eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinUbezpieczenie mienia Powiatu ¦wiebodziñskiego.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-04-15

¦wiebodzin: Ubezpieczenie mienia Powiatu ¦wiebodziñskiego.
Numer og³oszenia: 84782 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ubezpieczenie mienia Powiatu ¦wiebodziñskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych, ubezpieczenia mienia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz od kradzie¿y zwyk³ej, ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, ubezpieczenia szyb od st³uczenia, ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków, w nastêpuj±cych jednostkach organizacyjnych: 1. Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 ¦wiebodzin 2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. ¯aków 3, 66-200 ¦wiebodzin 3. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Wa³owa 3, 66-200 ¦wiebodzin 4. Powiatowy Zespó³ ds. Orzekania o Niepe³nosprawno¶ci, ul. ¯aków 3, 66-200 ¦wiebodzin 5. Powiatowy Urz±d Pracy, ul. Studencka 8, 66-200 ¦wiebodzin 6. Dom Pomocy Spo³ecznej, Jordanowo 3, 66-200 ¦wiebodzin 7. Dom Pomocy Spo³ecznej, Gliñsk 51a, 66-200 ¦wiebodzin 8. Dom Pomocy Spo³ecznej, ul. ¦wierczewskiego 17, 66-233 Toporów 9. Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Okrê¿na 4, 66-200 ¦wiebodzin 10. Zespó³, Szkó³ Ogólnokszta³c±cych, Park Chopina 2, 66-200 ¦wiebodzin 11. Powiatowy Zespó³ Szkó³ Technicznych i Zawodowych, ul. ¦wierczewskiego 76a, 66-200 ¦wiebodzin 12. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. ¯aków 3, 66-200 ¦wiebodzin 13. Szkolne Schronisko M³odzie¿owe, ul. ¯aków 3, 66-200 ¦wiebodzin 14. Centrum Administracyjne do Obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych, ul. S³oneczna 46, 66-200 ¦wiebodzin 15. Dom Dziecka nr 1 w ¦wiebodzinie, ul. S³oneczna 48, 66-200 ¦wiebodzin 16. Dom Dziecka nr 2 w ¦wiebodzinie, ul. S³oneczna 50, 66-200 ¦wiebodzin 17. Dom Dziecka nr 3 w ¦wiebodzinie, ul. S³oneczna 52, 66-200 ¦wiebodzin 18. Dom Dziecka nr 4 w ¦wiebodzinie, ul. Pi³sudskiego 48, 66-200 ¦wiebodzin 19. Dom Dziecka nr 5 w ¦wiebodzinie, ul. ¯aków 3, 66-200 ¦wiebodzin 20. Dom Dziecka nr 6 w ¦wiebodzinie, ul. Jeziorowa 10, 66-200 ¦wiebodzin Czê¶æ II Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie: ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie autocasco, ubezpieczenia NNW kierowcy i pasa¿erów, ubezpieczenia assistance, zielona karta UWAGA: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 3 Program Ubezpieczenia.

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych w trybie z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, je¿eli zamówienie uzupe³niaj±ce dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienia uzupe³niaj±ce mog± równie¿ dotyczyæ przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia). 3. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowi±zany bêdzie do zastosowania w zamówieniach uzupe³niaj±cych stawek nie wy¿szych ni¿ zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzglêdnieniem okresu rzeczywi¶cie udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za ka¿dy dzieñ.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 14.05.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Kopia dokumentu potwierdzaj±cego posiadanie zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, b±d¼ Ministra Finansów (je¿eli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (je¿eli rozpoczêli dzia³alno¶æ przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie w³a¶ciwego organu na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zak³ad ma siedzibê, potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia. Wykonawca ponadto musi spe³niaæ warunki z art. 22 ust. 1, art 24 ust. 1 i 2a ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia, jakie zobowi±zani s± z³o¿yæ Wykonawcy: 1. Wype³niony i podpisany Formularz Oferty. 2. Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy albo informacjê, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej, zgodnie z za³±czonym wzorem - o¶wiadczenie Wykonawcy nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Postanowienia oraz zobowi±zania przyjête przez Wykonawcê poprzez z³o¿enie oferty odpowiadaj±cej SIWZ, a tak¿e wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiaj±cego stanowi± integraln± czê¶æ umowy na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 2, 2a Dotyczy Czê¶ci I zamówienia: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki, na pisemny wniosek Zamawiaj±cego z³o¿ony przed up³ywem terminu p³atno¶ci sk³adki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniach maj±tkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany warto¶ci maj±tku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia sk³adników maj±tkowych w okresie pomiêdzy zebraniem danych a rozpoczêciem okresu ubezpieczenia. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z okre¶lonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwy¿szenia wysoko¶ci sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialno¶ci. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4) zmiany wysoko¶ci sk³adki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju warto¶ci budynków/budowli (np. z warto¶ci ksiêgowej brutto na warto¶æ odtworzeniow±). Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) zmiany wysoko¶ci sk³adki w przypadku wprowadzenia na us³ugi ubezpieczeniowe podatku od towarów i us³ug (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, je¿eli bêdzie mia³ zastosowanie do us³ug ubezpieczeniowych. Sk³adka ulega podwy¿szeniu o kwotê naliczonego podatku VAT; 6) zmiany dotycz±ce liczby jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego podlegaj±cych ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, po³±czenia lub wyodrêbniania) - sk³adka bêdzie rozliczana b±d¼ naliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekszta³cenia jednostki - warunki ubezpieczenia bêd± nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wy³±czona z ochrony ubezpieczeniowej, a je¿eli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiaj±cego, to zostanie ono objête ochron± przez Wykonawcê na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) w³±czenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie by³y wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 7) korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ce ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki; 8) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ca ze zmian przepisów prawnych. Dotyczy Czê¶ci II zamówienia: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki, na pisemny wniosek Zamawiaj±cego z³o¿ony przed up³ywem terminu p³atno¶ci sk³adki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysoko¶ci sk³adki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiaj±cego (jednostki Zamawiaj±cego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzeda¿y lub likwidacji pojazdów przez Zamawiaj±cego (jednostki Zamawiaj±cego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umo¿liwiaj±cym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzieñ obowi±zywania umowy to jest 14.05.2018 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakoñczy siê dnia 13.05.2019 r. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 3) zmiany wysoko¶ci sk³adki w przypadku wprowadzenia na us³ugi ubezpieczeniowe podatku od towarów i us³ug (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, je¿eli bêdzie mia³ zastosowanie do us³ug ubezpieczeniowych. Sk³adka ulega podwy¿szeniu o kwotê naliczonego podatku VAT; 4) zmiany dotycz±ce liczby jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego podlegaj±cych ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, po³±czenia lub wyodrêbniania) - sk³adka bêdzie rozliczana b±d¼ naliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekszta³cenia jednostki - warunki ubezpieczenia bêd± nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wy³±czona z ochrony ubezpieczeniowej, a je¿eli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiaj±cego, to zostanie ono objête ochron± przez Wykonawcê na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) w³±czenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie by³y wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 5) korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ce ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spswiebodzin/zamowienia_publiczne/12/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Pi³sudskiego 18, 66-200 ¦wiebodzin pok. nr 3.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, 66-200 ¦wiebodzin sekretariat I piêtro.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz od kradzie¿y zwyk³ej, Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, Ubezpieczenie szyb od st³uczenia, Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych, ubezpieczenia mienia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz od kradzie¿y zwyk³ej, ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, ubezpieczenia szyb od st³uczenia, ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków,.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 14.05.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie: - ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasa¿erów, - ubezpieczenia assistance, - zielona karta.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 14.05.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.