail: BDG@uric.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uric.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa owoców i warzyw do Ośrodków dla Uchodźców w Podkowie Leśnej-Dębaku i w Lininie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1. Ośrodek dla Uchodźców, 05-805 Podkowa Leśna-Dębak, woj. mazowieckie. 2. Ośrodek dla Uchodźców w Lininie, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa obejmować będzie następujące artykuły żywnościowe: ziemniaki, marchew, cebula, pietruszka korzeń, seler, por, buraki ćwikłowe, kapusta biała, kapusta kiszona, ogórek zielony, ogórek kiszony, natka pietruszki, koper, szczypior, pomidor, papryka, fasolka szparagowa, kalafior, rzodkiewka, jabłka, śliwka, truskawka, pieczarki, groch, fasola sucha, sałata zielona, banany, kapusta pekińska, brokuły, mandarynki/pomarańcze, gruszki. Dokładne informacje co do asortymentu dostarczanego do poszczególnych Ośrodków, ilości oraz częśtotliwości dostaw, zawarto w SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie z art. 22 i 24 ustaw Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustaw Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uric.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.01.2007, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego, pokój nr 61.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa owoców i warzyw do Ośrodka dla Uchodźców w Podkowie Leśnej-Dębaku. 1) Krótki opis: Dostawa owoców i warzyw do Ośrodka dla Uchodźców w Podkowie Leśnej-Dębaku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa obejmować będzie następujące artykuły żywnościowe: ziemniaki, marchew, cebula, pietruszka korzeń, seler, por, buraki ćwikłowe, kapusta biała, kapusta kiszona, ogórek kiszony, ogórek zielony, natka pietruszki, koper, szczypior, pomidor, papryka, fasolka szparagowa, kalafior, rzodkiewka pęczki, jabłka, śliwka, truskawka, pieczarki, sałata zielona, banany, kapusta pekińska, brokuły. Dokładne informacje co do ilości, częstotliwości dostaw ww. artykułów zawarto w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa owoców i warzyw do Ośrodka dla Uchodźców w Lininie. 1) Krótki opis: Dostawa owoców i warzyw do Ośrodka dla Uchodźców w Lininie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa obejmować będzie następujące artykuły żywnościowe: ziemniaki, marchew, cebula, pietruszka korzeń, seler, por, buraki ćwikłowe, kapusta biała, kapusta kiszona, ogórek kiszony, ogórek zielony, natka pietruszki, koper, szczypior, pomidor, papryka, fasolka szparagowa, kalafior, rzodkiewka pęczki, jabłka, śliwka, truskawka, pieczarki, groch, fasola sucha, sałata zielona, banany, kapusta pekińska, kapusta włoska, brokuły, mandarynki / pomarańcze, gruszki. Dokładne informacje co do ilości, częstotliwości dostaw ww. artykułów zawarto w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Serwerowe usługi chmurowe
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Dostawa przekładni tylnej Tail Gear Box PN: L652A0101052 (L652A0000053) - 1 szt. z przeznaczeniem do zabudowy w śmigłowcu typu EC135
- ,,Zakup bonów dla inspektorów''
- Usługa doradztwa eksperckiego i obsługi w zakresie prowadzenia w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) na profilu "Mazowsze. Serce Polski" kampanii promocyjnej "Odpocznij na Mazowszu"
- Dostawa urządzenia do nanoindentacji.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec- grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla PCM Sp. z o.o.
- Dostawy Warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.