Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Częstochowa: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej 14 budynków mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 84774 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej 14 budynków mieszkalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla 14 budynków ujętych w zadaniach od 1 do 9 obejmującej inwentaryzację architektoniczno - konstrukcyjną, instalacje wod-kan, gazową, elektryczną z odgromową, centralnego ogrzewania w skali 1:100,(pomiarów z natury) z podaniem po inwentaryzacji kubatury i powierzchni użytkowej, z załączeniem mapy ewidencyjnej i sytuacyjno-wysokościowej do celów opiniodawczych ( z przyłączami do budynku). Inwentaryzacja architektoniczno-konstrukcyjna winna spełniać wymagania techniczne związane z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali mieszkalnych. Pomiary należy dokonywać elektronicznymi, atestowanymi urządzeniami pomiarowymi. Inwentaryzację należy wykonać w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 niżej wymienionych zadań: zadanie nr 1 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków zlokalizowanego przy ul. Bienia 14 i 16 w Częstochowie; zadanie nr 2 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla kamienicy zlokalizowanej przy ulicy Wiolinowej 3 w Częstochowie; zadanie nr 3 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla kamienicy zlokalizowanej przy ulicy Tuwima 7 w Częstochowie; zadanie nr 4 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 4 w Częstochowie; zadanie nr 5 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków zlokalizowanych przy ul. Kosmicznej 1, 2,4,6,5A w Częstochowie; zadanie nr 6 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków zlokalizowanych przy ul. Księżycowej 10 w Częstochowie; zadanie nr 7 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków zlokalizowanych przy Al. Wojska Polskiego 116 w Częstochowie; zadanie nr 8 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków zlokalizowanych przy Alei Wolności 29 w Częstochowie; zadanie nr 9 - wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków zlokalizowanych przy ulicy Oskara Lange 1 w Częstochowie;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: odstąpiono od wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują wykonania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednej dokumentacji projektowej lub inwentaryzacji architektoniczno - konstrukcyjnej wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej o kubaturze (ogółem) co najmniej 5000 m3 . c) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a niniejszej specyfikacji muszą być: sporządzony przez wykonawcę wykaz dokumentacji projektowych (wg załącznika nr 3 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5a niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: zakres opracowania i jego wartość, datę rozpoczęcia i odbioru prac projektowych, nazwę, adres i telefon inwestora. dokumenty potwierdzające, że ww. opracowania zostały wykonane z należycie. b) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b niniejszej specyfikacji muszą być: wykaz osób, które będą brały udział w pracach w branżach (wg załącznika nr 4 do niniejszej siwz) wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi ich przynależność do izby na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza jako dokument równoważny złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. Pozostałe dokumenty: c) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 6 d,e,f .Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, potwierdzone odpowiednio znaczkami skarbowymi zgodnie z art. 1 ust 2 ustawy z dnia 9.09.2004 r. o opłacie skarbowej. (Dz. U z 2004 r. nr 235. poz. 2532 z późniejszymi zmianami). Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Komunalny ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa Biuro Obsługi Interesantów, parter , stanowisko nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla 14 budynków ujętych w zadaniach od 1 do 9 Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla 14 budynków ujętych w zadaniach od 1 do 9 obejmującej inwentaryzację architektoniczno - konstrukcyjną, instalacje wod-kan, gazową, elektryczną z odgromową, centralnego ogrzewania w skali 1:100,(pomiarów z natury) z podaniem po inwentaryzacji kubatury i powierzchni użytkowej, z załączeniem mapy ewidencyjnej i sytuacyjno-wysokościowej do celów opiniodawczych ( z przyłączami do budynku)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla 14 budynków ujętych w zadaniach od 1 do 9 Zadanie2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla 14 budynków ujętych w zadaniach od 1 do 9 obejmującej inwentaryzację architektoniczno - konstrukcyjną, instalacje wod-kan, gazową, elektryczną z odgromową, centralnego ogrzewania w skali 1:100,(pomiarów z natury) z podaniem po inwentaryzacji kubatury i powierzchni użytkowej, z załączeniem mapy ewidencyjnej i sytuacyjno-wysokościowej do celów opiniodawczych ( z przyłączami do budynku)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Awaryjna naprawa drogi leśnej w leśnictwie Bartkówka
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Wały gen. Sikorskiego 27-29, Wschodniej 32 + of., Wiązowej 17 + of. oraz Małe Garbary 25 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





