eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiUsługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Szkoły nowych możliwości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Ostrów Wielkopolski: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Szkoły nowych możliwości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 84725 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Szkoły nowych możliwości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Szkoły nowych możliwości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielono na XII części: I część: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 34 uczniów w wymiarze 120 godzin prowadzone przez 4 nauczycieli. II część: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 11 uczniów w wymiarze 30 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie z podziałem: a) klasy III - 10 godzin - dla 4 uczniów, b) klasy II - 10 godzin - dla 4 uczniów, c) klasy I - 10 godzin - dla 3 uczniów. III część: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla 36 uczniów w wymiarze 270 godzin prowadzone przez 3 nauczycieli, zgodnie z podziałem: a) klasy III - 48 godzin - dla 10 uczniów, b) klasy II - 130 godzin - dla 14 uczniów, c) klasy I - 92 godziny - dla 12 uczniów. IV część: Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej dla 13 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli. V część: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla 25 uczniów w wymiarze 90 godzin prowadzone przez 3 nauczycieli z czego każdy przeprowadzi 30 godzin zajęć, zgodnie z podziałem: a) klasy III - 30 godzin - dla 6 uczniów, b) klasy II - 30 godzin - dla 9 uczniów, c) klasy I - 30 godzin - dla 10 uczniów. VI część: Specjalistyczne zajęcia rewalidacyjne dla 13 uczniów w wymiarze 90 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli. VII część: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - arteterapia dla 11 uczniów w wymiarze 30 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie z podziałem: a) klasy II - 15 godzin - dla 8 uczniów, b) klasy I - 15 godzin - dla 3 uczniów. VIII część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno przyrodniczo - społeczno - geograficzne dla 109 uczniów w wymiarze 150 godzin prowadzone przez 4 nauczycieli. IX część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie dla 45 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli. X część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie dla 43 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli z czego każdy przeprowadzi 30 godzin zajęć. XI część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów pod kątem teatralno - dziennikarskim dla 82 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli z czego każdy przeprowadzi 30 godzin zajęć. XII część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie i ruchowo dla 56 uczniów w wymiarze 90 godzin prowadzone przez 3 nauczycieli z czego każdy przeprowadzi 30 godzin zajęć, zgodnie z podziałem: a) klasy III - 30 godzin - dla 17 uczniów, b) klasy II - 30 godzin - dla 21 uczniów, c) klasy I - 30 godzin - dla 18 uczniów. Dodatkowe uwarunkowania: 1. Przez jednostkę 1 godzina - używaną w SIWZ - rozumie się 1 godzinę lekcyjną, czyli 45 minut. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia dyrektorowi szkoły autorskiego programu nauczania celem zaakceptowania. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć. 4. Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z dyrektorem szkoły. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia 6. Podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z art. 355 Kodeksu cywilnego. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zajęcia będą prowadzone przy wykorzystaniu posiadanych przez szkołę pomocy i środków dydaktycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi: a) w odniesieniu do I części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz kwalifikacje do prowadzenia terapii pedagogicznej lub zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, b) w odniesieniu do II części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, c) w odniesieniu do III części zamówienia: wykształcenie przynajmniej wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, d) w odniesieniu do IV części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, e) w odniesieniu do V części zamówienia: wykształcenie przynajmniej wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, f) w odniesieniu do VI części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogika specjalna lub specjalność oligofrenopedagogika bądź pedagogika społeczna i terapia pedagogiczna, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, g) w odniesieniu do VII części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogika wczesnoszkolna i arteterapia, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, h) w odniesieniu do VIII części zamówienia: wykształcenie przynajmniej wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, i) w odniesieniu do IX części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, j) w odniesieniu do X części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie muzyki lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacjami do nauczania muzyki w klasach I - III, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, k) w odniesieniu do XI części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, l) w odniesieniu do XII części zamówienia: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel przynajmniej kontraktowy, Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. w formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 7.1, 7.3. i 7.4. SIWZ składa oddzielnie każdy z podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji płatności za wykonane usługi uzależniony jest od dostępności środków finansowych na wyodrębnionym dla obsługi projektu rachunku zamawiającego, w związku z czym dopuszcza się możliwość przesunięcia płatności za zrealizowane usługi jednak nie dłużej niż o ilość dni opóźnienia w przekazaniu środków na rachunek zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Tytuł projektu: projekt systemowy pn. Szkoły nowych możliwości..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.