eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawy produktów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-12

POZYCJA 8476

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawy produktów mleczarskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Agnieszka Kapera, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, fax 012 2621335, e-mail: wozniakj@babinski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.babinski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy produktów mleczarskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Specjalistyczny im dr J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie - magazyn żywnościowy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy: mleko, smietana, masłao, twaróg, ser żółty, ser topiony, maślanka,, jogurt, masło roślinne, margaryna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 17.Do oferty (załącznik nr 1)należy załączyć następujące dokumenty: a)wypełniony Załącznik nr 2 - będący formularzem cenowym, b)oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji, c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 d)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. e)aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności o charakterze rolniczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymogi dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia, zawarte w ustawie z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171, poz. 1225) i)dowód wniesienia wadium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 15.54.00.00 - Produkty serowarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.00.00 - Produkty serowarskie Oryginalny kod CPV: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: PakietI - 2700zł PakietII - 1800 zł PakietIII - 340 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia moga ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków dokonana zostanie poprzez sprawdzenie prawidłowości dołączonych do oferty oświaczeń i dokumentów (spełnia - nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17. Do oferty (załącznik nr 1)należy załączyć następujące dokumenty: a)wypełniony Załącznik nr 2 - będący formularzem cenowym, b)oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji, c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 d)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. e)aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności o charakterze rolniczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymogi dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia, zawarte w ustawie z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171, poz. 1225) i)dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 10:15, Szpital Babińskiego, ul. dr J. Babińskiego 29, Kraków - budynek 28, Centrum Sztuki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I. 1) Krótki opis: dostawa: mleko, śmietana, masło, twaróg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00, 15.53.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Mleko 2% 2% tłuszczu, 30 kcal w 100g produktu 10l - folia 140 000 litrów Mleko w proszku pełne 26g tłuszczu, 490 kcal w 100g produktu 1 - 0,5 kg 200 kg Śmietana kwaśna 18% 18% tłuszczu 186 kcal W 100g produktu 5 litrów - wiadro 9000 litrów Twaróg półtłusty krajanka 15% tłuszczu, 128 kcal w 100g produktu 4000 kg Masło świeże extra 82% tłuszczu, 748 kcal w 100g produktu 0,2- 0,25 kg 8000 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet II. 1) Krótki opis: ser żółty, ser topiony, serek homogenizowany, serek śniadaniowy, maślanka, jogurt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.00.00, 15.55.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Ser topiony kremowy Min. 27% tłuszczu, 302 kcal w 100g produktu 0,2 kg 2200 kg Ser żółty pełnotłusty (edamski, gouda, salami, zamojski) 40% tłuszczu, min. 339 kcal w 100g produktu 3000 kg Serek homogenizowany naturalny 2,7 g tłuszczu, 81 kcal w 100g produktu 0,15 kg 30 000 sztuk Serek homogenizowany owocowy - różne smaki 5,5% tłuszczu, 132 kcal w 100g produktu 0,15 kg 20 000 sztuk Serek śniadaniowy fromage naturalny 25% tłuszczu, 237 kcal w 100g produktu 0,08 kg 15 000 sztuk Twarożek ziarnisty 5 g tłuszczu, 121 kcal w 100g produktu 0,15 kg 30 000 sztuk Ser biały do smarowania chleba Min. 15 % tłuszczu, 192 kcal w 100 g produktu 0,10 kg 30 000 sztuk Jogurt naturalny 1,5 % tłuszczu, 46 kcal w 100g produktu 0,135 g 5000 sztuk Jogurt owocowy Min.1,5 % tłuszczu, 94 kcal w 100g produktu 0,135 g 15 000 sztuk Maślanka owocowa w kartonie 0,5 g tłuszczu, 52 kcal w 100g produktu 1 litr 3000 litrów Maślanka naturalna w kartonie 1g tłuszczu, 39 kcal w 100g produktu 1 litr 1000 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet III. 1) Krótki opis: masło roslinne, margaryny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Masło roślinne Min 30% oleju słonecznikowego, 721 kcal w 100g produktu 0,5 kg 1400 kg Masło roślinne \Nova\ lub równoważne 40% tłuszczu, 360 kcal w 100g produktu 0,25 kg 1200 kg Masło mix Min.75% tłuszczu, 676 kcal,47% oleju roślinnego, 28% tłuszczu mlecznego w 100g produktu 0,2 kg 2000 kg Margaryna do wypieków typu Kasia 75g tłuszczu, 676 kcal w 100g produktu 0,25 kg 60 kg Margaryna zwykła mleczna 0,25 kg 960 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.