Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych z podziałem na następujące zadania: Zadanie Nr 1 - Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej w Kielcach; Zadanie Nr 2 - Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Terenowego Administracji i Zaopatrzenia w Radomiu; Zadanie Nr 3 - Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Terenowego Administracji i Zaopatrzenia w Tarnobrzegu. Kody CPV: 212,228,252,301 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, do kontaktów: Jolanta JARZĄB, Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3359187, e-mail: przetargi@poczta.kielce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poczta-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: W zakresie przedmiotu zamówienia: Dział Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej CIOR Kielce, Jacek KOŁOMAŃSKI, Adrian SAŃPRUCH, Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (0-41) 345-42-47. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych w CIOR Kielce, Jolanta JARZĄB, Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (0- 41) 335-91-87. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, SEKRETARIAT, Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (0-41) 335-91-87. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych z podziałem na następujące zadania: Zadanie Nr 1 - Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej w Kielcach; Zadanie Nr 2 - Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Terenowego Administracji i Zaopatrzenia w Radomiu; Zadanie Nr 3 - Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Terenowego Administracji i Zaopatrzenia w Tarnobrzegu. Kody CPV: 212,228,252,301. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Dostawa do magazynów Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w: -Kielcach, Pl. Niepodległości 2; -Radomiu, ul. Wł. B. Prażmowskiego 2; -Tarnobrzegu, ul. Sokola 3a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: \Dostawa materiałów kancelaryjno- biurowych\ Kody CPV: 21.21.11.20-2 segregatory; 21.23.23.00-1 koperty; 21.23.11.00-2 kalka maszynowa; 22.85.10.00-0 skoroszyty; 25.24.72.30-5 linijki; 30.19.21.20-8 długopisy; 30.19.21.30-1 ołówki; 30.19.28.00-9 etykiety samoprzylepne Szczegółowy zakres/opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Formularza Ofertowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 21.23.11.00 - Kalka maszynowa Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.91.10 - Kalka maszynowa Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 25.24.72.30 - Linijki Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.25.00 - Linijki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia pomiędzy 60 000 a 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w kwocie: -dla Zadania nr 1: 4 000 (słownie: cztery tysiące złotych); -dla Zadania nr 2: 2 900 (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych); -dla Zadania nr 3: 1 700 (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą umożliwiającą wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min 50% sumy cen ofertowych brutto wybranych zadań; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niemniejszej niż 1/12 sumy cen ofertowych brutto wybranych zadań; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Z ubiegania się o zamówienie ZAMAWIAJĄCY wykluczy: a)WYKONAWCÓW, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które WYKONAWCA nie ponosi odpowiedzialności; b)WYKONAWCÓW, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem WYKONAWCÓW, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c)WYKONAWCÓW, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)WYKONAWCÓW, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również WYKONAWCÓW, którzy: a)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych WYKONAWCÓW w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; d)nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; e)Ofertę WYKONAWCY wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenie WYKONAWCY w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY w wysokości niemniejszej niż 1/12 sumy cen ofertowych brutto wybranych zadań (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 6)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min 50% sumy cen ofertowych brutto wybranych zadań, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 7)posiadane referencje (zgodne z załączonym wykazem dostaw) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie- co najmniej dwie; 8)wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzonego wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 3), 4), 5), 7), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej \Za zgodność z oryginałem\ przez WYKONAWCĘ, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, pozostałe dokumenty winny być przedłożone tylko w formie oryginałów.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatnie+ ewentualny koszt ksero i koszt przesyłki (za zaliczeniem pocztowym). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.01.2007, godzina 10:30, Pokój 501 V piętro w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej w Kielcach;. 1) Krótki opis: Kody CPV: 21.21.11.20-2 segregatory; 21.23.23.00-1 koperty; 21.23.11.00-2 kalka maszynowa; 22.85.10.00-0 skoroszyty; 25.24.72.30-5 linijki; 30.19.21.20-8 długopisy; 30.19.21.30-1 ołówki; 30.19.28.00-9 etykiety samoprzylepne. Szczegółowy zakres/opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik NR 1 do Formularza Ofertowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20, 21.23.23.00, 21.23.11.00, 22.85.10.00, 25.24.72.30. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres/opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik NR 1 do Formularza Ofertowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Terenowego Administracji i Zaopatrzenia w Radomiu;. 1) Krótki opis: Kody CPV: 21.21.11.20-2 segregatory; 21.23.23.00-1 koperty; 21.23.11.00-2 kalka maszynowa; 22.85.10.00-0 skoroszyty; 25.24.72.30-5 linijki; 30.19.21.20-8 długopisy; 30.19.21.30-1 ołówki; 30.19.28.00-9 etykiety samoprzylepne. Szczegółowy zakres/opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do Formularza Ofertowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20, 21.23.23.00, 21.23.11.00, 22.85.10.00, 25.24.72.30. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres/opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do Formularza Ofertowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Działu Terenowego Administracji i Zaopatrzenia w Tarnobrzegu. 1) Krótki opis: Kody CPV: 21.21.11.20-2 segregatory; 21.23.23.00-1 koperty; 21.23.11.00-2 kalka maszynowa; 22.85.10.00-0 skoroszyty; 25.24.72.30-5 linijki; 30.19.21.20-8 długopisy; 30.19.21.30-1 ołówki; 30.19.28.00-9 etykiety samoprzylepne. Szczegółowy zakres/opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 do Formularza Ofertowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20, 21.23.23.00, 21.23.11.00, 22.85.10.00, 25.24.72.30. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres/opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 do Formularza Ofertowego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





